Tohtor Halla viedo, TÄRKEETÄ!

Aloittaja *tuuli, marraskuu 10, 2003, 10:15:32

« edellinen - seuraava »

hande^

LainaaKuinka tuo voi olla mahdollista?  :o
jos lainaa lasten(eli vissiin alle 18 vuotiaiden?) kortilla ei maksuja tuu... ainakin mun mutsi lainaa kaikka kirjansa mun kortilla ja sit postilaatikkoon tulee Hanna Hesselle osoitettuja kirjeitä, missä mua kehotetaan palauttamaan myöhässä olevat kirjat... nojoo... sit äiskä juoksuttaa mua kirjastos palauttamas ja uusimas joitain kirjoja...:P
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

rautalintu

Aina tulee myöhästymismaksu, jollei kyseessä ole lasten- tai nuortenkirja.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Jep, ja tämä kyllä tapahtui minun ollessani täysi-ikäinen, eli en tiiä mitä siellä on tapahtunu. Kirjastotäti katto sillon oudosti kun menin kortin kanssa kysymään, että paljonko on sakkoa. "Ei yhtään" se sanoi sillai kysyvästi, että pitäiskö olla. Siihen jotain selittelin, että ai niin, eihän siellä pitäiskään olla ja poistuin vähin äänin paikalta :P
[ -You should see my scars- ]

puska

raahessa tulee laskua... päivänkin myöhässä niin heti hirmuiset sakot *argh*
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Lainaa
Aina tulee myöhästymismaksu, jollei kyseessä ole lasten- tai nuortenkirja.
kyllä meillä täällä espoossa mutsi lainaa aikuisten kirjoja mun kortilla ja sille ei tuu laskuu... vai muistankohan nyt oikein?? :P

rautalintu

Lainaa
kyllä meillä täällä espoossa mutsi lainaa aikuisten kirjoja mun kortilla ja sille ei tuu laskuu... vai muistankohan nyt oikein?? :P

Muttakun minäkin täällä Espoossa (välillä) asun ja kirjoja lainaan, niin aina on tullut myöhästymismaksu.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

blind_eye

mä en oo ihan varma noista aikuisten maksuista, mutta täällä lapsilta/nuorilta ei mee kirjoista maksua, paitsi jos ne on myöhässä ihan sika paljon. en muista aikaa. mut kaikesta muusta (cd, video..) tulee jotain maksua. ja se kirje jonka ne lähettää ni se on 50 senttii.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

rautalintu

Se on aivan sama kuka niitä kirjoja lainaa. Jos kirja on lasten- tai nuortenkirja, silloin ei tule myöhästymismaksua, aina muulloin maksu tulee, kuten jo kirjoitinkin tuossa..

Tuleeko muuten cd:istä ja videoista sama maksu kuin kirjoista?

hande^

meijä lähikirjastos tulee kyllä vähän kalliimpi maksu, mutta ei paljon... nuita tarkkoja lukumääriä en kyllä muista... ???

PahaPahaAsia

ja eikös sen pitäisi olla niin että jos sitä laskua ei maksa niin se aina isonee?kun mulla oli varmaan neljä vuotta maksamatta se 50 centtiä(huima maksu)mutta siihen ei tullut mitään lisää...kun ainakin se mun kavereilla aina isonee tai siis kun mun kaverilla oli aluks parin euron lasku ja sitten se ei maksanu sitä ja nyt se kävi maksaan niin se oli 5,50...

puska

raahessa ei edes ole aikuisten ja lasten korttia erikseen:P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Ei sitä täälläkään erikseen ole mutta huomaahan se kone kortin tiedoista onko kortin haltija minkä ikäinen.

Tänään tuli muuten vihdoin muistutus siitä minun myöhässä olevasta kirjastani, melkein kuukausi eräpäivän jälkeen.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Onko sellasii erikseen aikuisten ja lasten kortit? :o Mä en oo tienny mitään tuommosesta.

hande^

siis tarkotin lastenkortilla sitä, että kortin haltija on alle 18-vuotias

jouhu

Aijaa...  :) Kiitti valaistuksesta.  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.