Tohtor Halla viedo, TÄRKEETÄ!

Aloittaja *tuuli, marraskuu 10, 2003, 10:15:32

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

nyt siis vähän aikaa sitten tuli pirkanmaalle uudet,yhteiset kirjastokortit,ja vanhan vaihtaminen uuteen maksaa kaksi euroa,vaikka vanha olisikin mennyt rikki...

blind_eye

ai, koskas ne on tullu? mulla on sellanen jonka oon saanu vuonna -95 (??) ja se toimii vielä...
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

en tiedä,mut mun tutut on saanu sitä viime kesästä

jouhu

Täällä on saanu vaihtaa sellaset möllöt lipuskat sellaseen hienoon kortiin, mutta mun korttii ei pysty vaihtaa sellaseen hienoon, kun mun kortista puuttuu joku juttu ettei sitä voi vaihtaa... :-/

[tuuli]

MÄ KATOIN SEN!!!!!!!  ;D Siis tohtor hallan. Ja on muute ihan huippu video!!!! Ihan paras!!!

Etenki mua nauratti [ ja naurattaa vieläki ] ku Tuukka/ Sipe kertoo miten selkärankana oli toiminut Tiimarista ostettu mittarimato.  ;D  *nauraa kippurassa*
allekirjoittanut

jouhu

Aaa... Hyvä tuuli!! Olet ylittänyt pelkosi. ;)
Mitenkäs pitkä aika siitä on, kun laitoit tän keskustelun?
Eihän ollut niin pelottava, kuin pelkäsin, eihän? Eipä tainnu olla... :)

blind_eye

Mäkin katoin sen videon jopa.. Mulla on se omana. Tykkäsin  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

mullakin on toi, ostin kesällä sen divarista 3 eurolla :)
se on tosiii hyvä :) pitäis kattoo se taas pitkäst aikaa.
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

jouhu-> on siitä kyllä aika kauhan.  ;)

tiimarista ostettu mittarimato kruunas kaiken. nauretaan sille kamujen kanssa kilpaa ;D
allekirjoittanut

jouhu

No, hyvä kun tuli katottuu. :)
Miullakin on toi nytten omana...Olisinko ostanu nyt viime kesänä tuolta levareitten kaupasta. Oikein hauska viideo. :D Katon sen aina, kun on mahdollisuus ja into...

[tuuli]

minulla on se vaan kirjastosta... mut tuskimpa sitä kukaan kaipaa. lainaan vaa aina uuelleen ja uuelleen.  ;)
allekirjoittanut

jouhu

Hanki vaan samantien omaks. Tiedän, että haluut sen. ;)
Miulla on tällä hetkellä hakusessa toi mustahevonen- video. Eikun mustin.... ::) Helvetti, kun menee sekasin. Siis se missä on niitä live juttuja.

[tuuli]

ehkäpä mää joskus hankinki. ei oo lähitienoon kaupoissa apiksen videoita näkynä ja en mä netistä saa tilailla... ei budjetti riitä ;D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.