Tohtor Halla viedo, TÄRKEETÄ!

Aloittaja *tuuli, marraskuu 10, 2003, 10:15:32

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Minä puhun suht hyvin... siitä vaan kirjotatte sen mulle saksaks niin käännän  ;D Siis suomeks mä en ole nähnyt sitä loppua enkä voi kertoa.. Ehkäpä Lerppa on? sekin Sprechen Deutsch aikas kivasti!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Joo, missäköhän lerppa on, niin vois sanoo se jutun? ::)

Wirtabiuha

Lerpsis lurpsis on kitara tunnilla, mä lähetin sille viestin että tulis kertomaan!  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

*tuuli

Mä osaan jonkin verran saksaa... siis oon jonkin verran lukenu... just sen verran että tiedä mitä toi Sprechen Deutsch tarkoittaa... ;D

KristalliEnkeli---> ai sillon kun mä sain nää näppäimet jotenki kansainväliseks... niin oli se varmaan hauskaa luettavaa muttei hauskaa kirjotettavaa kun ei mikään nappi ollu entisensä!

Wirtabiuha

Toll!

Mä puhun kielillä... Lerppa on täällä, Lerppa, tule ja kerro!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

hmmm....eipä Lerppa tainnut tulla. no ehkä huomenna  ;D, mutta meidän täytyy ottaa huomioon, että Lerppa on hyvin kiireinen immeinen :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

Sprechen Deutsch...niin mitä se sitten tarkoittaa... :(?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

puska ~~> Puhua saksaa....siis veikkaisin, vaikka en koskaan ole kyseistä kieltä lukenutkaan. Korjatkaa jos meni mettään  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Ronjaronjanen

rautalintu

Mutta se on Deutsch sprechen, koska verbi tulee viimeiseksi.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

jouhu

Mä en osaa yhtään!  :-[ :P
Osasin lukee äidin vanhasta oppikirjasta ekan kappaleen enkun ja ruotsin avulla, mutta en sen enempää ossaa...! :(

*tuuli

juu, se on puhua saksaa...

kääk, nyt se viteo on taas tullu kirjastoon... puhukaa te; lainaanko sen vai enkö???!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.