idols

Aloittaja puska, marraskuu 18, 2003, 12:51:07

« edellinen - seuraava »

*tuuli

voi se antin rovaniemen murre on ihanempaa kuin ihanaa kuunneltavaa! :-*

en mä kauheemmin ole ihmisiä pommitellut... joitakin urheilijapojuja vain ;D

salza01

kyllääh..pohojosen poijjaat rulettaa!! ;D

me muuten katottii eilen nuokkarilla idolssia ja mun mielestä sen janin ois pitäny puota ku se oli jotai aivan kamalaa se joutsenlaulu, sen esittämänä. :(
ja se victoria oli kyllä paras laulamaan niistä.

ja mä oon 100% varma et tuisku tai hanna voittaa sen.

*enminäoikeastikatsoidolssia* ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

Lainaa
*enminäoikeastikatsoidolssia* ;D

et,et! eihän meistä moni muukaan * ::)*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

salza01

miksi ne ei voi sitä jania puottaa siitä idolssista? sen ois kyllä pitäny puota jo aikoja sitte!

blind_eye

juu, nii olis. mä en tykkää siitä yhtään... se on jotenki liian vanha, tai ainakin  näyttää vanhalta. ja se laulaa ihan outuja biisejä... ainakin välillä  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

taika

Onahn idols tekemällä tehty mutta viihdettähän se suomen kansalle on että mikäs siinä..
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

varis

Jani rulettaa!! ;D
Pudottais sen Antin!
*eienminäkäänseuraaidolssia*  :P
Varo räkää

Vilkku

Kumkvatti pois vaan. Janin äänestä tykkään mutta ei se oikein ehkä idolista mene, sille sopis paremmin se, että sais tehdä itse niitä biisejään ihan rauhassa.

Ja minähän seuraan Idolsia, tunnustan ;D
[ -You should see my scars- ]

salza01

Ja minähän seuraan Idolsia, tunnustan ;D[/quote]

hyvä vilkku! ;) ainoo joka tunnusti seuraavansa idolsia!  :D

mun mielestä sen janin ois pitäny puota sillon ku se laulo sen joutsenlaulun päin helvettiä. ja se todellaki näyttää vanhalta. ja mua vituttaa vieläki ku se victoria putos ku se osas niistä parhaiten laulaa.

*tuuli

miä seuraan kans idolsia! ihan huibbu!  ::) viihdettä parhaimmillaan ;D

salza01

ku sitä tuiskua äänestää kaikki alle vaahtosammuttimen kokoset kiljuvat tytöt ja siitä ylöspäin... mulla ei kyllä kävis itellä ees mielessä et äänestäisin jotaki idolsissa. oon siihenki jääny koukkuun nuokkarilla.  :(

rautalintu

Mun mielestä ois ihan hyvä, että Antti voittaisi, niin ne pikkutytöt sais uuden idolin (ja Gimmel unohtuu ;D) koska ei Jani sovi sellaseksi Idoliksi.

Kuten Vilkku sanoi, pääsis Jani sitten tekemään niitä omia biisejään. Mutta kyllähän Jani sitten (jos alkaa jotain levyjä vääntämään) kuitenkin aina muistettaisiin juuri Idolssista, että ihan sama kai sitten.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

LainaaMun mielestä ois ihan hyvä, että Antti voittaisi, niin ne pikkutytöt sais uuden idolin (ja Gimmel unohtuu ;D) .

mutta toisaalta...onko antti parempi vaihtoehto kuin gimmel...mä en osaa sanoa(?)  :o :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Musta ehkä parhaimmat laulajat on tiputettu pois. Esim. Se Victoria oli musta ihan hyvä ja se mentiin tiputtaa. Toisaalta, kun niitä tyyppejä äänestää just nää alle vaahtosammuttimien kokoset tyypit. Niin kuin joku jo täällä sanoikin.  Sellaset ekaluokkalaiset kirkuvat tytöt, jotka äänestää tätä Anttia ulkonäön vuoksi.

Vähän sekavaa tää mun selostus, mutta koittakaa saada selkoo.  ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.