idols

Aloittaja puska, marraskuu 18, 2003, 12:51:07

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

ensinnäkin... miks ihmeessä tuomaritkin sanoo että tämä on poplaulukilpailu, vaikka se ei sitä ole?hmm...aivan alussa sanottiin jotain sen tapaista että tämä on laulukilpailu jossa ei ole kategoriaa lyöty lukkoon vaan kilpailun päätyttyä päätetään mikä laulajalle sopii parhaiten... eli idols ei ole poplaulukilpailu, vaika sitä muistuttaa! mäkin syön melkein hatullisen paskaa jos jani voittaa...tai ainakin melkein syön...  ;D

blind_eye

juu, niin mäkin!!
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

ja ei nuo idols tai muut vastaavat ohjelmat lopu jos muutama hassu ihminen sulkee tv:n kun se alkaa. IKÄVÄ KYLLÄ.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Eivät niin, varsikaan kun niin monet niitä katsovat ja äänestävät ja tekevät jokaiselle internet-boardille topicin otsikolla "idols". Alan olla huolissani tämän päivän nuorista. Se on ilmeisesti ihan sama vaikka tuijottaisivat tuntikaupalla jotain psykedeelisesti välkehtivää televisionruutua, lopputulos olisi aivan sama. Televisionkatselu on yksi vaihtoehto, mutta mitä kaikkea muita niitä on olemassa? On helpompaa kysyä "katsoitko Idolssia?" kuin kysyä "olitko pelaamassa shakkia?".

Minua ei kiinnosta kärpäsenpaskan vertaa kuka siellä kruunataan mediakuninkaaksi tai kuningattareksi ja uhraa itsensä iltapäivälehdille - niille joita tunnetusti lukevat hieman mielellisesti yksinkertaiset.

salza01

nii-i. ku eikö sen pitäs olla niin et jos oikeesti tahtoo olla poppiskuningatar tai mikä vaa muovijumala niin sillon sen etee pitää tehä töitä itse, eikä mennä tommosii "Tehdään Tähtiä"-ohjelmiin.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KatjaRock

LainaaAlan olla huolissani tämän päivän nuorista.

Minua ei kiinnosta kärpäsenpaskan vertaa kuka siellä kruunataan mediakuninkaaksi tai kuningattareksi ja uhraa itsensä iltapäivälehdille - niille joita tunnetusti lukevat hieman mielellisesti yksinkertaiset.

Etkö sie ole nuori kans? Minusta tuo lause on ihan yhtä painokas ko legendaarinen 'jo muinaiset roomalaiset'. Muutenki yleistäminen on vanhanaikaista ja typerää, toivottavasti sinun äidinkielenopettaja saa sulta tuommoset karsittua. Siis jos sinun on tarkotus joskus ylioppilaslautakuntaa miellyttää.

Mie olen vähän mielellisesti yksinkertanen enkä oikeastaan lue iltapäivälehtiä.
Time goes on, I wont.

PahaPahaAsia

Lainaanii-i. ku eikö sen pitäs olla niin et jos oikeesti tahtoo olla poppiskuningatar tai mikä vaa muovijumala niin sillon sen etee pitää tehä töitä itse, eikä mennä tommosii "Tehdään Tähtiä"-ohjelmiin.

ihan totta... eikä voittaja kuitenkaan kauaa pinnalla ole, vuoden tai kaks korkeintaan ja senkin ajan se luultavammin on 7-10 vuotiaitten mieleen eli vähän niinkuin gimmel ja naikkarit...

Lainaa
Etkö sie ole nuori kans? Minusta tuo lause on ihan yhtä painokas ko legendaarinen 'jo muinaiset roomalaiset'. Muutenki yleistäminen on vanhanaikaista ja typerää, toivottavasti sinun äidinkielenopettaja saa sulta tuommoset karsittua. Siis jos sinun on tarkotus joskus ylioppilaslautakuntaa miellyttää.

Olet kyllä oikeassa tuosta iänikuisesta "olen huolissani nykynuorisosta" -ajatuksesta. Varmasti jokainen sukupolvi historian aikana on päivitellyt samaa asiaa ja hyvin on pärjätty. Tai no sitten kun murrosiän lottovehje on käyty läpi. Toiset menestyy, saat koulutuksen, ammatin, menee naimisiin ja elää tasapainoisen elämän. Toiset häviää, jää luokalleen, saavat pätkätöitä, kykenevät vain lyhytkestoisiin ihmissuhteisiin ja elää ns. "Jännittävää elämää", kuten sitä ihannoivat ihmiset tapaavat sanoa.

Luulisi sinunkin jo meitä muita vanhempana tajuavan tuollaisen tavoitehakuisuuden pinnallisuuden. Kenenkäs takia sinä tätä elämää elitkään? Äitisi, ylioppilaslautakunnan, vai itsesi? Oletteko te tosiaan koulussa vain siksi, koska siellä pitää olla tai että se muka vaikuttaa jotenkin ammatinvalintaan? Paskanmarjat! Ehkä joku byrokraatti on taas kääntänyt valtion toimesta nuorien asenteita lukiokoulutusta suosivaksi. Lukiosta toki on hyötyä, mutta se hyöty on suoraan verrannollinen omaan motivaatioon. Se hyöty on se, että sinä osaat elämäsi varrella tehdä oikeita valintoja ja toimia tilanteen vaatimalla tavalla, sillä ei todellakaan ole mitään muuta tarkoitusta!

KatjaRock

Lainaa

Luulisi sinunkin jo meitä muita vanhempana tajuavan tuollaisen tavoitehakuisuuden pinnallisuuden. Kenenkäs takia sinä tätä elämää elitkään? Äitisi, ylioppilaslautakunnan, vai itsesi? Oletteko te tosiaan koulussa vain siksi, koska siellä pitää olla tai että se muka vaikuttaa jotenkin ammatinvalintaan? Paskanmarjat! Ehkä joku byrokraatti on taas kääntänyt valtion toimesta nuorien asenteita lukiokoulutusta suosivaksi. Lukiosta toki on hyötyä, mutta se hyöty on suoraan verrannollinen omaan motivaatioon. Se hyöty on se, että sinä osaat elämäsi varrella tehdä oikeita valintoja ja toimia tilanteen vaatimalla tavalla, sillä ei todellakaan ole mitään muuta tarkoitusta!

Asiahan vaan sattuu menemään niin, että koulumenestys tässä maassa opiskelupaikat jakaa - haluaa sitä myöntää tai ei. Mikään pakko mulla ei ole ollu koulussa käydä sitten yläasteen (-98?).

Ihan itteni takia elämääni elän, välillä mietin kyllä ratkaisuja tehdessäni sitä, miten ne vaikuttaa muihin ihmisiin.

Kyllä koulu vaikuttaa ammatinvalintaan. Tottakai. Ei kai sitä muuten mitään opiskeluja oliskaan. Omituinen väite tai sitten käsitin sen väärin. Minusta tulee sosionomi ja tunnen että teen sillä tulevalla työlläni osan siitä, että maailma olis
solidaarisempi paikka. Kaikille.

Kyllä sillä lukiolla on muutakin merkitystä, usko pois.
Time goes on, I wont.

jouhu

Mä en tiiä mitä mä teen isona. Puol vuotta vajaa aikaa enkä tiiä mistään mittään..

PahaPahaAsia

mullapa on tässä vielä kaks ja puoli vuotta aikaa lukion alkuun ja tiedän jo nyt mihin lukioon haluan ja miksi...ei tarvitse nostaa keskiarvoa kun 0,5 ja sit pääsen sisään...tai onhan sinne päässyt joku alle 9 keskiarvolla,mutta yleensä on että pitäis olla keskiarvo 9... :'(

tässä taas vaihtuu aihe idolsísta kouluun ja töihin,mutta eipä se varmaan paljon haittaa,kun se idols loppu jo...

blind_eye

mullapa on puoli vuotta, ja lukio olis nyt se mun vaihtoehto, jos vaan todistus sen sallii  ;D

KristalliEnkeli

mullapas onkin vielä sata vuotta lukioo jäljellä... :-/ :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

blind_eye

miten sä jaksat siellä niin kauan...??  :)

KristalliEnkeli

en mä jaksakaan --> *itsemurha*

noei  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.