idols

Aloittaja puska, marraskuu 18, 2003, 12:51:07

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

mulla on vielä kauemmin,kun ei oo vielä edes alkanu... :-/
en varmaan jaksa lukiossa...no ei ny,kun jos pääsen minne haluan,niin saan tehdä mitä haluan...ja sitä kyllä jaksaa.. :D

KristalliEnkeli

no, mä en jaksanut päivälukiossa, joten vaihdoin iltalukioon...mut, tota, enpä tiedä helpottiko se (?)  ::)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

nyt mulla ois aika selvä et mä lähtisin ens vuonna haapaveden opistoon opiskeleen nuorisotyönohjaajaks.. [jos pääsen] se on varmaa ykkösvalinta. sit joku media-ala ois ehkä kakkonen..? entiiä. lukioon en mene. never ever.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

PahaPahaAsia

no ei se lukio muakaan oikeestaan houkuttele,mutta sitten kun löydän jonkun hyvän paikan jossa on ilmaisutaito-/teatteripainotus niin heti lähtee lukiot sinne mihin aurinko ei paista... ;)

iidu

musta ei ole mitään vikaa jos tv-ohjelman kautta tehään julkkiksia ei millään pahalla

jouhu

Kaikilla oma mielipiteensä. Pidä niistä kiinni...

Mä meen amikseen. Musta tulloo kunnon amislainen! Amisauto ja kaikki. ;)

rautalintu

Eikä sovi unohtaa karvanoppia ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Ei tietenkään!  :)
Sitten sellanen tuoksu kuusi hommeli, karvanen ratti, tummennetut takalasit ja musa täysillä. Ja mä oon uhkaillu mun kaveriikki, että mä hankin sitten sellasen kunnon takatukan.  ;D

salza01

no heeeiij. ei saa pilkata amiksia. :D musta on tullu ihan piilopiilo amis. :(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.