idols

Aloittaja puska, marraskuu 18, 2003, 12:51:07

« edellinen - seuraava »

salza01

nyt on kyllä pakko nussia pilkkua, mua nimittäin suuresti VITUTTAA se että ihmiset [siis etelästä] puhuvat että kempeleeLtä..se on kempeleeStä.  *oli ihan pakko* mua vaa raivostuttaa tuo kempeleeltä-puhuminen..
mä ymmärsin et se pikku g oli voittanu jonku kilpailun ja päässy sillä rdn-familyyn. ;D *reps*
pakko muuten mainita ku pikku g:stä kerran puhutaan,että tänää näin kaupungilla jim&jill liikkeessä pikku g huppareita...! [olin kuolla nauruun]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Aika... :o En osaa kuvailla kuinka järkyttynyt olen tuosta pikku -g huppareista!
Kiitti rautalintu osotteesta! :)

Ronjaronjanen

Eikös se ole monofoninen, eikä monotoninen. Vai taipuuko se sana noin *pohdiskelee*
Mä näin kanssa lehessä mainoksen noista jim&jillin pikku g huppareista. Onkohan niille suurikin menekki...

KristalliEnkeli

mun mielestä on olemassa kyllä semmoinenkin käsite kuin monotoninen...mutta muistakaa etten ole älynjättiläinen :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Mun mielestä monotoninen on kyllä ihan oikea sana, monofonisesta en ole kuullut... :)
Vai Pikku G huppareita *repeää nauruun*  ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mitä toi monoloninen <--miten nyt kirjotettiinkaan  tarkottaa? Mä en tiedä!  :-[

rautalintu

Monotoninen, niin että semmonen yksitoikkoinen ääni. Ikäänkuin puhuisi/laulaisi kokoajan samasta sävelestä. Hyvä esimerkki Kimi Räikkönen :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

Mäkin tuossa juuri selvittelin asiaa, että yksitoikkoistahan tuo monotoninen tarkoittaa. Alunperin luulin vain että olisi haettu sanan polyfoninen vastakohtaa joka on joko homofoninen tai monofoninen.
Joo tiedän, tosi selvää, mutta... :)

Lerppa

tosi selvää ;)
Millä kielelä mono on yksi?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

Saanen tässä välissä huomauttaa että sanan typeräfoninen pitäisi olla hom*foninen, mutta kone näköjään muuttaa sanan typeräksi. Vähänkö repesin tolle. Typeräfoninen, oikeesti  ;D 8) :D

jouhu

Haa... Kiitos, kiitos...  ;D

KristalliEnkeli

apua, nyt kysyit vaikeita!...sitä on hieman vaikea selittää ilman sivistyssanakirjaa :)...mut mun  mielestä se liittyy esim. siihen kun jokin ääni jatkuu samanlaisena pitkän aikaa..tai *argh* enpäs sanokaan mitään...*toistaa uudelleen* EN ole älynjättiläinen

jospa joku viisaampi kertoisi :)

rautalintu

Ronsku, joo, se sensuroi. Tuotahan me jonkun muun aiheen yhteydessä jo ihmeteltiin vähän aikaa sitten...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

mitenköhän toi mun viesti tuli noin myöhään...no ei se mitn, en viitsi sitä poistaakaan, kun näköjään olin melkein oikeassa...mun kone näköjään jumitti 10 minuutin viivellä äsken...no juup  :)

Ronjaronjanen

Mäkin muistan kyllä että tota sensurointi hommaa mietittiin jossain toisessa keskustelussa, mutta enhän mä nyt sitä taas kirjottamishetkellä tajunnut *tyhmä*  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.