Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Täällä näyttää olevan kysymykset nyt aika sekaisin... ;D

Vastaan tohon Teron kysymykseen, että olin kai 13...(siis alkoholia, mutta ei sitä varmaan käyttämiseksi voi sanoa, kokeilua.. ;) )

Mitä olet tehnyt tänään, muuta kun roikkunut netissä? (tosi nerokas kysymys...) :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

(juuh..täällä on kysymykset ihan viturallaan, mut ei se mitn)

Mun frendi oli tänään -oikeastaan sunnuntaina/eilen- meillä ja illalla mentiin kattomaan leffaa, joka piti mennä jo lauantaina  tsiigaamaan mutta tuli mutkia matkaan (leffa oli Varjojen Valtakunta)...enpä mä oikeastaan mitään muuta oo tehny

mitä mieltä olet genitaalialueiden lävistyksistä?
(tuli mieleen kun kattelin tänään kuvia...)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Vilkku

Ei ole mitään niitä vastaan. En nyt ihan oo suunnitellu semmosta ottaa mutta eihän sitä koskaan tiedä ;) Kielilävistys olis kiva saada takas.

Minkälaista unta näit viimeksi ?
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

useinkaan en edes muista  mitä unia oon nähnyt, mut yksi uni on jääny mun mieleen, koska se on toistunut...eli se menee lyhennettynä näin: Kävelen pimeää metsätietä. Punainen auto lähestyy mua ja huomaan kuskin olevan vaarini. Kun vilkutan hänelle hän ajaa ylitseni. Yliajon seurauksena jalkani katkeavat....sitten herään. *apuvah*

mikä on nolointa mitä olet pienenä (alle 6v) tehnyt?  :)jos et tiedä vielä niin kysypäs vanhemmiltasi...Mutsi kertoi mulle just yks päivä kaikkea kivaa *noloo*...siis kun pienenä tulee sanottua ja tehtyä kaikenlaista  ;D

*tuuli

poimin kadulta ihmisten sylkemiä luumun kiviä ja tungin ne suuhuni.... :-/ ihanaa... :)

lempi vaatekauppa? ( teini kysymys...>] )

Wirtabiuha

hömhöm... en mä tiedä, loppujen lopuks parhaat ja omaperäsimmät vaatteet löytyy kirpparilta mutta jos mä kaupasta ostan niin mä käyn... -vittu en mä tiedä, kierrän puol maailmaa ja jos sattuu jotain hienoa silmiin niin ostan, jos on rahaa ;)

Milloin olet viimeksi tuhonnut jotain hienoa ja arvokasta?
(huomasin juuri että joku on lyönyt akustisen kitarani seinään tai johonkin niin että kaiku koppa on lohjennut... prkl!)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

mä rikoin meidän digikameran yks pvä (tippu maahan) ja nyt oon varmaan kuukauden hokenu mutsille "en mä sitä ole rikkonut...se oli joku muu!!" *en se minä ollut ::)*

oletko koskaan varastanut mitään kaupasta/kaverilta/ventovieraalta/jne?

rautalintu

Olen vahingossa varastanut karkkia ja pari vihkoa. Oikeasti vahingossa. Eli en ole varastanut :D

Mitä mieltä James Bondista? Ja kuka on paras Bond-näyttelijä?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Thimoty Dalton ja sitten se joka oli uusimmassa, en osaa kirjottaa sitä nimeä joten en kirjoita sitä :P

Mitä ei saa alas? (siis joku ruoka tai jtn...)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu*

No, mä en pysty nielee semmosii lääke pillereitä. Esim. atibioottia.
Sitten ruoista... ::) Mmmhh... Oisko toi... lasagne<--miten nyt kirjotetaankaan..

KristalliEnkeli

jouhu ei tehnyt kysymystä joten mä vastaan Lerpan kysymykseen ja jatkan siitä...

Mä en saa alas hernekeittoa, tiettyjä kalaruokia, selleriä enkä viiliä *voih! olenpa minä nirso* :)

mitä sinulle tulee ensimmäisenä mieleen sanasta täydellinen?

jouhu

Hups, oli aamu enkä älynny mistään mitään.. ;)

T'äysellinen...mhh.. Se on vähän vaikee sanoo.... Ei laiha eikä lihava, kaunis, sellanen joka on "normaali"... Enpä ossaa sanoo oikein kunnolla...  :(

Mikä saa sinut nauramaan?

salza01

:D juu-u. no siihen ei nyt paljo tarvita. jos yöunet ei oo ollu mitkää maailman runsaimmat ni sillon mä nauran ihan kaikelle. ;D entiiä. hyvät jutut, frendit.. (lähes kaikki) ;D

minkä ikäisenä haluaisit perustaa perheen? [siis esim. lapsia jne..] *salzan hyvät kyssät* :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

kamu.  ;) ja kutitus.  ;)

oletko koskaan vihannut jotakin henkilöä ( tai vihaatko ) niin paljon, että voisit tappaa hänet? ( tuhoisia kysymyksiä ;) )

Vilkku

Jaahas jaahas, minäpä vastaan kahteen edelliseen kysymykseen :)

Kyllä mä muutaman vuoden sisällä tahtoisin lapsia [ikää siis nyt 19]. Tietenkin tilanteesta riippuen :)

Enpä ole koskaan ketään ihan niin paljoa sentään vihannut.

Montako joulukorttia aiot lähettää ?
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.