Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

tuota...jäi viimeyönä unet vähälle kun tulin vast 5 maissa himaan...yödösässä kyl nukuin ehkä sekunninsadasosan...mut kohta meen päiväunille :)

onko siellä lunta maassa?  (pk-seudulle satoi lumi viimeyön aikana)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

no pikkasen. koko ajanhan tuolla lunta satelee.

jos on totta että kuoleman jälkeen synnyt uudestaan niin miksi haluaisit syntyä?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

mä haluisin syntyy ehkä kissaks, koska mä oon aina halunnu tietää ja haluun edelleenkin että millasta on olla kissa :)

tuleeko joulu ilman lunta??
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

mä veikkaan et suurimmassa osassa Suomea on joulunakin lunta, koska jos ei oo lunta ei voi joulupukki tullakkaan (niinkuin laulussakin sanotaan)

onko sinulla ollut jo flunssa? sitä kun on näemmä melkein kaikilla

Lerppa

On ollut joo, mutta onneksi mulle tuli se nopea painos :) Tai siis kuumetta oli vaan 3päivää ja sekin aika pienenä. Toisaalta nuhahan tässä on ollut jo kohta 3kk :D

Mitä on kaunista katsella?
(siis esim. mulla Espoon tähtitaivas, mökillä talven hiljasuus, syksyllä sade, auringonnousu, rikottu/autio talo.. ymym..)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

no talvista tähtitaivasta on ihana katsella... ei mulla juuri muuta tuu mieleen.

haluaisitko nähdä itsesi niinkuin muut ihmiset näkevät sut eli siis näkisit vaikka ittes kävelemässä jossain kadulla??
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Haluisin joo, musta olis kiva tietää (vaikka se varmaan olis järkytys ;) ) millanen oon tollee niinku ohikulkijan näkökulmasta... Varmaan se eroo just yhtä paljon kun äänikin, kuulee omassa päässä tosi kivana.. ja sitten kuulee sitä nauhalta.... ;D *kää*

Mitäs seuraava sanoo tähän?

jouhu

Ai, että haluaisinko nähdä itseni ohi kulkijan näkökulmasta?

No, olisihan se aika jännä. Olis varmaan, todellakin, järkytys nähän ittesä, mutta kyllä mä varmaan haluiaisin.
Joo, aika järkevän kuulosta selostusta mulla..No, ei voi mitään, kun on kuumehöyryssä.  ;D

Mitä mitä mietit äsken, mitä mietit nyt, mitä mietit kohta?

Vilkku

Äsken mietin enkuntehtäviä, nyt just on pää aika tyhjä, kohta pitäis alkaa äikänainetta kirjottamaan. Ei tänään mitään niin kovin kehittävää minun päässäni :) Ei kai sitä voi odottaakaan kun kerkesin nukkua kolmisen tuntia, jutut varmaan sitä luokkaa :P

Onko sinulla jotain fobiaa ? [Ahtaat tilat, korkeat paikat, hämähäkit.. mitä vaan]
[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

Oikeastaan mä pelkään ihmisiä... siis en mitenkään että kun tulee ihminen vastaan niin saan kohtauksen mutta kuitenkin...
Ja tuo univormufobia nyt on aina toisinaan päällä...  ;D

Lisää fobioita ihmiset? eli sama kysymys.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Mulla on ahtaan paikan kammo. Ihmistungoksessa on todella ahdistavaa yrittää kävellä. Ja käärmeitä pelkään! Eikä ne hämähäkitkään kovin mukavia ole :D

...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Mulla on peilifobia... ei mitenkään näin että "Abua ku mä aina järkytyn niin sicana ku ziigaan beilii!!!!!!!" Vaan siis silleen... noh, en osaa selittää, kai te tajuatte ;D ...tai sitten ette...
Ja verikoefobia on myös, se on erittäin vahva... vähän liian vahva... kääk... ;D

...

*tuuli

ääärrh... en jaksa enää lukee teijän sepostuksia... kaks sivua luin ja piste! mut nyt mä vastaan kuitenki toho viimeseen kysymykseen.... ;D

niin siis mä pelkään ihan suunnattomasti ( mitä ne nyt on ) ... mä en tiedä niiden oikeeta nimistystä mut me sanotaan niitä hapsenkakkiaisiksi... ne on niinku siivekkäitä lukkeja. aika isoja. ei lennä kauheen hyvin jne... aina ku mä nään semmosen niin mä rupeen itkeen ( aika lievästi mut kuitenki ) ja juoksen pakoon sisälle. jos nään sisällä niin juoksen heti toiseen huoneeseen ja huudan että ''TAPPAKAA SE!!!!'' ne kauheet otukset vois mun puolesta vaikka kuolla sukupuuttoon!

onhan mulla muitaki pelkoja mut toi on kaikkein pahin.

oletko koskaan vetänyt joulupukkia parrasta?  ;D ( jos, niin mikäs oli tulos ;D ;D )

salza01

en ole. *naurua* sillon ku meillä vielä se pukki kävi ni mä pelkäsin sitä nii paljo etten uskaltanu lähelle mennä. ;D

mikä on sun lemppari väri ja miksi?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

mä nyt sanon kaksi väri koska ne tavallaan kuuluu yhteen :)... ja tää nyt ehkä kuulostaa tylsältä, mutta mä pidän todella paljon mustasta (okeiokei, tiedetään se ei ole väri) ja punaisesta. Mm. siksi, että ne sopii mulle ja on muutenkin niin tunteikkaat värit...en mä osaa selittää, mut ne on vaan niin hienoja värejä  ;D

...

noista fobioista, niin mul on hissikammo. Oon pari kertaa saanu hississä paniikkikohtauksenkin (siis kun noustiin muistaakseni puijoon ja hissi piti ihme ääntä)
Ja noi verikokeet on yhtä painajaista...mut nyt niihin on alkanut hieman tottua, kun kerranki otettiin 5 putkee verta!!

...

Jos voisit elää jonkin vaiheen elämässäsi uudelleen tai muuttaa jotain menneisyydestäsi, niin mikä se olisi? siis esim.  elää uudelleen ensimmäisen koulupäiväsi, ensisuudelmasi tai vaikkapa jonkun tietyn jouluaaton

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.