Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Jos voisin, eläisin uudelleen päivän 25.4.2003. Silloin mulla oli pääsykoe erääseen opiskelupaikkaan, johon olin halunnut jo monen vuoden ajan. Mokasin pääsykokeissa, kun en ollut tarpeeksi kerrannut tiettyjä asioita. Enkä siis päässyt sinne, vaikka kaikki mahdollisuudet oli >:(. Voisin tietysti pyrkiä nyt helmikuussa yhteishaussa uudestaan, mutta silloin menisi vuosi muuta opiskelua hukkaan, taas.

Sama kysymys.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Jos jonkun päivän saisin elää uudelleen niin varmaankin eräs marraskuun päivä 2002. Se tunne olisi kiva kokea vielä.

Muuttaa tahtoisin monta asiaa. Mieluiten palaisin pari vuotta taaksepäin, sanoisin rakkaalle ihmiselle muutaman asian kun nyt en enää voi.

Pidetään vielä sama kysymys.
[ -You should see my scars- ]

8) empä juuri  mut tunnen sellasii ihmisii jotka tekee sitä. se ei oo kivaa.  

pidätkö joulusta? (itse en henkilökohtaisesti pidä. turhaa hössötystä ja rahan menoo)

:-[ älkää välittäkö edellisestä viestistäni. sekoilin jotain

KristalliEnkeli

hmmm....

...

no, mut mä viel vastaan tuohon omaan kysymyseeni :) eli mä haluisin palata pari päivää taaksenpäin ja tehdä erään asian jonka jätin tekemättä ja joka harmittaa... ja sit toiseks mä haluisin palata pari vuotta taaksepäin kevääseen ja mennä erääseen paikkaan jonne en todelisuudessa mennyt...juuh, olipa aika tyhjentävä vastaus :)

mutta edelleen sama kysymys:
Jos voisit elää jonkin vaiheen elämässäsi uudelleen tai muuttaa jotain menneisyydestäsi, niin mikä se olisi?

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

no mä olisin alkanut soittaa bassoa aikasemmin ja palaisin viimekesän kaisaniemi poppiin kun tapasin siellä ihanan ihmisen mutta en saanut tilaisuutta tutustua paremmin...

-ja tavallaan pidän joulusta, hyvä tunnelma, tosin tämä joulu on enemmän tai vähemmän pilalla kun mulla on kahen viikon poistumis kielto himasta... onneks pääsen uudeksvuodeks sentään pois.

Mitä aiot tehdä uutenavuotena?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Tohon yleiseen kysymykseen...
Mä jätän sanomatta/tekemättä kaikkea tärkeää tosi usein, sillon tulee sellanen olo että haluis mennä takasin ja korjata/lisätä sanomisiaan....
Mäkin haluaisin takaisin sinne Kaisaniemi Poppiin, olis ollu kiva tutustua niihin paremmin..  :-/

---
Ai uutenavuotena... hmm.. no jos sä kerran sillon pääset jo pois himasta ni enköhän mä sua jonnekkin seuraa..  :P toivottavasti... mitäs muutakaan... ainakaan perheen kanssa en haluis olla tätä vuotta..

Millaisia kuumepainajaisia näet? (jos näet...)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lerppa

---------
välikommentti

olis tosiaan pitäny alottaa tää kitaran/jatai basson soitto yhtä nuorena kuin tämäkin! ;D

http://www.epiphanypro.com/colemarcus/video/ColeMarcus-Fast2.wmv

---------

*tuuli

Lerppa~> mikä linkki toi on???

jos saisin elää jonkun päivän uudelleen niin se olisi viime hiihtolomalta... silloin pelasin biljardia yhden täydellisen jätkän kanssa mutta en uskaltanu pahemmin tutustua ku se olis kuitenki vaikuttanu epätoivoselta iskuyritykseltä.... ;D

meinaaks noi kuume painajaiset sitä et nään kuumeessa jotain painajaisia??? okei, no en nää kuumeessa sen kummempia unia kuin tavallisestikaan.

milloin sinulla alkaa joululoma??? (mulla näitä joulukysymyksiä riittää!)

Lerppa

-> tuuli, toi linkki on yksi video pienestä rumpalista :)

jouhu

Lerppa mistäs sä nyt sellasen oot napannu?

Mun joululoma alkaa tämän viikon lauantaina, eli 20.12.

Miksi ihmiset syntyivät maanpäälle?

KristalliEnkeli

ei me ihmiset synnytty tänne maanpäälle vaan me kehityttiin apinoista...tai jotain...apuvah! mä onnistun tulee tänne aina silloin kun tääl on vaikeita kysymyksiä...

jos sinut lukittaisiin pieneen huoneeseen 24 tunniksi niin mikä biisi olisi sellainen jota et voisi kuunnella? siis jos kyseinen biisi soisi täysillä siellä huoneessa, etkä voisi sitä sammuttaa... ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

jos siellä sois 24 tuntia gimmeliä ni tulisin hulluksi. TAI aki sirkesaloa. [on itse asiassa aika paljo tyyppejä joitten musiikki vatuttaa..]

millon olit viimeksi:
synttäreillä?
häissä?
ristiäisissä?
hautajaisissa?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

millon olit viimeksi:
synttäreillä? Tuossa pari viikkoa sitten kävin yhissä synttäri pippaloissa.
häissä? Joskus pari kesää sitten (kai :D)
ristiäisissä? viime vuoden syksynä pikku veljen ristiäsiet (Lerppa on ihan hiljaa!)
hautajaisissa? joku sukulainen kuoli tuossa syskuussa niin siellä olin.

Sama!
-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

Olin viimeksi
synttäreillä : pari viikkoa sitten kaverin synttäreillä
häissä : vissiin sillon kymmenisen vuotta takaperin kun olin morsiusneitona ja oksensin alttarin viereen ;)
ristiäisissä : serkun varmaan, lähes kymmenen vuotta sitten tämäkin
hautajaisissa : pariin vuoteen en ole suostunut käymään, ahdistaa. Onneksi ei nyt ole tarvinnutkaan.

Lempivuodenaikasi ja miksi ?
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.