Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Toi on vaikee kysymys... kun kaikissa vuodenajoissa on hienoutensa...
Mutta ehkä kesä kuitenkin, kun sillon ei tartte palella ja voi tehdä hirveesti paljon enemmän. Loppukesä on parasta aikaa, ja alkusyksy ehdottomasti! :)
Alkukevät taas on ikävin päänsäryn ja karsean hajunsa takia... ;D
Mutta mä kyllä tykkäilen talvestakin hirveesti, se on kaunis, siis sillon jos on tosiaan talvi, eikä tällanen loskaräntävesi´-keli... ::)

Vähän KristalliEnkelin tyyliin, että mikä biisi saa sut sulkemaan radion heti kun kuulet ensimmäisen inahduksen siitä?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

ihan pakko vielä vastata noihin neljään kysymykseen.... :)

synttäreillä ~ syyskuussa oli parilla kamulla synttärit.

häissä ~ serkku meni vuosi sitten naimisiin ( jos sitä ei hyväksytä että näin viikko sitten unta, että menin itse naimisiin ÄITINI serkun kanssa ;D )

ristiäisissä ~ hö, no varmaan serkun tai pikku veljen ristiäisissä noin... 12 vuotta sitten.  ;D

hautajaisissa ~ ukkini isän hautajaiset jotka olivat about 10 vuotta sitten....... :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ja sitten mun lempi vuoden aika.... TALVI<3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ja jos mä kuulen... hmm... yleensä jos mä kuulen jonkun englanninkielisen (teini/)rap-kappaleen tai muuten vaan jonkun johon olen lopenkyllästynyt, niin suljen radion tai vaihdan kanavaa saman tien.  ;)

Lerppa

tuuli ei kysynyt, joten minä kysyn :)

Mikä biisi soi päässäsi nyt?/tai viimeksi...

Wirtabiuha

Audioslave soi päässä.

aiheeseen liittyen mitä mieltä audioslavesta?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

ööööööööööööööööyyyyyyyyyyyyääääääääääääääuuuuuuuuoooooooorrrrrrrrggggghhhhh....*vääntelee naamaansa mister bean tyylillä ;D* en tiedä kys. bändiä ;D ;D

nyt näitä jouluaiheisia taas...... missä vietät joulua?

Wirtabiuha

kotona... ja tapininpäivän olen sukulaisilla... blaa!

-joku muu kun lerppa- mitä uutena vuotena?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

--
No hö, just ku satuin tulemaan tänne.. nyt sä Wirtis pilasit mun päivän ku en saanu vastata! :P
--

emmi

ei oo vielä mitään suunnitelmia uudeksvuodeks. jotain kuitenkin on pakko tehä ku lusmuilla vaan kotona. varmaan kavereitten kanssa vietän jotenkin...on vähän auki vielä..

mites vietät joululoman??
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

mä haluisin viettää sen nukkuen, mutta tuli juuri mieleen, että mun täytyy tehdä matikkaa ja ruotsia, jotta tulis lisää pisteitä ja pääsisin kursseista läpi....mut kattoo nyt mitä tapahtuu ::)

millainen on olotilasi nyt? (iloinen/surullinen/hyvä/epämukava...)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

erittäin surullinen ja tähän kaikkeen vittuuntunu.

minkä elokuvan olet viimeksi kattonut
*kotona?
*elokuvissa?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

kotona: perhe on paras (tai jokin sellainen, tuli vähän aikaa sitten)
elokuvissa: Varjojen Valtakunta

Minkä kirjan olet viimeksi lukenut? (multa alkaa mielikuvitus luppua näiden kysymyksien suhteen, sori  :))

Lerppa

Pöpuläärimusiikkia Vittulajänkältä :) se on muuten hyvä!

Onko sinulla jotain rituaaleja?

rautalintu

Mun on pakko joka ilta tarkistaa, että julisteeni seinällä ovat tarpeeksi hyvin kiinni, eli painan joka teipin sinne hyvin ja tarkistan taulujen kiinnityksen myös, koska kerran heräsin yöllä siihen kun taulu putosi päälleni.

Sama kysymys.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

KristalliEnkeli

Rituaaleista täytyy mainita se, että aina kun tulen meidän rappukäytävään mun täytyy painaa kolme kertaa sitä valonappia. En tiedä miksi(?). Mun frendi huomautti mulle siitä, mut en mä voi sille mitään. :)
muita rituaaleja mulla ei ole, mutta neurooseja kylläkin...mä en esim. saa nukuttua ellen mä tarkista aina nukkumaan mennessä ettei mun katossa ole hämähäkkejä tai vastaavia...koska kerran mökillä yöllä mun naamalle käveli lukki *YÄÄÄK*

Mitkä ovat asioita jotka saavat sinut jännittämään?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.