Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

sanotaan 10 tai 9½ koska mä nyt olen tämmönen hullu, mutta loppujenlopuksi kyse on onnellisuudesta, ja ville valoa lainatakseni, se on´hienoa, sillä rajat murtuvat jatkusvasti! mageet, friikkinä olo on kivaa!

Kuinak paljon pidät hammaslääkäreistä? eli asteikolla 1-10 kuinka paljon inhoat niitä sadistisesti hymyileviä valkotakkisia eukkoja? (toi kuinak on muuten kuinka) ja oletko koskaan purrut hammaslääkäriä... Mä olen... se ei tykännyt ja alko kirkumaan... noh.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

asteikolla 1-10 --> 10...hammaslääkärit, jaiks!!! ...en ees muista milloin olisin ollut viimeksi hammaslääkärissä...kait joskus lukion ekalla...
mä en oo koskaan purru niitä mut oon potkinut, huutanut, raivonnut ja puristanut kynteni kiinni yhen ämmän käteen...*hih*
nyt täytyis mennä tarkastuttamaan viisaudenhampaat, et kasvaako ne kunnolla..kun ovat hieman kipeät...

sama kmysys (siis kysymys) seuraavalle =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

juu. mä en tykkää niistä yhtään! :(
kerran oon purassu ihan kunnolla yhtä [ ;D ] ja sit kerran oksensin sen käsille. ;D -kilttiTyttö- ;)

mitä haluaisit tehdä juuri nyt?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

Mä haluisin mennä pogoilemaan jonnekkin erittäin hyvälle keikalle, esimerkiski apiksen... mutta siihen ei ole mahdollisuutta... Ja kun tästä kohta lähden tallille haluaisin kokeilla ratsastaa yhelle eläimellä kun sen omistaja lähtee hiihtolomaksi pois ja mun pitää liikuttaa se sillon... ja suomeksi se on niin friikki että tapan itteni, niin voin tehdä sen tänäänkin...

Mitä söit aamuplaksi?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Mennä takasi nukkumaan... mutta ei voi mitään, pakko on nousta vähä aiemmin tai muute ei pääse huomenna ylös ollenkaa...  :-/

argh.. vika lomapäivä ja mun pitää mennä serkuille!!! ::) apua...  >:(

Tiettykin keikalle olis kiva päästä :)

**
lisäys
En o syönyt vielä aamupalaa
**

Sää ja lumimäärä sieltä missä asut? ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

pikku_piru

lunta 30 cm ja pakkasta 25 astetta.... *hyrrh*

Miks ihmiset ei oo ikinä täysin tyytyväisiä??? aina haluu jotai lisää....

emmi

mä veikkaisin et siks koska koko ajan tulee uusia asioita mitä haluaa, eikä voi aina saada kaikkee.. ihmiset on täydellisyyden tavoittelijoita... :)

onko teillä/sulla eläimiä??
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

On on, kani ja koira, kissa päätti häipyä pari kuuukautta sitten... Ja sitten mulla on yksi hevonen josta olen aikapitkälle vastuussa ja joka on melkein oma...

seuraatko politiikkaa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Joo, mua kiinnostaa politiikka tosi paljon, lähinnä siks kun en tiedä paljo mitään siitä, joten yritän seurata :)

Osaatko tehdä muutakin kun poikamiesruokia?

PahaPahaAsia

niin... se on aikas paha kysymys, koska poikamiehet käy aina syömässä esim. kahvilassa leivän jne... mutta kai mä ihan vähän enemmän osaan tehdä... onneks ;D

ja sitten kinkkinen kysymys...
hmmm...
toisiks* paras bändi/artisti ja niiltä paras biisi ja huonoin bändi/artisti ja maailman huonoin kappale?

*toisiks paras sen takia,että ei voi sanoa apista ja jos apis on toisiks paras niin mikä/kuka on paras?

Lerppa

Todellakin kinkkinen kysymys... koska mulla on sillä ykkössijalla vaan Apulanta, ja kakkosella on tosi monta ;D
Hmm... mm. Weezer, Tehosekoitin, Him, Offspring, Nollaseiska, Oasis, Ramones... tuollasta.. vaikeaa.. *miettii*
No heitetään nyt vaikka Weezer - Hash Pipe

Huonoin taas, no niitäkin on monta, lähinnä räppi, mut sieltä en osaa nimetä mitään joten sanotaan J. Karjalainen ;D ja vaikka biisinä Hän

Seuraava?

No tuota, ei minulla oikeastaan ole mitään "parasbändi"-asteikkoa, kuten ei ole mitään "parasta" kaveriakaan. Pidän aika paljon Zen Cafésta, koska niillä on kanssa lauluissa urbaanihenkistä filosofiaa.

Huonointa bändiä/biisiä on aivan turha edes lähteä hakemaankaan, koska aina tulee joku huonompi. Macarena oli pitkän aikaa minun suosikki-inhokappaleeni, kunnes kuulin smurffiversion Barbie Girlistä koulun keskusradion aamunavauksessa. Se oli jotenkin niin Täydellisen Nolo Idiootti-kappale ettei sitä heti kyllä sieltä pois saa.

Kysymys:
Miltä tuntuu/tuntui aloittaa taas koulu/työ niillä joilla se nyt alkoi?

Vilkku

Ihan hyvältä tuntuu. Oon kova nukkumaan myöhään jos ei oo pakko herätä, nyt tekee tosi hyvää saada taas rytmi kuntoon. Vähän kyllä stressaa mutta tuntuu hyvältä tietää että se on ohi parin viikon päästä, vaihteeksi jopa suht lopullisesti.

Oletko koskaan itkenyt julkisella paikalla ?
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Neljä vuotiaana itkin kerran tarhassa ja sillon kaikki keräänty mun ympärille ;D Mutta sen jälkeen en ole koskaan. Oon muutenkin tällanen perussuomalainentuppisuujuntti että en pahemmin itke...

Oliko vaikea herätä aamulla loman loputtua?

emmi*

no toisaalta oli ja toisaalta ei koska mä menin nukkuun 12 mut uni tuli vasta joskus 2 -3 aikaan ja enkä ees nukkunu hyvin niin toisaalta ei ollu vaikee herätä mut toisaalta taas kyllä koska en ollu saanu nukuttuaa hyvin ni olis halunnu jäädä viel nukkuun...

sama kyssä seuraavalle, aivot ei toimi näin aamusta :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.