Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Sipsit...

mäkin olen ihan pihalla!

Millon olit viimeksi risteilyllä?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

ööh taisin olla 5-6.10.2003.. siitä on liian pitkä aika, tahtoo uudestaan ku yleensä me käydään kavereitten kanssa n.kerran kuussa  :D

lopettaisitko koulun kesken jos voisit?

häh, mikäköhän kysymys toikin ny taas oli :)
älä tunnusta jos sattuu

PahaPahaAsia

voisin sanoa,että ottaisin pitkän loman,mutta en ihan lopettais...ja voisin mennä pari vuotta eteenpäin,lukioon tai jotain...

seuraava?

emmi

mä kyllä lopettaisin, tai en ihan kokonaan mutta pitäisin välivuoden. no miksi en sitten pidä? siksi koska mutsi ei anna pitää, faijalta en oo ees kysyny.

mikä biisi soi päässä nyt?
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

HIM - Join me* ;)

monelta vanhempasi menevät nukkumaan yleensä? (tuli mieleeni, siitä että mun vanhukset menee 9-10pm aikaan nukkuumaan!!)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Mun äiti menee yleensä kymmenen aikaan. Ja tämä kone on valitettavasti hänen huoneessaan ja sitten kaikki häädetään pois >:(

Sama.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Vaihtelee aika paljon. Tavalliseesti äiti menee joskus 22-23 ja faija 21-03 ;D

Oletko koskaan maistanut gluteenitonta leipää? miltä maistui? :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mitä on gluneetiton leipä? Kysyn nyt tälleen välissä, jos ei haittaa. Voin sitten vastata tohon, kun tiedän tai muistan mikä se on.  :)

Lerppa

Sellanen missä ei ole vehnää, ohraa eikä ruista :)

hande^

olen maistanut. lerppa anto mulle sen leiväst palan. ei se maistunu ollenkaan millekään. mut gluteeniton näkkäri on tosi hyvää...

*Wirtis piipittää handen selän takaa*
Mä kanssa olen maistanut.. se on aika tylsän makusta.. kuivaa ja mautonta... säälin kaikkia jotka sitä joutuvat puputtamaan... Niin tietääkö joku onko tuossa perinteisessä koskenkorvassa vehnää, or jotakin gluteeni-tuotetta?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

No, en ole ainakaan tietoisesti syöny tollasta vehnätöntä tai jyvätöntä leipää, mutta ei se varmaan paljon millekkään maistu.

Ööö. Mä en oikein ymmärtäny tota handen loppu kysymstä.  :-[ :P

pikku_piru

meiän mutsi syö gluteiinittomia ruokia... ei oo hyvää!!! Paitsi joku sellanen näkkärin tapanen menee... siitä koskenkorvasta en tiiä.

Sama seuraavalle....

Lerppa

Ei Kossussa gluteenia ole :P Se on nii pitkälle tehty tai silleen... :)

Teetkö läksyjä viikonloppuna?

hande^

Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Mä en oikeestaan tee koko viikkona. Joskus saatan tehä jotkut läksyt, mutta suurin osa läksyistä jää tekemättä.  :P Ei jaksa tehä, liian vaikeita. Eli en tee viikonlopuna usein..

Onko sinulla pakkomielteitä/pakkomielle? Mitä sellaisia?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.