Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

*tuuli

täs on varmaanki vielä toi sama kysmys pinaattiletut vai hernekeitto??
-> pinaattiletut! *kuolaa*

mm... mä teen tällä kertaa taas tämmösen kumman kaa kysymyksen ku en parempaa keksi.  ;)

elikkäs KUMMAN KAA olisit mielummin?

jari tervon vai tommi taabermanin?

;D ;D ;D

blind_eye

noi on molemmat kyllä niin kauheit, et minä en osaa sanoa...   ::)

entä seuraava?  :o
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

yyyök! en kyl ottas kumpaakaan  :D

seuraavalle sama
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

äääh, pakko kai tähän on jotain vastata muuten jää jumittamaan...no mä valitsen...ööö...Tommyn....*juoksee nurkan taakse oksentamaan*

onko mustikkakeitto mielestäsi parempaa kylmänä vai kuumana?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

blind_eye

KYLMÄNÄ!!! todellakin!!

entä seuraavan mielestä..? (aivoni on niin jäässä että ei sieltä tule nyt yhtään kysymystä..  :D )
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Kylmänä juu, mustikkakeitto on hjyvää *slurp*

Aiotko mennä naimisiin joskus ja saada muksuja? 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

tietenkin!  ;D

ööh... paras purkka?  ;D

emmi

hmm, en mä oikeen tiiä. ehkä mä niitä lapsia hankin joskus ainakin yhen korkeintaan 2, mutta eka pitäs löytää se mieskin :)
mut tost naimisiin menost mä en oikeen tiiä silleen ku mitä järkee siin on mut toisaalta.. en osaa vastata kunnolla siihen..

millanen on unelmamiehesi?
[oletan että tähän vastaa naispuolinen henkilö]
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Vastaan sitten molempiin :)
Paras purkka on ehkäpä salmiakki (yllättäen... ;) )

Ja tohon toiseen...
Jos ulkonäköä meinaat, niin tietyt maskuliiniset piirteet kolahtaa muhun heti :) Vertaa David Bowie ;D *joomatiedanettaolensairas* ::)

seuraava...

PahaPahaAsia

kiva ja ystävällinen ja ihana ja blaa blaa blaa...mut sitten ulkonäöltä sellanen tumma,ei kyllä aina!

seuraava?

*tuuli

voi ei taas näitä opon tunnin unelmien mies kysymyksiä.... :o no keksitään tähän nyt jotain...:

järkevä ( siis siinä määrin, ettei esimerkiks mikään hullu pelikonenarkkari  ;D ), rehellinen/uskollinen, pikkasen ulkonäköö ( eli ei mikään maailman lihavin mies yms... ), mukava, eläin rakas ( sen täytyy digata mun elukoita  ;D )... en tiiä... enpä keksi paljoo muuta,  :)

no kysytään sitten SAMA kysymys TOISIN PÄIN, eli millainen on pahimpien PAINAJAISTESI MIES?

Wirtabiuha

Tosikko, uusavuton, naivi, pihi, ei osaa käyttäytyä sekä vähän-älyinen ja kuuntelee poppia, purkkapoppia... tuommosia pirteitä ei saa olla...

tekeekö foorumi kuolemaa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Eihän tämä nyt sentään kuolemaa tee, vaikka taso onkin vähän laskenut... tai on täällä kyllä kävijät taas vähentyny, joka saattaa johtua tason laskemisesta mutta joo...

Millainen on mielestäsi hyvä musiikkivideo? :)

Wirtabiuha

Noh, semmoinen jossa on selkeä tai vähemmän selkeä... mutta juoni, perjaatteessa lyhytelokuva... Kivasti toteutettu ja näin.. pelkkää soittoa on tylsä katsella, okei nollaseiskan mun hollywood on kyllä hyvä vaikka siinä lähinnä soitetaan... näin siis.

Mites seuraavan milipide asiasta?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mä tykkään sellasista joissa on jokin juoni. Niinkuin wirtits sanoi, että lyhytelokuva tavallaan. :)

Mitenkäs seuraava on mieltä?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.