Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

emmi

no mä haluisin olla syntynyt vuonna 86 ja...hmm, mulle ei kyllä nyt tuu oikeen mitn muuta mieleen.. aivot on vielä nukkumassa ku just heräsin päikkäreiltä :)

jos saisit olla jonkun toisen ihmisen "housuissa" eli saisit olla joku toinen ihminen yhden päivän niin kuka haluaisit olla??
älä tunnusta jos sattuu

Wirtis

Mä olisin Ville valo tai Kurt cobain... Eikun Courtney Love sillon kun Cobis oli vielä hengissä.. Tai ville valon tyttöystävä... ;D

mitenkä seuraava?

salza01

mä oisin minä itse joskus 5 vuotta sitte. :D

onko sulla messengeriä?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Ei oo... kai... ;D

Onko sinulle tullut, niin kovaa ahdistutsta, että olet ruvennut itsetuhoseks?

Mäpä vastaan tähän myös itse.  ;D
Mua on pidetään pilkkana, mulle on nauretaan, puhutaan vaikka mitä paskaa selän takana, mulle vittuillaan päin naamaa turhan takia, ja annettu ymmärtää etten kuulu mihinkään "laumaan" yms. "kivaa". Ja tätä on tapahtunut koko mun peruskoulunajan. Eli kohta tasan yhdekän vuotta. Ja mm. sen takia on tullut tehtyä itsetuhoisia tekoja.

Lerppa

Vaan yhen kerran elämässäni oon ollu itsetuhonen ahdistuksen takia... Yritin lukea saksan kokeisiin ja siitä ei vaan tullu mitään, yritin sillon kaikkia mahdollisia rauhottumiskeinoja mitä tiedän (mm. makasin 15min pakkasessa katolla ;) ) mutta eipä tullu mitään ja sitte ku tulin sisään ni vaan kävi niin että otin vahingossa linkkarin käteen... siitä on viel pieni arpi, mut onneks ei mitään isoa haavaa tullu tehtyä :)

Jos koneesi temppuilee oikeen viimesen päälle, (niinku mun kone nyt...  >:( ) niin mikä koneen osa saa kärsiä? Ite hakkaan aina hiirtä :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

hmm. näppäimistö :D

entä seuraava...?  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

kaippa se on toi mun oma nyrkki lähinnä joka kärsii...

mikä väri tulee mieleen jos sanon että sano joku väri?
mun ihan laatu kysymys ;D

KristalliEnkeli

punainen :)

mikä vaatekappale tulee mieleen jos sanon että sano joku vaatekappale? heh, laatukysymys PahaPahaAsian tyyliin :DD
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Vaatekappaleesta tulee mieleen puolikas vaaleenpunanen toppi, koska se on vaan siis kappale, ei kokanainen ;D

Jatketaan nyt sitten samaan malliin vielä  ;)
Mitä tulee mieleen sanasta muona?

jouhu

Muona... ::) Jotain pahanmakusta... Mulle tulee jonkuntakii murot, jossa on mukana sellasii inhottavan vihreitä muroja.  :P

Mitä tulee mieleen, kun sanon kökkö... ::)

emmi

mulla tulee kökkö sanasta eka mielen paska :)

mitä tulee mieleen sanasta puhveli?? :)
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

puh karhun veli ;D

en keksi kysymystä

Lerppa

No mie keksin sit...

Monenko tunnin välein syöt?
(tässä ite just pohdin ku söin viimeks appelsiinin aamulla....)

jouhu

Se vähän vaihtelee päivittäin. Mutta kyllä ruokailujen välissä on ehkä about tunti tai kaks. Joskus on niinkin, että en syö suunilleen muuta kuin makeeta.

Mikä on vaikeinta elämässä?

salza01

läheisten pois meno.

milloin olet viimeksi itkenyt onnesta?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.