Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

hande^

oon jutellu kaikien kaa vissiin koklma tai neljä kertaa... Parta-Samin kaa oon jutellu kerran viime nosturis 31.10 (tai se tais olla jo 1.11. puolella...) viimeks juttelin enemmän tuol planis oisko ollu 25.10.-03... planis oli kiva olla ku siel oli senverran vähemmän niit just apisfanei et pysty juttelee poikien kaa enemmän... sit haluun vastata tohon värikysymykseen viel... elikkäs:

Housut/hame: Farkut
Tapetit: Julisteita paljon mutta seinät keltaset
Naama: valkonen (ja punasii pilkkui... ;))  
Paita: Valkonen, mis lukee Apulanta
Kynnet: Vaalee pohja ja sen päällä mustat salamat
Puhelin: tummansininen

laitetaan nyt viel se edellinen kysymys uudelleen...

Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Ai, tohon, että onko puhunu Tonin/Sipen/Tuukan kanssa?

No, en ole puhunu, kun en oo käyny noilla keikoillakaan, mutta suunnitelmissa kyllä on hyökätä kimppuun, kun menen nyt tässä tulevilla keikoilla käymään.

Mikä on tämän hetkinen tunnelma?

hande^

Aika p***a oikeestaan ku hiihtoloma on ohi... :( mut kiva nähä kavereita taas! :) ja eihän mun tartte olla ku neljä päivää ens viikol koulus ku meen torstaina sinne Tuukan juttuun ja sit sitä seuraaval viikol lähen perheen kaa Iso-Syötteelle... ;D ihanaa!!

Mitä teet ensiks ku tuut koulust himaan??

emmi

ööps, taidan syödä vähän jtn ja siin samalla selaan hämeen sanomat :)

paras automerkki?
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Volvo ja Chevy on ihan kivoja.. en oikee tie... mut aion hommata pakun heti kun täytän 18 :)

Kuinka paljon ennen lähtöä heräät aamuisin?

*mäkansmäkans, että varmasti myöhästyn koulusta*
Mä herään 20min ennen lähtöä, eli heräsin tossa 10min sitten *krooh* x)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

jos meen bussilla ni ehkä puol tuntia aikasemmin. [ja sitten myöhästyn varmasti bussista..]
mut jos iskä vie ni jotaki 20 min aikasemmin.

katotko suomen robinsonia?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

Mä aina kelaan että vois katsoa, mutta vain yhden jakson olen saanut katottua... eli en katso-.

Hehee, olitko eilen kun oli laskiainen niin pulkkamäessä? Mä olin! hehe ja tänän liikka tunnilla pyörin mäkeä alas,...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Enpä ollut. Olisin kyllä halunnut, mutta syvä laiskuus iski ettei jaksanu lähtee. :-/

Onko teillä tehty/ostettu laskiaispullia?

blind_eye

Juu, oli!! :D

Onko hiihtoloma edessä- vai takanapäin?? :D
(itsellä vasta edessä...  ;D)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Takanapäin ikävä kyllä....  :-/ Täällä etelässä kun asustan...

Minkä biisin haluat yleisen tunnelman mukaan kuulla..
aamulla:
päivällä:
illalla:
mahd. yöllä:

helvetin hidas kirjottaa ku on oikee käsi paketissa ::)
mutta vastaan silti itekin...
aamulla: Dawid Bowieta
päivällä: Jotain räminää (esim. Hippo, Lihaviihde, Hairspray Queen, Ramonesia, Jane's Addictionia...)
illalla: Paha Hedelmä, Käärmeet, Dawie Bowien joku, Kaksoishuiput, Bring The Mood.... yms.
mahd. yöllä: Nukuttaja :)

hande^

aamulla: jotain kovaa, mikä saa heräämään (esim viivakoodit, lihaviihde, jne...)
päivällä: Kaikki apiksen ja muitten suomalaisten
illalla: rauhallista...(esim. nukuttaja, teen angel, odotus, jumala, jne...)
mahd. yöllä: nukun, en kuuntele

*pieni välikysymys:*
Mitä Lerppa sun kädelle sattu? Pystyykö meijän kitaristi enää soittaa?? :(

Sama kysymys seuraavalle??

Lerppa

*pieni välivastaus*
Ei mitään vakavaa, mulla vaan oli niin sairaasti kirjotettavaa (piti kirjottaa koko jakso vihkoon kerralla) että käsi kramppas ja mun piti laittaa se pakettiin toipumaan :)

emmi

tuotah noi musat kyl riippuu ihan mitkä fiilikset on, mutta
aamulla mulla soi aina radio[ylex], päivällä sitten jtn rokimpaa [ainakin nyt mä oon tässä jonkun aikaa kuunnellu aina koulun jälkeen protonin satulinnaa ja 51koodia], illalla samanlaista kun päivälläkin tai vähän rauhallisempaa [teen angel, vastaus kaikkeen,badding-tähdet tähdet], yöllä mä myös nukun joten en kuuntele mitn..
mutta siis yleensä mul ei kyl mee mitenkäään niin et kuuntelen tietyn laista musiikki eri päivän aikana, vaan kuuntelen mitä sattuu, riippuen fiiliksistä :)
kai toi nyt oli mahdollisimman epäselvästi selitetty? :)

käytätkö meikkiä, mitä meikkiä ja kuinka paljon?
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

En käytä meikkiä :) Oon mä harkinnu että mustaa kajaalia vois joskus vaikka laittaa muutenkin ku tylsistyksissän huvin vuoks.... Ainoo "koristus" mitä käytän ni on musta kynsilakka... mutta onkohan se nyt sitten mikään koristus loppujen lopuksi ku sitäkin on vaan toisessa kädessä kitaran soiton takia :D

Sama seuraavalta.

hande^

käytän ripsarii ja meikkivoidetta, ku mul on nii huono iho... :-[ ja sit mul on kans kynsissä tommoset mustat salamat eli kynsilakkaaki käytän vaikka iten en sitä meikiks laske...

sama?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.