vähän kieltämättä sylettää...

Aloittaja puska, marraskuu 30, 2003, 12:16:17

« edellinen - seuraava »

puska

mulla on siitä jyrkin vikasta joulustakin levy itselläni... minä aina noita värkkäilen:). samaisella levyllä toni laulaa ''en etsi valtaa loistoa'' kuulostaa kieltämättä hyvältä:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

salza01

Lainaamulla on siitä jyrkin vikasta joulustakin levy itselläni... minä aina noita värkkäilen:). samaisella levyllä toni laulaa ''en etsi valtaa loistoa'' kuulostaa kieltämättä hyvältä:)

mulla on kans tuo biisi koneella.. ohan se tod. hyvä.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

rautalintu

Mä tykkään enemmän siitä Tonin Heinillä härkien kaukalon-vedosta :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puhdaskasvoiset

Aasillahan jeesus ratsasti, mutta onko sillä mitään merkitystä että millä se nyt tuli jerusalemiin. Noi on tollasia asioita mitkä ei omassa pinnallisuudessan kuitenkaan merkitse mitään jos ei ymmärrä katsoa pintaa syvemmälle.

Ja joulusta.. Onhan se täysin kaupallinen juhla nykyisin ja lapset pitävät siitä koska ovat kasvaneet tähän materialistiseen maailmaan ja himoitsevat omaisuutta. Hei, ovathan hekin ihmisiä.

Minä henk. koht. en pidä joulusta koska se on niin ahdistavaa kun on ikäänkuin pakote ostaa jotain jollekin toiselle ihan vaan sen takia että hän ostaa jotain sinulle.
Joulu on täynnä väkinäistä iloa. Kaikkien täytyy esittää olevansa iloinen ja rauhottua jouluun.
Joulurauhan julistus on aivan tekopyhää kun kokoajan jossain päin maailmaa kuitenkin taistellaan esimerkiksi uskonnosta ja ruuasta, jonka keskellä täällä sitten ryvetään ja ollaan niin hyviä ihmisiä kun laitetaan lantti joulukeräykseenkin.
Merry fucking christmas..

Loistava kommentti puhdaskasvoisilta. Yhdyn tuohon samaan.

puska

niin, onhan se periaatteessa noinkin. mutta jos vähänkään on uskonasioista ja jeesuksesta kiinnostunut, niin kyllä tuollainen perusjuttu tiedetään.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

mä pidän joulusta siksikin, että se on niitä harvoja päiviä kun meidän koko suku kokoontuu mummolaan [kaikki siis yhtäaikaa] ja silloin näkee niitäkin sukulaisia joita näkee vähän harvemmin.

vik

Gosh. Olen samaa mieltä puhdaskasvoisen ja täten myös Se jätkän kanssa. Harvinaista. :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Ronjaronjanen

Mä tykkään joulusta, eikä mua mitenkään ärsytä vaikka se on nykyään niin kaupallinen. Se on vähän asenteestakin kiinni.
Eikä mua ärsytä sekään jos ei Joulua Jeesuksen takia vietä. Joulu on mulle juhla jolloin ollaan perheen kanssa ja annetaan lahjoja ja syödään hyvin.
Sanoisin että jokainen saa viettää joulua ihan niinkuin haluaa.

salza01

LainaaMä tykkään joulusta, eikä mua mitenkään ärsytä vaikka se on nykyään niin kaupallinen. Se on vähän asenteestakin kiinni.
Eikä mua ärsytä sekään jos ei Joulua Jeesuksen takia vietä. Joulu on mulle juhla jolloin ollaan perheen kanssa ja annetaan lahjoja ja syödään hyvin.
Sanoisin että jokainen saa viettää joulua ihan niinkuin haluaa.

niin. se on vaan asenteesta kiinni.

puska

puhdaskasvoinen ----> hyvä kommentti kyllä. mutta kun jos siitä uskonnostaan on vähänkin kiinnostunut niin kyllä tuollaisen tietää. ja tottakai se ei ole niin tärkeä asia... mutta jokatapauksessa:)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Jokainen viettä joulunsa kuin haluaa, ja sillä siisti.. :D

PahaPahaAsia

aivan.Itse en kuulu edes kirkkoon,mutta vietän joulun,no jotenkin,eli siis pakko aina jouluaattona käydä mun kahella kaverilla moikkaamassa ja sitten kotiin syömään joskus sukulaisten joskus perheen kanssa...eli joulun voi viettää ihan kuinka haluaa ja vaikka en suuria kasoja lahjoja saanutkaan,olen tyytyväinen omaan jouluuni.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.