vähän kieltämättä sylettää...

Aloittaja puska, marraskuu 30, 2003, 12:16:17

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaa^^sekin löytyy. ;D

mulla ei oo... eikö sitä sais mistään??  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

rautalintu

Lainaa
mulla ei oo... eikö sitä sais mistään??  :)

Lataa Kazaalla tai vastaavalla..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

blind_eye

juu, tota vois yrittää... kiitti rautalintu  :)

jouhu

blind_eye

ladataan Kazaalla nuo Tonin laulama 'heinillä härkien' ja 'en etsi valtaa loistoa'  ;D

hande^

mulla on tuo takorautaa levy ja siinä Tontsa laulaa Romanssin... se on ihana! ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

juhke

tie pelastaa jos uskaltaa

blind_eye

Lainaamulla on tuo takorautaa levy ja siinä Tontsa laulaa Romanssin... se on ihana! ;D

minullakin on!! ja se on IHANA!!!  ;D

puska

Sama täällä :) Se Wallun veto on aika koominen. Kuulostaa ihan joltain Eno-Elmeriltä  :D!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

-Amerika-

Mä en ihte usko enää jumalaan. Mulla meni usko siinä vaiheessa ko mun elämä meni aivan vituilleen. siitä lähetään.
Miks mä uskosin enää mihinkään jos mua ei oo kukaan (jumala) auttanu sillon ko mä olisin sitä apua tarvinnut. Mua ei auttanu kukaan sillon ko eniten tahtoo kuolla. ja vielä tässä iässä.
Miks mä uskosin? Antakaa mulle syy!
Ja mullako ei ois oikeutta viettää joulua sen takia että mä en enää uskonu siihen että jumala on auttamassa niitä heikkoja. Niinkö???
Ainut mihin mä uskon enää on minä ihte.
Mutta eikö mulla tosiaan oo oikeutta?
Se on joulu ja se tunne siitä että mulla on edes jotakin.
Okei kokeillaan. Sittekö elämä potkii teitä niin lujasti päähän ettei enää usko edes huomiseen niin katotaan että onko teillä oikeutta niihin hetkiin jolloin tuntee olevansa jotakin.
-Amerika-

jouhu

Usko on vähän kakspiippunen asia... Toiset uskoo ja toiset ei.
Minä en kyllä pysty sanoo sulle miks sun pitäis uskoo jumlaan. Sä et usko ja sillä siisti.

Pitäisköhän munkin hankkii toi takorautaa levy jostain? Onkohan niitä enää missään?

puska

Uskoon tuleminen/uskossa oleminen ei ole mitenkään riippuvaista ihmisestä itsestään. Jos Pyhä Henki ei kirkasta asiaa ihmiselle, ei ole mitään tehtävissä.
Jos tuntuu siltä että on tulemassa uskoon, mutta ei anna sen tulla -> työntää sen pois, voi käydä huonosti. Kannattaa antaa sen tulla kun se on tulossa, jos työnnät se liian monta kertaa pois, ja ajattelen että ''kyllä sitä sitten vanhempana kerkeää'' ei sinulle ehkä silloin enää annetakaan mahdollisuutta. Se ei ole ihmisestä kiinni.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

puska

Niin, ja vielä tuosta että miksi uskoisin, kun ei Jumala auta.
Jumala koettelee ihmisiä heidän syntisyytensä vuoksi. Uskoa pitää hoitaa eikä sitä saa pitää itsestään selvyytenä. Jos sinulle on se lahja annettu, pidä siitä kiinni, hoida uskoasi äläkä päästä siitä irti.

Nyt varmaan kuulostan ihan hihhulilta  ;D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ei... :) Kyllä nuo minusta kuulostavat viisailta sanoilta!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.