Digikamera

Aloittaja peppi, tammikuu 23, 2004, 04:58:13

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niin.. ::) Ei haittaa, vaikka kännu olis salkun kokonen, kunhan se toimii!  :) :D ;D
Millanen känny kristalla on? :D

KristalliEnkeli

no siis, mul on nokian n-gage :D

Wirtis kiusaa, koska se on vaan yksinkertaisesti niin helvetin kateellinen mulle :D *heh* :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Aaaa...! Vai, niin.  ;D Sehän selittää kaiken.  :D

[tuuli]

mä oon vähä tyhmä; mut millasia ne nokian n-gage puhelimet on...? tiedän sanan mutta en tiedä sille merkitystä :-/
allekirjoittanut

KristalliEnkeli

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

[tuuli]

heti paikalla

kotvan kuluttua...

mielenkiintosen näkönen vehje :)
allekirjoittanut

jouhu

Näytää aika kalliilta ja vaikeelta vehkeeltä. :-/

rautalintu

Tuota n-gagea ei enää valmisteta, kun ei se mennytkään niin hyvin kaupaksi, kun oli ajateltu. Nyt sitä saa alle 200 euron, kun kaikki myydään pois. Jee?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Aijaa! :o Tuo näyttyyä sellaselta jutskalta, joka vois menestyä hyvin.

[tuuli]

tommonen sopii hyvin ( ainakin ulkonäöllisesti ) kaikille toimisto ja liikeukoille.  ;D
allekirjoittanut

emmi

jaah, ihan jännän näkönen puhe-elin, mut en kyllä ite haluis tollast, ku se näyttää ihab joltain maktapelikoneelta. tiettekste niitä ku joskus oli muodissa ne nintendon pelisydeemit?  :D
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Juu, tiiän!
Mä en ole koskaan älynny niitä.

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

vik

(kasibittinen nintendo on kivoin keksintö ikinä. <3)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Lerppa

Aiheeseen "palaaminen"... ;D
Mä yritän voittaa digikameran Fujin valokuvaus kilpailussa... Apis kuvalla ;) Ei kovin hyvin menesty... vaikka aiheena on nimeomaan elämäntyyli... Noh, minkäs sille...

http://www.fuji.fi  8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.