-Ajatuksia-ajatuksia-ajatuksia-

Aloittaja Lerppa, tammikuu 19, 2004, 09:22:23

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Silti_Onnellinen

niin tuo teksti...en nyt jaksa sitä kirjottaa, mut se tuskin vaihtuu...siis tuo pätkä Silti Onnellinen -biisistä.
Siihen aikaan kun oon tänne rekistöröityny, niin tuo oli nii mahtava biisi, että nimenikin siitä otin.
Ja tuo pätkä on jotenkin kiwa.
*hyppii ja riehuu ja kirkuu ja itkee ja nauraa ja silti on onnellinen* tai no siltähän se onnellisuus tuntuu!!!!!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Mäkin tykkään tuosta paljon... Silti_onnellisen jutskasta.  :)

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

KristalliEnkeli

hmmmm...mulla tuo allekirjoitus vaihtuu todella usein, ehkäpä fiiliksen mukaan...tämänhetkinen "Nobody loves no-one" kuulostaa niin hyvältä, että oli pakko se pistää..se on muistaakseni HIM ~ Wicked game biisistä
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

mulla on nyt toi rauli badding somerjoen tähdet biisin kertis tossa koska se on ihan sika hyvä biisi ja se vaan sopii tällähetkellä fiilikseen...
älä tunnusta jos sattuu

salza01

tuo 'tähdet tähdet' on kyllä mullekki tällä hetkellä aika koskettava pätkä..en oo nuitakaa sanoja ennen aatellu..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

sori jos mä nyt lähen tätä viemään vähän pois aiheesta mut mun on pakko sanoo et en mäkään oo ennen aatellu noita sanoja, mutta nyt kun sain sen raulin 40 parasta levyn ni vasta kuuntelin kunnolla noita sanoja...
älä tunnusta jos sattuu

PahaPahaAsia

kingsizen se kertosäe missä se laulaa sillä 'hassulla' äänellä,niin tuntuu mun kipaleelta,vaikka ei muhun liitykkään...kaikki on ihan pihalla mitä selitän,kun oon itekkin pihalla

jouhu

Enpä muista kuulleeni tollasta. Pitäis varmaan ruveta kuuntelee enemmän...

emmi

mulla on nytten SitruunaSaaren Teinirakkautta biisin kertis.
Teinirakkautta koulun pihalla / pari kolme suudelmaa tupakki nurkalla / nimiä ja sydämiä taas vessan seinässä / huulipunaa peilissä mun peilissä

mun oli pakko laittaa toi koska toi on yksinkertasesti niin ihana biisi, mä oon rakastunu tohon! <3 :)
älä tunnusta jos sattuu

puska

''vain varjo oon tässä maailmassa
vain varjo jonka aamu vie täältä pois...''

ihana kipale
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Kenenkäs tuo nyt olikaan?
Mulla soi pikkasen taas toi "...reippaina käymme rekkain alle, koska se tuntuu, niin ihanalle....."

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.