-Ajatuksia-ajatuksia-ajatuksia-

Aloittaja Lerppa, tammikuu 19, 2004, 09:22:23

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaamulla on nytten SitruunaSaaren Teinirakkautta biisin kertis.
Teinirakkautta koulun pihalla / pari kolme suudelmaa tupakki nurkalla / nimiä ja sydämiä taas vessan seinässä / huulipunaa peilissä mun peilissä

mun oli pakko laittaa toi koska toi on yksinkertasesti niin ihana biisi, mä oon rakastunu tohon! <3 :)

Tuo on kyllä mahtava!! *reps*  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Kene esittämä/tekemä toi emmin laittama biisi on? Kun en nyt tunnista...

emmi

se on SitruunaSaaren... sen enempää en osaa sanoa, ku se on mullekkin ihan tuntematon bändi. kaveri vaan kerto ja lähetti ton biisin mulle ja mä tykästyin siihen heti :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Ai, niinhän sä sanoitkin.  :) Dementtus iski jälleen.  ;)
Mäkin kyllä haluaisin kuulla sen.

salza01

pitäs vissii hakee toi sit netistä.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Niin. :-/
No, mutta kunhan nyt pääsisi näkee sen...
Öh.. :P Siis kuulemaan.

emmi

salsa mä pystyn lähettään ton biisin sulle vaikka mesen kautta, sitten kun taas satutaan sinne samaan aikaan :)
älä tunnusta jos sattuu

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

salza01

tuo mun allekirjoitus on kaupunginorkesterin "anssi ei osaa tanssia"-biisistä. se vaan on niin helmi piisi,johon ei edes kyllästy. :) onko joku kuullut sen? :D

rautalintu

Jep, sehän tuli Levyraadissa muutama viikko sitten. Anssi parka. Koskettava biisi :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Aaa. :D Ilmankos se kuulosti tutuolta. :)

[tuuli]

palaan aiheeseen... tai ei teidän tarvitse palata mutta tässä tulee tämmönen välikommentti 8)

mun allekirjotus tulee siitä koska mä vaa´n yksinkertasesti oon niin pop 8) 8) hehheh... no en tiedä... ei nyt ehkä siitä... mut se vaan on niin semmonen... asenne lause...... :)
allekirjoittanut

jouhu

Se jotenkin kuulostaakin jotenkin tuulimaiselta, vaikka en nyt sinua tunnekkaan... :)

puska

Hei, täällähän puhutaan mesestä! Ois kiva saada teidän osotteita, niin voitais siellä sitten jutskailla. Minun osotteeni on: puskiss@hotmail.com.
Lisätkääpäs minut sinne jos kiinnostaa ;D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

rautalintu

Niin Tuuli todellakin on POP. Kukas se niitä nimmareita ja paitoja täällä jo jakeli? ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.