Apulanta 'Singlet 1998-2003'

Aloittaja GeGe, heinäkuu 25, 2003, 01:42:01

« edellinen - seuraava »

vastaus_kaikkeen

Mä oon kuullut juttua että myös biiseistä "paha paha asia" ja "spank me" on myös tehty singlet... mikseivät ne ole tällä levyllä?? kertoisiko joku viisaampi??

Mare

Hmm... hyvä kysymys... :).... koska tiedän että niistä on tehty sinkut... koska omistan kummatkin...  ;D ... oisko ne sit jotain "harvinaisuuksia"?  :o
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

rautalintu

Paha paha asia ja Pvc-unelmia ovat promosinglejä. Molempien painosmäärä on 300 kpl. Pvc unelmia on julkaistu 1996 ja Paha paha asia 1997.

Samoin Ten ja Spank me singlet ovat promosinglejä. Julkaistu 1997 (ainakin jälkimmäinen). Spank me:tä painettu 700 kpl. Tenistä en tiedä. Niitä ei tietääkseni ole saatavilla Suomessa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Nyt mä taas tunnen itteni tyhmäks! Mulle ois myyty toi PVC neljällä eurolla mutta kelailin että enhän minä nyt jaksa niin paljon vanhasta sinkusta maksaa... ->Idjootti<-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Neljällä eurolla?? Missä? Ja miksi?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Se oli tuota tuota... Yks vähän lyhyempi tuttavuus jonka himassa kävin... Mainitsin että apulantaa diggailen ja se oli että haluanko ostaa levyn... Ois nyt vittu voinut antaa sen mulle! -pitäskö soittaa?- no sit se vois luulla että haluan vielä jotain... Muutakin kun levyn siis... Okei, ei aiheesta enenpää!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Okei, ei mennä yksityiskohtiin... ;) ;D
Mä en oo tienny ollenkaan.... Noista sinkku jutuista. Mutta eikö toi kokoelma ollu just joku harvinaiset singe pläjäytys? Sellasen käsityksen mä olin saanut. Ehkä ne unohti laittaa ne sinne....(?)

rautalintu

Mutta ne on kaikki julkaistu ennen 1998. Tuo singlekokoelmahan on 1998-2003.
Eikä ne oo sillä 1993-1997, kun ne on promoja.

jouhu

Ai, niin...Olimpa taas tyhmällä päällä... ::)

salza01

minäkin sain sitten vihdoin ja viimein tuon levyn ostettua!!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

ääh, *purskahtaa itkuun* mä en oo vieläkään saanu sitä :(
ja viimesekin rahat meni siihen kun piti ostaa uus lyhempi koru tohon huuleen  >:(
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Voi, emmi parkaa...! :-/ Suren kanssasi... (:'()

No, salza mitä mieltä olet levystä?

salza01

no ehän mie oo sitä vielä kerenny ees kuunnella paljo paskaakaan,mutta kyllä mä tiedän että se hyvä levy on...! ;D
meille tuli tänää nuita serkkuja saksasta ni on jääny levyn kuuntelut vähän vähemmälle...
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Aijoijj... Kuinkas sittenkävikään? <---mistäköhän toikin tuli?
Mutta no, eihän se levy mihinkään häviä.  ;)

salza01

nii..ohan mulla tässä loppuelämä aikaa tota kuunnella. ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.