Konginkankaan bussiturma

Aloittaja hande^, maaliskuu 23, 2004, 03:13:34

« edellinen - seuraava »

hande^

Mitä tunteita kyseinen tapahtuma teissä herätti? Mitä muuten otte mieltä tost? Kuoliko ketään tuttua tai läheistä?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Ei sattunu mun tuttuja...
Tuohan on tietenkin kauheen järkyttävää! Ja kaikki vielä niin nuoria!!
 :'(

puska

Ei onneksi kuulunut ketään tuttuja joukkoon.
Kyllähän tuollainen koskettaa ja pistää miettimään. Nimittäin sitä, että ei sit'ä koskaan voi tietää, että milloin täältä on aika lähteä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

no sanotaanko näin, että ikäväähän se on ku niin monen elämä jäi siihen, mutta en ite ainakaan ala kieltäytyyn bussimatkoista, vaikka tuo tapahtukin. [ku monet puhuu nyt ettei ne uskalla mennä enää bussilla reissuun,jos sattuu vaikka kolari..]
se kolari voi sattua ihan kelle tahansa. ikävää että nuille sattui.
ei ollu tuttuja.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

no ohan se aika hirveetä ku niilläkin nuorilla ois vielä ollu elämä edessä ja sit käy tolleen. mutta ei se ny sillee muuten kauheesti mua kosketa ku ei siel tuttujakaan ollu. ja edelleenkin kuljen linkulla koska mä en pääsis muuten kouluun  ;)
älä tunnusta jos sattuu

wirtis

No siellä oli kaverin mutsin duunikaverinpoika (heh, kuullostaa hyvälle) ja sitten yhden mun kaverin sisko... kyllähän se vähän pisti taas miettimään että kuolema on olemassa---
  Mullahan on itseasiassa aina ollut päällä semmonen että haluisin kuolla, whatever nevermind (niinkun cobain joskus lauloi) tai että helpompi jos pääsis pois... mut nyt mulle on tullu semmonen en mä voi lähteä kun mulla on vielä niin paljon tehtävää ja koettavaa... mistäköhän moinen... *jää miettimään...*

emmi

mullakin aika useesti tulee sellasii ajatuksii et mitä helvettii oikeestaan mä teen täällä ku koko elämä on niin perseestä.. mutta en mä kuitenkaan pystyis itsemurhaa tekeen. ei mulla varmaan ikinä niin pahaa masista kuitenkaan tuu koskaan oleen..
älä tunnusta jos sattuu

hande^

mul ittellä kuoli yks kaveri tuolla. :'( tunsin sen partion kautta. ei oikeestaan ollu mikään hirveen hyvä kaveri, en oikeestaan tuntenu sitä vaan tiesin vaa... kyl myöhemmin on alkanu miettii, et miks ei tutustunu noi hienoon ihmiseen paremmin... Kylhä toi tosissaanki pistää miettimään, et ois iha hyvi voinu olla ite kyydis... ei noi kaikki kuolleet itseasias ollu nii hirvee nuorii... siel oli yks -47, yks -57, kaks -61, yks -64, kaheksan -74, kaks -75, yks -78, neljä -83, kolme -86.

Maikki.

Joo, olihan se ihan hirviää kun tollasta sattui..! :( Ja niitähän bussi onnettomuuksia on nyt ollu jo muutamia, mutta ei ihan niin pahoja kuiteskaan kun tuo.. Ei siellä ketään tuttuja ollu, mut tänään kyllä pelotti vähän linjassa matkustaa, laskettelemaan vieläpä mentiin!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

blind_eye

Mun yhen kaverin, tai siis toisinsanoen PahaPahaAsian koulusta siellä oli kolme, mutta ne on kaikki kyllä elossa ja sairaalassa, ja vieläpä aika hyvässä kunnossa :) Ja pistäähän tuo tietenkin miettimään et mitä jos siellä vaikka itse olis ollut.. :(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Ja tässähän kävi perään bussitapaturma... Kun oli tää, että 15-vuotias pelasti bussillisen ihmisiä, kun bussi meinas mennä hevonkuuseen.

[tuuli]

mäkin kuulin vähän tuosta jälkeenpäin tapahtuneesta bussiturmasta. onneks siellä säilyttiin hengissä.

toi oli tosiaan aika kauhee toi kongink... ei sattunu mun tuttuja sinne, mutta pistää ajattelemaan, että väkisinkin jonkun tuttuja/kavereita/lapsia siellä on ollut. musta olis ainaki hirveetä jos joku mun seitsämäntoistavuotias lapsi kuolis tollasessa.... :( mut se on sitä elämää ja niinkuin on moni todennut niin koskaan ei voi tietää millon se omalta kohdalta päättyy.
allekirjoittanut

puska

Toisaalta, minä olen alkanut jo vähän turtua kaiken maailman onnettomuusuutisiin ynnä muihin. Uutisissa kuulee suunnilleen joka päivän sen saman "Irakissa tehtiin itsemurhaisku. 100 Ihmistä kuoli." Ei se enää minua kosketa. Tulee vaan semmonen olo että jaahas, taasko. Ja sitten kun noita uutisia kuulee ja Suomessa tapahtuu jotain tuollaista, niin ei sitä siihenkään osaa enää niin vakavasti reagoida. Eri asiahan olisi tietysti ollut, jos mukana olisi ollut tuttuja.
En halua tällä tavalla mitenkään väheksyä tapahtunutta, mutta minusta vain tuntuu tältä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

onhan toi toisaalta totta, mut kyl ku tommonen tapahtuu Suomessa ni se koskettaa enemmän... :-[ Välil ku aamul kuulee tapansa mukaan noista Irakin iskuista ni pysähtyy miettii, et mihin tää maailma on menos ku jossaki joudutaan elää pelon ja kuoleman keskellä joka päivä. Perheitä särkyy ja muuta... Pitää muistaa olla onnellinen, et on syntyny Suomeen... ;)

Wirtabiuha

ja taas bussi törmäsi koivuun... mikä näitä linjureita vaivaa?

mietin muuten että mitä perkuleen väliä sillä puulla on? kun otsikossa puhutaan koivusta, eikö pelkkä puu olisi riittänyt? en toki koivuja väheksy...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.