Konginkankaan bussiturma

Aloittaja hande^, maaliskuu 23, 2004, 03:13:34

« edellinen - seuraava »

salza01

mikähän tässä tosiaan on ku nykyään suunnilleen joka päivä lehessä lukee joku pienempi tai suurempi bussi-onnettomuus. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Ihmiset.
He ovat, niin varomattomia ja... ::) hölmöjä.

puska

Mutta muistakaa. Huomenna se voit olla jopa sinä joka pääsee uutisiin. (pelottelee tosi rankasti)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

LainaaMutta muistakaa. Huomenna se voit olla jopa sinä joka pääsee uutisiin. (pelottelee tosi rankasti)

hui kyllä nyt ihan rupesi selkä piitä karmimaan.
 ;)
allekirjoittanut

[tuuli]

Lainaaja taas bussi törmäsi koivuun... mikä näitä linjureita vaivaa?

mietin muuten että mitä perkuleen väliä sillä puulla on? kun otsikossa puhutaan koivusta, eikö pelkkä puu olisi riittänyt? en toki koivuja väheksy...

jospa koivu nyt vaan kuulostaa iskevämmältä siinä ostikossa-> tuo puu kun on aika lyhyt sana.  :D tai sitten toimittaja haluaa kertoa mahdollisimman yksityiskohtaisesti. on se varmaan eriasia törmääkö se johonkin heiveröiseen koivun alkuun, vai johonki sata vuotiaaseen tammeen.  ;)
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Niinpä kai...

Jos sä (tää on ihan kaikille...) kuolisit nyt niin kuolisitko onnellisena? Miksi?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Kuolen onnellisena koska olen uskossa. Uskon pääseväni taivaaseen.

Mutta kyllä sitä tulee usein mietittyä tätä asiaa toiseltakin kantilta. Tai siis... Sitten kun tämä minunkin elämäni täällä päättyy ja jos minä sinne taivaaseen pääsen... Siellähän tulee olemaan aivan sairaan tylsää! Tai ainakin siltä se vaikuttaa. Tai tästä elämän tuskaisuudesta minä ainakin nautin. Ja kun on tuskaa, niin silloin niitä hyviä hetkiä osaa arvostaa. Jos taivaassa on koko ajan onnellinen, niin eikö se turruta ihmistä? En minä tahdo koko ajan hymyillä. Välillä pitää olla myös surua. Ja sitten toinen asia... Olenko minä muka siellä taivaassa se sama ihminen, joka täältä sinne menee? Jos minusta häipyy kaikki viat... Nehän on osa minun persoonaani. Ovatko kaikki ihmiset taivaassa yhtä täydellisyyden massaa, josta kukaan ei erotu joukosta? Kuulostaa erittäin epämiellyttävältä. Mieluummin elän. Ehkä se sitten siellä taivaassa tuntuu mukavalta, vaikka ajatus nyt kauhistuttaakin.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Mä en usko taivaaseen. Kuoleman jälkeiseen elämään kyllä. Tai ei se ole toimivaa että kaikki on hyvä... kipu ja nautinto kulkee käsi kädessä, voidaan sitten miettiä että mitä taivas merkitsee eri ihmisille...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

taika^^

Näin ohi mennen, tiedän olevani kauhean kylmä, mut oman elämänkokemuksen takii, tuo ei hetkauttanu mitenkää..
Mun kaverin kuolema jonkin verran, aika paljonkin, mut se tapahtu erionnettomuudes viikkoa enne.. :(

Ja tosta uskonnosta että miksi mun pitäs uskoa johonki äijään joka ei oo ikin tehny mulle mitään hyvää, tai no paitti hyvän perheen, mut muuta ei oo kyl herunu..
Ja eikö se kuitenkin mee niin että ku kuolet ni oot poissa, et sä mitään tiedä vaikka sut heitettäs jonneki tunkiolle maatumaa, et sä mitään enää sillo tunne..
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

[tuuli]

jos kuolisin nyt, niin kuolisin onnellisena.  :) vaikka harmittas ( voiko kuolutta harmittaa ?) kun ei olis vielä ehtiny hankkii lapsii tai mennä naimisiin ja..... ::)
allekirjoittanut

KatjaRock

vähän outoa kysyä että mitä oli mieltä tuosta onnettomuudesta.

no vittu heitin muutaman voltin ja hymyilin. hellöy?
Time goes on, I wont.

Wirtabiuha

Katja on hyvällä tuulella  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

no ei ku vituttaa melkein kaikki. jotenki tämäki boardisysteemi on ihan kopio jostaki vitun demistä.

ja mie kuolisin aika luottavaisena. eilen just tuon rakkaan ihmisen kanssa sovittiin että kuollaan yhessä niin ei tarvi olla yksin heikkona. olis helpointa kuolla niinkun eka. ko lopunperin ei oikein tiiä minkälainen tämö maailma on ilman rakasta. siis olen O_o mutta fak juu ool.

ei muuta ko VAPAA SEKSI JA LAPPI ITSENÄISEKSI.
Time goes on, I wont.

puska

:D
Hyvä Katja! Sulla on asennetta!
Mä oon tehny kanssa minun kaverini kanssa ihan samanlaisen sopimuksen. Tai se menee niin, että 35-vuotiaana me hypätään Raahen tornitalon katolta. Kolmivitosena loppuu elämä!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

taika^^

Vasta 35?  aika myöhään  :-/      
Mä viimeistään 25
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.