Harvinaisen typerä kysymys

Aloittaja Klaara-Mielikki, huhtikuu 14, 2004, 09:54:13

« edellinen - seuraava »

Klaara-Mielikki

No niin te kaikki,jotka mahdollisesti jossain mielenhäiriössä tämän luette,niin sanokaahan että mikäs kappale teitä kuvaisi edes jollain lailla? Mulla on tuo KISSIn Hard Luck Woman,mä olen näet hiukkasen kovaonninen tapaus  ;D

Vastatkaa,jos viitsitte...  ;)

amouria

Jaa-a.Oikeastaan aika vaikea kysymys,ainaki mulle.Hmm..*miettii*Itteasiassa mulla on aika montakin kipaletta,mitkä saattais mua jokseenki kuvata.Mutta jos yks pitäs sanoa tähän,nii se ois tällä hetkellä tuo Egotripin "Matkustaja".Se kappale vaan on mun mielestä niin helvetin hyvä!Aina kun tulee radiosta,nii meikäläisen pitää vääntää radiota kovemmalle,heh! :)Mun mielestä se on aika surullinen kappale,mut ehkä mäkin oon vähän surullisemman puoleinen ihminen,ainaki paikoitellen.Sanat on aivan loistavat!Kannattaa kuunnella edes kerran läpi. ;)

puska

Yksi Zen Cafén biisi KUULEMMA jossa lauletaan kertsissä että "haavoittuvainen pikkugimma, herkät kasvot ja pienet rinnat..." En muista biisin nimeä. Eikä kuulemma vain tuon kertosäkeen takia:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mikäköhän kuvais mua nyt parhaiten? ::)
Ekana tuli toi don huonojen kipale....Mikäköhän sen nimi on?
Siinä lauletaan jotain, että "ei, se et oo sinä. Se sun korvaan kuiskuttaa..." Tai jotain tuon tapasta.

hande^

Sen nimi on Riidankylväjä. Ootkos sä sitten semmonen??  :P
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

taika^^

Mulle on sanottu muutamaki.. se sentencedi - no one there kuulemma jotenki.. en tiiä miten.. ja sitte charon -little angel  8)
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

jouhu

LainaaSen nimi on Riidankylväjä. Ootkos sä sitten semmonen??  :P

En mä kai... ::)
Se vaan tuli ekana mieleen ja mie tykkään siitä biisistä. :)
Tai kai se jollakin tasolla saattaa liittyäkkin minuun. ;)

Silti_Onnellinen

maanantai-apulanta
päivästä toiseen-lanta (toisinaan)
 ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

hande^

mulki on toi Maanantai osittain: esim, "...on turhaa koittaa olla onnellinen..."  8) hieno biisi! ja sit toinen biisi on toi Itkeväthän enkelitkin...  ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Tuo maanantaikin on hyvin läheinen kipale minulle. Kertoo toisinaan sielukuvastani täydellisesti. Niinkuin tuo päivästä toiseen.
Niin monet ovat biisit niin hyvin kertovia minun elämäni tilanteestani ...

Lerppa

Ota Minut Mukaan
Liikaa
Mitä Kuuluu
Kadut
Päivästä Toiseen
Kirveltäjät
Ei Ne Voi Sua Määrätä
PVC-Unelmia
Käärmeet
Muistijäljet
Timantit
...Silti Onnellinen
S.S.Kerho
Paha Hedelmä
Kalamiehen Toveri

Muun muoassa noista mie löydän itseni :) Olis varmaan vielä muitakin.. Mutta en jaksa ajatella. Tällä hetkellä lähimmäksi osuu Timantit, Kalamiehen Toveri, S.S.Kerho, Paha Hedelmä, Liikaa ja Mitä Kuuluu... 8)

Tuos on nyt tosiaan pelkkiä Apiksen biisejä.. Kun en jaska miettiä nyt. Ehkä mä myöhemmin muokkailen tätä ja lisään muitakin  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

sanotaan nyt vaikka että semmonen kappale tällä hetkellä kun maailma tuntuu pahalta... ''Mä muistelen sua iltaisin, kusipäistä suloisin...'' Ja semmonen sattuu aika syvälle kun näkemiin ...''Kaikki oli täydellistä, kun me tavattiin, säkin taisit pitää siitä ainakin mä luulin niin, kaikki oli täydellistä, mulle sanottiin sillä eihän lupauksista tarvii pitää kii!''  Muokkailen sitten joku päivä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

Minua kuvaa hyvin Neljän Ruusun Luotsivene. Ei erityisesti mikään kohta siitä, kyllä se on koko biisi.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Haa...Mie en oo kuulutkaan. Millaset sanat?

[tuuli]

minua kuvaa parhaiten tuo mun ''allekirjoitus'' (joka on protonin biisissä ''nuori ja naiivi'' )... itse asiassa koko se biisi kuvaa mua aika täydellisesti. :P

eli

''en ole enää lapsi mutten kovin vanhakaan''
''en usko että tästä tulen paljon kasvamaan''
''minä olen vihainen kun mua ei kuunnella''
''kuuntelen musiikkiani melko kovalla''
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.