ihana yle-x

Aloittaja puska, marraskuu 12, 2003, 11:55:09

« edellinen - seuraava »

salza01

me kuunnellaan automatkoilla aina novaa kun suomipop ei enää kuulu ja siellä tosiaan tulee ne samat laulut koko ajan.. abbaa, samuli edelmania, celine dionia, anastaciaa.. *huoh*

mulla itellä on tommoset 70-luvun stereot ja ne ei enää suostu soittaan radiota ku joku 20 min ja sitte rätisee.. :( mutta ei se mitää, nytteki kuuntelen apulantaa.. ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

onhan se vähän paskempaan suuntaan muuttunu nyt kun ne sen nimenkin on menny vaihtaan.
mun mielestä sillon ku se oli vielä radiomafia ni ne ei soittanu koko ajan samoja biisejä, mut nyt kun ne vaihto sen nimen ni ne on myös alkanu sit soittaan koko ajan samoja biisejä niinku jotkut paskat kiss fm ja energy. kaikki radiokanavat on nykyään samanlaisia! :(
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

ainakin nova, suomipop, kiss ja nrj soittaa samoja kappaleita päivästä toiseen... suomipopilla on onneks se toiveradio aina iltasin mutta sieltä tulee aina jotain 'leevi and the leavingsiä!' ( älkää pahastuko 'l.a.t.l' fanit )

KristalliEnkeli

Yle-xxää en oo koskaan kuunnellu, ku mä en itseasiassa kuuntele radioo kuin vain aamusin, jolloin mun radioherätys menee päälle ja soi n. 1½ tuntii...mä oon asentanu sen NRJ:lle ku sielt tulee aamuisin se Tenkasen aamushow tai mikä lie ja niil o joskus iha kiwoi juttui (mut paskamusiikkia)...muutoin kuuntelen kyl musiikkia ihan tietokoneelta tai CD-soittimesta. :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

punainen

Mä kuuntelen radioo aika paljo, johtuen siitä kun kaikki mun omistamat levyt on aika synkän puoleisia tai sellasia joiden kuuntelemiseen pitää todella keskittyä. Eihän Apulantakaan mitään bailumusaa oo. Niin vastapainoksi kuuntelen sitte sellasta hittijumpustusta jota kuunnellessa ei tartte käyttää liiaksi aivoja.

*tuuli

aamuisin radio on kauheeta kuunneltavaa... aina jotkut omat aamuohjelmat kaikilla asemilla! 'ja nyt kuunnellaan kuka siellä langalla on....'

jouhu

Mä en viitti kuunnella aamuisin radioo...Mä oon silleen vähän aamuäreä. Kaikki ärsyttää ihan älyttömästi! Jos joku sanoo, vaikka huomenta, niin mun tekee mieli hajottaa jotain ja kunnolla.

emmi*

mäkään en oikeestaan kuuntele radioo ku aamusin...

puska

juuson ja peltsin jorinoita vielä jaksaa kuunnella. mutta muutne se on yleensä aika phyllystä:P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

Peltsi asuu tääl meirän suunnalla. Se tulee sillointällöin vastaan ku käppäilee tuolla kaduilla... :)

puska

peltsi on kyllä ihana poika? kummasta te pidätte enemmän, juusosta vai peltsistä? juusolla on kyllä hauska nauru. yhtenä aamunakin heräsin siihen, kun kellopradio meni päälle. piristi kummasti:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

peltsi on mun mielest vähän "pikkupoikamainen", siis ihan söpö :) ja sit se on ihan helevetin pitkä *heh*

rautalintu

Nyt kun Juusosta ja Peltsistä puhutaan, niin mun systeri oli viime vuonna tuola ratiossa, Mafia silloin, sitä haastateltiin sellaseen opiskelujuttuun. Ni siellä sitten ne Peltsin kanssa hengaili sen päivän. Ni sitten viikon päästä saapui kortti, jossa luki: "L**** on ihana!  T. Peltsi" (ei saa kertoa nimeä :D). Niin Peltsin käsiala oli hirveitä harakanvarpaita! Et minäkin oon melkein sukua julkkikselle ;D
Justjoo.

Nii ja vielä, Peltsi tosiaan on hiiirveän pitkä mies. Olen nähnyt hänet äitinsä (?) kanssa Myyrmannissa ostamassa kahvinkeitintä :D Vai oliko se pölynimuri? Ei voi muistaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Missäkäs päin tälläsii hujoppeja asuu? Ootteks te jostain helsingin kulmilta, vai?

KristalliEnkeli

Peltsi ainakin asuu, tai asui ainakin vielä kesällä, täällä Helsingin suunnalla Pohjois-Haaga/Kannelmäki arealla :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.