ihana yle-x

Aloittaja puska, marraskuu 12, 2003, 11:55:09

« edellinen - seuraava »

jouhu

Mäkin tykkään kuunnella melko kovalla. Äitikin tulee joskus valittaa, että "älä kuuntele noin kovaa!"
Mä en muista tai edes tiedä, että tollanen ohjelma on ollu olemassa!  :-/

rautalintu

Mä tykkään taas kuunnella enemmän noilla kuulokkeilla, tollasella walkmanilla, kun stereoissa on niin huonot kajarit. Tossa kannettavassani on huomattavasti paremmat soundit ja extra-super-mega-bassokin ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

Mäkin tykkään noista kuulokkeista, kun sillon se musiikki tulee jotenkin paremmin tajuntaan kun se tulee niin läheltä.

jouhu

Mäkin kuuntelen kuulokkeilla. Armahdan muita apulannalta ja kuulostaa muutenkin paremmalta, kun musa tulee siitä ihan läheltä... :D

*tuuli

hmm... kyllä se musa varmaan irtoo stereoista paremmin... mutta mulle riittää se normaali volyme määrä... riittää että itse kuulee...  

niin peltsi tosiaan oli siinä leikin varjolla... ja janne ahonen oli myös!  ;D

Ronjaronjanen

Mutta eihän se ole armahtamista, että joku jää paitsi niinkin mainiosta musiikkielämyksestä kuin apulanta  ;D

KristalliEnkeli

ronskuliini ~> aivan niin!   ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

niin, joku puhui siitä kivat sulle.tv:stä. mä en henkilökohtaisesti pidä yhtään siitä tea khalifasta. se on jotenkin vain niin, noh, sitä on tietysti vaikea selittää. mutta oli niitä poikien läppiä ihan hauska kuunnella :D.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

puska

niin, ja khalifahan on todellakin toni wirtasen ex-tyttöystävä :o
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Kalihfahfah...tai mikä lie.. Mua yököttää se akka!! >:( En mä tiedä mikä siinä on, mutta... Se on sellanen bich musta ja...pervo!
No, ei se ole ei armahtamista, mutta... ::) Jätän kuitenkin... jeiltä sen kuulematta.

*tuuli

jouhu---> 'bich' kirjoitetaan bitch.... mutta ei se mitään. ei ole kauhean tärkeä sana tietää.... ;)

tea khalifa on tosiaan ihan kauhee lutka! mä en tajua mitä wirtsu ( wirtanen  ;) ei wirtabouha eikun siis wirtabiuha ) näki siinä. mut onneks erosivat.....*huh*

Wirtabiuha

No mitäköhän se siinä nimenomaan Näki?... kirjaimellisesti...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

niin!...aivan!...juu!  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Hups, niinhän se kirjotetaankin.. ::)( :-[) No, melkein oikein..yks kirjain sinne tai tänne.

Mäkään en tajuu mitä se wiritanen siinä näki. Ehkä Toni huomas kuinka...sellanen...ei miellyttävä ihminen hän on.

...tai jotain...

*tuuli

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.