ihana yle-x

Aloittaja puska, marraskuu 12, 2003, 11:55:09

« edellinen - seuraava »

puska

nooh, mutta eihän sitä todellakaan tuolla tavalla toisen naista saisi arvostella. rumaa >:(.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Minusta Tea on hirmuisen mukavan oloinen. Ja nätti. Puskan kanssa oon kyllä samaa mieltä, ei saisi muita arvostella noin.
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

*on pysytellyt keskustelusta sivussa vähän aikaa, mutta nyt näyttää olevan sopiva hetki astua esiin*...ei mullakaan ole pahaa sanottavaa kyseisestä henkiköstä

tuota, jos palattaisiin keskustelussa hieman taaksepäin ja aiheeseen kuulokkeet vai kaiuttimet??   ::) *yrittää epätoivoisesti vaihtaa puheenaihetta*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

okei palataan ihan just mut haluun vielä sanoa että näin teasta yhden aika vanhan kuvan ja se oli ihan helvetin ruma siinä! mutta kyllä se varmaan itse tietää näyttävänsä ihan umpi lutkalta.... THE END!

ja sitten seuraavaan aiheeseen... ->
kristallienkeli--> mulle kelpaa molemmat. mutta korvaläpillä voi kuunnella melkein missä vaan. ja jopa jotain sensuroimatonta ilman että vanhukset valittaa.

Vilkku

Kannettava cd-soitin on ollut laatikossa varmaan vuoden ainakin. Lenkillä tykkään sitä joskus pitää mutta napit ei ikinä pysy korvissa :) Ei oo helppoa kun napit tippuu aina kun hymyilee. En mä oikeestaan kuuntele nykyään ku stereoista vaan.

Olisin sitä paitsi älytön riski tuolla liikkuessani jos vielä musiikkia kuuntelisin kun näkö on heikkoa luokkaa ja tavallaan tykkään siitä. On kivaa kävellä kun ei tartte paljoa ympärilleen katella kun ei edes näkisi. Silmälääkäri luokitteli mut liikenneriskiksi.

*tuuli

Onneks olkoon Vilkku!  ;) Noo... silmälääkärit sanoo mitä sanoo... eikö sulla sitten ole laseja???

mä lähes aina ulkona liikkuessani kuuntelen musaa... se on hyvää viihdykettä... ja ei siinä oikein voi stereoita kannella mukana niin pakko tyytyä kannettavaan... ;) ja sit mulla on nappien lisäks semmoiset toisenlaiset kuullokkeet eli eipä pahemmin putoile.  :)

*tuuli

mut kotona on kyllä tosi nihkeetä kuunnella korvaläpillä!

Vilkku

On lasit kyllä, piilareita pidän suurimman osan ajasta. Mutta usein en jaksa pitää mitään, se on oikeesti tavallaan vapauttavaa kun ei näe kunnolla. En mä siis käytännössä sokea ole tai mitään, mutta tarkasti en nää. Ainoat ikävät tilanteet on ne kun jossain koulun pihalla missä seisoo parisataa ihmistä, niin joku tuttu mut bongaa ja huutaa nimeä, niin siinähän sitte pyörin ympyrää ja koetan kuulostella, että mistä päin ääni tulee :P

*tuuli

voi toista... on varmaan vähän ... hullun näköstä... kannattaiskohan hankkia vahvemmat piilarit?  ;)

Vilkku

Siis kyllähän ne piilarit ihan hyvät on jos ne vaan jaksaa laittaa silmiin asti :)

puska

mini-disc -soitin olisi kyllä kätevä, mutta kun ei oikein rahat riitä minulla sellaiseen *lahjoituksia otetaan vastaan* ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

juu sama täällä *lahjoituksia otetaan täälläkin vastaan*  ;D

tuuli~> toi on totta mitä sanoit --> "kotona on kyllä tosi nihkeetä kuunnella korvaläpillä!"....aivan, kotona mä ainakin huudatan mankkaa täysillä jos kello ei ole kovin paljoo (basso tietenkin niin kovalla, että koko talo pomppii:))...mut ulos lähden tietenkin kuulokkeet päässä. nappikuulokkeita en usein voi pitää, ku se ääni tulee kovemmin niissä. Koko korvan peittävissä kuulokkeissa ääni tulee hieman "pehmeämmin" ...siis, ku mul tinnittää ajoittain jo muutenkin, niin en viitsikauhiasti käyttää nappikuulokkeita....
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Mä tykkään nappikuulokkeista! :P
Onko teillä sellaset ufo kuulokkeita...? Sellasii jotka peittää sen koko korvan ja ovat sellasen ufon...näköset... ::)

rautalintu

Ei, kun sellaset pienet, jotka mullakin usein putoaa, kun hymyilee :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Aijaha... :)
Jollain meidän koululaisill on sellaset ufo kuulokkeet...  ;D Mä nauran niille!  ;D :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.