Uus suosikki.......???

Aloittaja Wuokko, huhtikuu 17, 2003, 11:25:09

« edellinen - seuraava »

Wuokko

..eli mitä mieltä olitte katja ståhlin versiosta? mun mielest se tietty oli erillainen muit jotenki vähä muuttanu tota juttuu.... en tiiä... ei oikeen iskeny erityisesti..... comments?  ;D

piupau_muovia

parantu....mutta ei vastaa suosikkia mitä se oli kauan sitten...taso oli nimittäin lähtenyt laskemaan

Kata

Mun mielestä se muistutti ihan liikaa Demiä! Esim. Se kalenteri, se itsensäpaljastamo ja kaikki ihmeen ulkonäkövinkit. Ja muutenkin yleinen ulkonäkö. >:(

Mut siinä mun mielestä parantu peli- leffa- ja cd/sinkku arvostelut :)

~Niina-Maria~

Suosikkihan on huonontunut vuosi vuodelta...suosikki tökkii..ja tosi pahasti!

KatjaRock

Pikkusiskolta sitä luin ja huomasin sen tosiaan muistuttavan tosi paljon Demiä. Noh, toivottavasti jokainen ymmärtää tarttua kunnon lehtiin.
Time goes on, I wont.

vik

mä en ole lukenut tota uusinta, mutta tiedä sitten. ainakin Suosikki on nyt vuoden-kaksi ollut kamalan huono lehti.

sitten sellanen epäkohta, jonka ei pitäisi merkitä yhtään mitään, mutta mua häiritsee kun sen nyt tajusin. Apulanta ei ole ollut kertaakaan Suosikin kannessa mutta kaikki Elijah Woodit, Rasmukset ja Shakirat on vilahdelleet siellä moneen otteeseen.
no joo.
tosin seuraavan kannessa on ainakin mainoksen mukaan Wirtanen itse.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wanda

En pidä vieläkään. Se on jotenkin niin tylsää asiaa kaikista nousevista Shakiroista... En valita enään mistään. :-X
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

emmy

uusi suosikki tosiaankin muistutti ihan liikaa demiä!  >:( Toisaalta itse en ole ikinä diggaillut suosikkia, oli vaan pakko ostaa kun kaikki mainosti uudistunutta suosikkia. Mutta kyllä siinä mun rahat hukkaan meni.  
kaikki hyvät asiat ovat muovia

Lilou

Suosikki oli kyl pahas laskusuunnas ja ny se on aiva liia Demimäine :P  ...Oli se kyl vähä parempi mitä esim.viimme vuonna....
*Lilou Kuittaa*

JenniThaApisFAni

juu hei...toho mä en kiinnittänykkää huomioo ku luin sen uudistuneen suosikin... nyt ku tarkemmi ajattelee ni se muistuttaa kyl demii..... ei hyvä ei hyvä!! lehtien pitäis olla erilaisii!! mä en muutenkaa kauheest oo tykänny suosikista se on jotenki niin epäselvä tai jotai... ::) ei tajuu!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

vik

mulle tuli kotiin mainos, jonka mukaan on aika kurko kansikuva seuraavassa Suosikissa.  8) ::)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

'jee'.

siinä w sanoo jotain, että 'fanit on meille tosi tärkeitä!'

:P
Time goes on, I wont.

rautalintu

Kannessa onkin nylon beat  >:(
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

vik

höhö. ehkä Nylon Beat sitten vaan myy paremmin kuin Toni.  :D

miksi muuten pitää kertoa että fanit on tärkeitä, kai se on aika itsestäänselvyys.
fanit ostaa levyjä, fanit tulee keikalle jne.
fanit tuovat leivän pöytään.

vai oliko Tonilla joku henkisempikin merkitys tähän?  :) :P

Riitu

turvallista matkaa helvettiin..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.