Uus suosikki.......???

Aloittaja Wuokko, huhtikuu 17, 2003, 11:25:09

« edellinen - seuraava »

*tuuli*

nii... en oikei osaa sanoo mitää tosta fanit on tärkeitä... siinä on varmaan kyse jutun puutteesta, sit luultavasti kaikki fanit (??) sen seurauksena toimittajan itsensä mielestä ostaa lehden koska haluavat tietää mitä toni faneistaan sanoo...
musta uusimmassa suosikissa on ihan liikaa kaikkee logoja ja soittoääni juttuja! varmaa 30 aukeamaa viimesimmässä numerossa minkä mä oon ostanu. mut kannessa komeili kyllä apulanta. enhän sitä muuten olisi ostanutkaan. ;]

jouhu

Täytyy kyllä myöntää, että uudistunut suosikki muistutta aivam liikaa demiä! Jossakin suosikin palautteessa oli, että se muistuttaa yhä enemmän demiä ja muistutti siinä myös, että pojatkin lukevat sitä. Ainakin joskus lukivat. Suosikkiin on tullut aivan liikaa meikkeihin, muotiin ja kaiken maailman lääkärin palstoihin liittyviä juttuja. Kaikkia ei edes välttämättä kiinnosta muoti tai meikit ja tuskimpa pojat normaalisti käyttää meikkiä....
Mutta mulle jäi ikävästi kaivamaan kuitenkin toi, että millon se Toni oli siinä suosikin kannessa?

*tuuli

jos joku sattui lukemaan niin tarkoitin tietenkin 3 aukeamaa enkä 30 aukeamaa... siis niistä logoista... :-*
juu muakin jäi pikkase häirihteen toi toni, mutta ku se kerran on mennyttä niin en voi kyseistä lehtee saada... mut apishan oli tossa kesällä myös suosikin kannessa.  :)

Lerppa

Musta on vähän typerää laittaa samoja juttuja sekä demiin että suosikkiin. Jos haluaa lukea Demimäisiä juttuja ni ostaa sitten Demi!!! Suosikki on nykyään tosiaan ihan täynnä kaikkea kauneus/muoti/iskuvinkit - tyylistä juttua... Ei jaksa kiinnostaa... Kun on silti aika paljon muitakin aiheita mistä voisi kirjoittaa ::)

Ei jaksa mennä nurkkaan, eikä nukkumaan, ei tehdä mitään muutakaan...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Lukekaa ihmiset kunnon lehtiä!

Luetteko kaikki jotain Demiä? En ole koskaan avannutkaan Demiä, muuta olenkin kasvanut tynnyrissä...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza*

salza ei lue demiä. hyihyi.

Wirtabiuha

Wirtabiuhan sisko tilasi Demin Wirtabiuhalle joulu lahjaksi mutta Wirtabiuha teki protestin ja saa soiundin demin tilalta! Aiai kun on hienoa! ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaR

Olen mie ostanu Demi-lehtiä joskus, tosin onhan siitä jo aikaa.  :)

Mutta mie olenki jo aivan ylivanha. Helvetti.

Lerppa

Ai sä saat sen Soundin tilalle, siistiä! Nyt mä tuun sitten aina lukemaan sen teille! ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Tuu ihmeessä mut... Demillä on ongelma... se ei osaa lopettaa tilausta oikeeseen aikaan, eli ku sen tilauksen on lopettanu ni ne lähettää lehtee joku neljä kuukautta sen jälkeen... paska homma...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mun kaverin siskolle oli tullu toi demi ja sitten oli lopettanu sen tai halus lopettaa, mutta sen tilaamisen loptttamisenkin jälkeen tuli ainakin viis demii, että on käyny samalla tavalla mun tuttava piirissä kuin wirtabiuhalla.

Mulle tulee demi, mutta mä oon aatellu lopettavani sen tilaamisen, mutta on niin laiska ettei jaksa.

JenniThaApisFAni

mulle tulee demi ja musta se on ihan hyvä lehti.... parempi ku suosikki ainaki...
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

vik

vik lukee demiä toisinaan. tarjoaa ihan mukavaa viihdettä.

mieluummin tosin soundia tai sitten vaikka jotain nme:n kaltaista roskalehteä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

*tuuli

kyllä mäkin lukisin soundia mielummin kuin demiä! siinäki oli muuten joskus viime keväänä juttuu apiksesta... tai olisko ollu talvella... joka tapauksessa mun piti lukee se kirjastossa mut ei koskaan tullu luettu ku se oli aina lainassa... sit kpo:n nuorisotalolla ehdin hetken lukee mut seki jäi kesken.... >:(

tuuli ei lue demiä! tuuli lukee lemmikkiä! tuuli on eläin hullu!

taika^^

Uus suosikki o ihan demin kopio :/ ihan samat jutut, eli meikit ja megamokat ja sillee. en kehtaa ostaa sitä enää xD Ja sitte se hevi osasto mikä mua kiinnostaa on YHDEN sivun mittanen! Sitten muuten sielllä on jotai Timberlake juttui mitkä on neljä aukeemaa ja jotai vitun antti tuiskua :/ ei perkele SUOSIKKI POIKOTTIIN
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.