Uus suosikki.......???

Aloittaja Wuokko, huhtikuu 17, 2003, 11:25:09

« edellinen - seuraava »

punainen

Mua kyllä kiinnostaa kaikki lehdet mis on vaan juttuu Apulannasta :D Soundissa nyt on eniten siihen olennaiseen eli musiikkiin liittyvää juttua joten ehkä paras vaihtoehto mulle.Sit jos haluu lukee vaikka Tonin aatteita rakkaudesta tai vaik juhlimisesta whtever niin voi lukee jotain tyttöjen lehtee,Tonin lapsuudesta niin naisten lehtee,Apulanta-juoruja seiskasta,idealisti-Sipesta Hymystä...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

nancy_spungen

juu ainaki ne kannet o paljo kestävämmät niis uusis suosikeissa..., jos ei muut hyvää oo, ni ainaki se ;)
että sillee...
ensimmäiset asiat ensiksi!!

taika^^

Suosikissa ei oo kyl apiksest pahemmin mitää juttua :/ siis siitäkään. Mut eikö Justin Timberlake oo aika sama ku apulanta? eihän niissä ole eroa? eikä Britney spearsis
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

puska

Hoho, tuosta lauseesta voisit saada kyllä turpaas jossakin :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Luin joskus pienempänä yläasteelle tultaessa Suosikkia. Oli se silloin ihan asiallinen lehti artikkeleineen. Nykyään kaikki vain tuntuu olevan sitä samaa paskaa. Suosikki uudistuu, no can do!!!
- Ja länsimaisessa asiayhteydessä uudistuminen liitetään aina parantumiseen, eikö?

Siskoni tilaa demiä ja nauran toisinaan niille älyttömille "faktoille" miessukupuolesta, mutta varsinainen järkytys oli kuitenkin "Cosmopolitanin" nimeä kantava roska. Meinasin jo lähettää sähköpostia toimitukselle, että lopettakaa nyt helevetissä se trollailu, kunnes tajusin heidän olevan tosissaan asiassa mukana. Esimerkiksi artikkelit otsikolla "näin saat kundin 7 päivässä" ovat täyttä potaskaa. En tiedä onko otsikoiden tarkoituskin olla mahdollisimman raflaavia ja sisällön älykkäästi karrikoitua, mutta yhdellekään vastakkaiseen sukupuoleen vasta tutustuvalle lehteä ei kyllä voi suositella. - eikö lehteä osteta tiedonjanon takia?!

vik

LainaaLuin joskus pienempänä yläasteelle tultaessa Suosikkia. Oli se silloin ihan asiallinen lehti artikkeleineen.

Joo, Suosikki tosiaan oli joskus melko hyväkin lehti, siis vieläkin kun lukee jotain vaikkapa vuoden '97 lehtiä niin hyvältä näyttää. Muistaakseni joskus 2000-paikkeilla alkoi se kamala lasku, Jyrki Hämäläisen aikaan siis jo.

Cosmopolitanhan on kyllä ihan hirveää kuraa. Tosin kerran olen vain lukenut, vähän heikosti perustaa mielipiteelleni. Kansien perusteella ainakin.

Lainaa- eikö lehteä osteta tiedonjanon takia?!

No ei kai sentään aina. Itse ainakin taidan ostaa lähinnä viihteen vuoksi.

Plus älkää dissatko Justinia! :-*
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

taika^^

No cosmopolitan, regina ja suosikki, demi.. ne on kaikki ihan surkeita ja paskoja lehtiä! Ja anteeksi mutta justin on paska :D
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

punainen

Joo suosikki on ollu silloin ennen ihan kelpo,nytkin se voisi olla mutta ei vaan ole.no ilmeisesti nykyinen ilme myy sitten paremmin tai jotain.

No cosmopolitan se on kyllä pahin lehti mitä oon nähny!oon kans ihmetelly miten omassa pinnallisessa pikkufantasiamaailmassa se lehden sisältö elää.Itekkin oon tosissaan meinannu lähettää palautetta toimitukseen sen jälkeen kun luin semmosen kysymys-vastaus-palstan jutun jossa raiskatty tyttö kysyi apua ja vastauksena oli vaan että omapahan on syysi kun olit kerta humalassa,ei nyt noilla sanoilla mut kuitenkin.Aika järkky lehti joka tasolla ja pahinta tietty et mun ikäset ja nuoremmat tytöt lukee sitä ihan innolla.kyl vaan meidänkin luokkkalaisten tyttöjen kuukauden kohokohta oli kun Cosmo ilmestyi.Ei tajua.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.