Pahat Pojat

Aloittaja Mare, tammikuu 19, 2003, 07:32:44

« edellinen - seuraava »

Mare

onks kukaan käy kattoo Pahat Pojat-leffan...?...tai aijotteko mennä kattoo...?...oon käyny kattoo sen ja musta se oli ihana! ;)
...kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa...!!! ;D
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

Vilkku

En oo nähnyt... Enkä varmaan käy katsomassakaan. Tossa vaan äsken kun Levyraatia katoin, niin huomasin hauskan yksityiskohdan Jore Marjarannan videossa.. Siinä on sillä yhdellä pojalla Apulanta-pipo. Mietin vaan, että onko ohjaajana toimineella Demosella jotakin tekemistä asian kanssa, vai oliko ihan sattumaa vain.
[ -You should see my scars- ]

vik

ai että Temonen on sanonut jollekin pojalle että pistäs nyt tää pipo päähän, tää kuuluu tähän juoneen joo..  :D ei vais.

trailerin olen nähnyt ja noin miljoona mainosta, enpä voisi sanoa että välttämättä haluaisin nähdä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Joo, varmasti uhkaillen pakottanut, sitä juuri tarkotin ;)

2 + 2 = 5

se suomennettu ville pusan biisi on yks hyvä syy olla menemättä kattomaan. laulaaks sen tommi läntinen?

Vilkku

Mun mielestä se on just toi Jore Marjarannan ? Ei ollenkaan ole nyt kyllä varmuutta, korjatkaa jos olen väärässä.

2 + 2 = 5

varmaan onkin, mulla ei ole tietoa. paitsi siitä, että tommi läntisen kolukiusaus-biisi saa mut pahoinvoivaks. ei mitenkään koulukiusausta ja sen seurauksia väheksyen. ehkä se ei oo se biisi, ehkä se on vaan tommi. aini, se via dolorosakin vielä.

Niina (Niina-Maria)

Juu kyllä sen biisin laulaa jore marjaranta. Mä ajattelin ainakin mennä kattoo sen leffan joskus tällä viikolla. Musta se vaikuttaa ihan hyvältä leffalta.

salzaliini..

minäkin vähän suunnittelin että menisin kattoon sen. lähinnä siks ku isinä on peter franzen.. (miten se sitte kirjotetaankaan...) mutta mua vähän vituttaa istua siellä leffateatterissa se kaks ja puol tuntii.. nooh,eiköhän sen kestä... ;)

salzaliini...

tarkoitin sanoa siinä EN isinä.. :p

Wuokko

aattelin käydä likkaporukallamme kattoon... vois olla ihan extreme kokemus...  ;D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

kyllä on aikomuksena mennä kattoo.ehkäpä perjantaina. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Wanda

Boikotoin sitä. :-/
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

salzaliini..

me ollaan menossa kattoon se vähän isommalla porukalla. :)

KatjaRock

Jore se on.

Ja aion mennä kattoon. Oon lyöny vetoa, että Jasper Pääkkönen on yli 175 pitkä.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.