Pahat Pojat

Aloittaja Mare, tammikuu 19, 2003, 07:32:44

« edellinen - seuraava »

salzaliini:)

kävin kattoo sen leffan! jea. tykkäsin. :) miehet osaa näytellä. musta se oli jotenki paska se koht missä se isä tappo sen dogin..mä en oikee älynny et mikä järki siin oli..kaikkea eí tarvi ymmärtää..

wanda,oletkokattonut esim. baddingiä?! mä vaan et jos oot ni ihan samallaihan seki on rahastusta...

Niina (Niina-Maria)

Minäkään en oikeen ymmärtäny miks se koira juttu piti näyttää...  :(

GeGe

Ihan katsottava se oli.

Vesa-Matti Loiri näytteli hyvin, mutta minulla oli yksi ongelma katsoessa Loiria, mikä oli varmaan jollain muullakin leffan katsoneella, eli Loirista tulee väistämättä mieleen Uuno Turhapuro.

(Olipas sekavasti kirjoitettu)

niin tuleeki! ihan aina ku näkee sitä jossai ni heti tulee mielee uuno!!

Vilkku

Sama ongelma on aika monilla muillakin näyttelijöillä, jotka on näytelly samaa roolia pitkään. Mun on hirveen vaikea ottaa Loiria vakavasti, kun sen ensimmäisenä mieltää Turhapuroksi. Se on sinänsä harmi, koska onhan se hyvä näyttelijä, ja jääny turhan paljon yhden roolin vangiksi.
[ -You should see my scars- ]

vilkku,sinäpä sen sanoit mitä minä yritin sanoa. kiitos. ;D

JenniThaApisFAni

oon käyny kattoo sen ja musta se ainaki oli ihan hyvä!!
hyvän näkösii jätkii ja sillee... ;) hehe....
mut jokasella oma mielipide.
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

salza*

pitäs ostaa tämäki video..olin jo pari viikkoa sitte ostamassa mutta ajattelin että ensin se hiusväri ja en oo vielä ostanu kumpaakaan.. :) hyvin mennee mutta menköö.. ;D

taika^^

Oli pakko laittaa tähänkin jotain xD nii ni mä katoin sen viimeviikolla ja mun mielestä se oli ihan paska :( ei siinä ollu mitää, melkei samallainen ku kaikki suomalaiset leffat, ihan tyhjän päällä ne on :/ perkele ku semmosta roskaa tekee
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

jouhu

Mie en oo nähny tuota... :-[ Pitäis varmaan ihan...tavan vuoksi kattoo... ::)

Maikki.

minusta se oli ainkin hauska ;D. Ja ihan kiva.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Pitääpä sitten varmaan käyä vuokraa se tai jotain. :)

hendu

No on se kyl sen arvonen! Varsinkin kun ne on 90 % leffasta ilman paitaa ;D. Ei kyl se kannattaa silti nähdä!
Temosen pomppubasso

puska

Hyvä leffa on. Mutta Pääkköstä en nykyisin voi sietää niin sen takia vähän tuskaista katsoa. Mutta loistava ja koskettava tarina täytyy myöntää.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Ei leffa mikään maata tutisuttava elämys ollu mutta katottava kyllä!Tuli hankittuu kans DVD kun oli niin halpa ja mukana Temosen dokkari ja hiekka-remix.

Mä muuten tykkään kyllä suomalaisista leffoista!Kun rahaa ei ole paljon kässäriin ja ohjaukseen joutuu tosiaan panostamaan eikä myydä jollain tyhjänpäiväsillä erikoistehosteilla ja mallikasvoisilla näyttelijöillä.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.