Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

mä en tiedä tota toista  :-[ eli laitan sen ;D

leikin varjolla ellet tunne älyä

Monelta heräsit? -miksi noin myöhään-   ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Tänään ensimmäisen kerran heräsin puoliseittämältä, sitten kaheksalta ja nousin yhdeksältä. Ja siksi nousin noin "myöhään" oli se etten saanut enää unta. Viime öinen apiksen keikka oli, niin milessäni tuoreesti.

Enpä keksi tässä mitään kymysytä, niin laitetaampa sama seuraavalle.

Wirtabiuha

Mä heräsin joskus vähän kaheksan jälkeen kun kaveri soitti kertoakseen kuinka sen söpö eläin tommi ryystää joqurttia suoraan purkista... Juu....

Ootko käynyt lukemassa nelosen sivuilla wirtanen - ohjelmasta?  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Olen joo.. tos pari kolme päivää sitten... Vaikuttaa aika lupaavalta ;) *odottaa innolla*

Oletko menossa jollekin kevätkiertueen keikalle? (tai olitko jo)
Ja mitä veikkaat Apiksen keksivän tällä kertaa erottuakseen festareilla?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

En mä varmaan pääse minnekkään... Mutta menisin kyllä jos voisin... Toivottavasti jotain omaperäistä keksivät. Odotan innolla.

Oletko katsonut Koskaan Innoa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

en! enkä varmasti katso!!!

katsotko uutiset ( tiedän että luultavasti ET katso uutisia mutta ->useimmiten ) neloselta, yleltä vai maikkarilta?
allekirjoittanut

Lerppa

Mä pyrin kyl kattomaan uutiset joka päivä... :P
Maikkarilta tai Yleltä yleensä. Harvemmin Nelosen uutisia tulee katottua..

Haluaisitko tuntea Apiksen tyypit kunnolla (tai 0.05% mahdollisuus että jos tunnet jo niin kannattaako ;))?

punainen

Kyllä!Se olisi suuri kunnia ja tavoitteena et joku päivä...mut toivottavasti ei ihan vielä tuu sitä mahdollisuutta,Sädekehää on kiva pitää viä niiden päällä.

Mikä susta tulee isona?

Wirtabiuha

Musta tulee mailman suurimman punk/rock bändin basisti tai basistilaulaja (varsinkin kun en oikeastaan osaa laulaa enkä soittaa bassoa  :P)
  Mutta jos jostakin kumman syystä tuo ei toteudu musta tulee kyttä. Ette naura, ettekä sano että ei sun rikosrekisterillä!

Mikäpä mikä suraavasta tulee?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Meist varmaan tulee pahimmat kilpailijat toisillemme,meinaan suurin unelmani olis olla maailman paras rocktähti,vieläpä basisti sellainen (joo ei toi äo ja soittotaito tuu riittää muuhun ;))! Jos ei tuu rokkarii niin ainakin haluisin jotenki olla tekemisissä musan kaa tai taiteen noin muuten,esim haluisin ohjata musavideoita tai vastaavaa.

Paras ulkolainen yhtye?

hande^

RHCP ( tai Ramones, mut oon kuunneelu niitten tuotantoo nii laajasti, et voisin sanoo )

Paras kotimainen yhtye? ( apist ei lasketa )
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Wirtabiuha

Sanotaan nyt vaikka että HIMin ekat kolme levyä on jotain kaunista, eli ennen olisin ehdottomasti ton HIMin laittanut mutta ei toi uusi tuotanto enää kolahda... denigrate on hieno... Ja ripsipiirakasta on löytynyt uusia ulottuvuuksia... hmm...

no se denigrate varmaan.

Blink 182 vai sum 41 vai good charlotte? kai kuuntelette pissispunkkia?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Heh, täällähän on kilpailijoita vaikka miten paljon :D
Kattokaas kun mustakin tulee rokkistara ;P noei.... Ei kuitenkaan tule... Mutta av-alalle tähtään ihan tosissani. Unelmana olis ohjata musavideoita, mut varmaan se menee niin että jotain pienenpää tulen sillä saralla tekemään mut joo...

Sitten tähän kysymykseen ;)

Tehis, Juice Leskinen, Him, Nollaseiska ja Alipaine on jees :)

Mielipide Jane's Addictionista? Ja jos et tiedä mikä se on niin sitten vaikka mielipide Suomen politiikan toimivuudesta ja onko se mielestäsi hyvä järjestely että k.e:t vaihtuu vain joka neljäs vuos? 8)

*muoks* Wirtis ehti ensin... tohon siis että Blink182 menee joskus harvoin.... Mut en mä muten noit kuuntele periaatteessa

hande^

No en tiedä paljon politiikasta, mut must se KUSEE tosi pahasti...

välikommentti
mustki tulee rockistara! <---oli pakko sanoo...  ;D

Laitetaan sama politiikka kysymys seuraavalle?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

Politiikka sucks!Mut ei sellast tilannetta tuliska millon ei haisis...

*välikom*Perustetaan rockperhe niin ei tarttis olla nokat vastakkain näis musahommis!

Mitä sulla on päällä?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.