Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

emmi

hehe =) ette ikinä arvaa. TONI WIRTANEN  :D

jatketaanpa samaa linjaa. kuka tulee eka mieleen sanasta NAINEN?
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Nainen... hmm... nokun tossa oli nyt toi Wirtanen mainittuna niin mieleen tuli sen tyttöystävä. muttá en mä arvosta ketään naista mitenkään erikoisesti...

Mun kaveri (jätkä) sano että muijat tykkää domina leikeistä siks, koska niillä on muuten niin vähän valtaa... Pitääkö paikkansa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Tuskin toi pitää paikkansa...vaikka ehkäkin saatta olla että ulospäin tällaset voimakkaat valtaa pitävät naiset haaveilee oikeesti vain lämpimästä sylistä joka sulkisi hellästi sisäänsä kun taas toisaalta tällaiset "kiltit" ja alistuvat naiset haluavast vastaavasti sänkyleikeissä ruoskii sitä kumppaniaan. En mä tiedä en ole perehtynyt asiaan.Mutta saattaapa ystäväsi huomio olla oikeassa;eikös tämä päde juuri miehiin että tällaiset juuri kiltit,alistuneet mammanpojat ovat usein niitä julmia raiskaajia...

Minkä väriset silmät ja hiukset on sun unelmaprinssillä?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtabiuha

Mun entisellä unelmalla on vihreät silmät ja pinkki fleda... mutta ei se vastannut mun unelmaa sitten loppujen lopuksi.
  Oisko ruskea, lainehtiva, pitkä fleda ja siniset tai ruskeet simmut.

*välihuom* Se mun kamu ainakin nauttii siitä että sitä dominoidaan, tiedä sitten, se nt on semmonen perkeleen sovinisti... Oli tosi mielenkiintosta kun se vittuili mulle ja päätin lyödä sitä mun ihanalla raipallani... mutta ei puhuta siitä... mähän en ole domina.. *välihuomutus päättyy*

Mikä on mielestäsi epäseksikästä?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Silmät jotkun mielenkiintoset... ei sellaset tyhjät ja värittömät niinkun meidän terkalla xD
Ja hiukset... noh, sellaset sopivan pitkät... vaikka ei hevihiuksetkaan mikään paha ole ;)
Loppujen lopuksi sillä ei ole mitään väliä, koska jokaiselle ihmiselle on oma tyylinsä, missä ne näyttää hyvältä ja jos ne on sen tyylin löytäneet niin se riittääpi :)

Oletko kuinka neuroottinen prosenteissa?
100% ~ Avaa julkisen oven nenäliinan kanssa
0% ~ syö vaikka roskiksesta

*muoks*
Wirtis oli nopea... eli vastaan tuohon nyt sit kans
Elikkäs musta äärettömän isot finnit (jos niitä on paljon)....
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

siis kuinka neuroottinen oon vai?

varmaan 50%  ;) tarpeeks huligaani kun sille tuulelle satun, mutta esim koulussa aika lailla hissukka.....

montako jäätelöä oot syöny tässä kuussa? mitä?
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Olen syönyt paljon.. en ole laskenut, mutta suklaa ja minttu palloja. sitten se juttu mikä on purkissa joku suklaa unelma :P en muitsa, sitten ässä mix - jätskiä sitten jotin erittäin mielenkiintosia kiemura jätskejä ja solero systeemejä. sekä kaikkien kamujen jätskit puoliksi... :D

Pidätkö Hattarasta?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Tykkään, tykkään! :D Käyn ostaa aina, kun viitsii ja,kun on rahaa ja aikaa käydä ostaa. Kohta on taas tivoli, että pitääpä käyä taas. :)

Mikä kesästä tekee kesän?

Lerppa

Festarit, auringonpaiste, kesäsade, loma ja uiminen! 8)

Mitä kieliä osaat? Mitä niistä on kivoin puhua? (jos kotikieltä ei lasketa mukaan)

emmi

no mä en osaa suomenlisäks ku enkkuu ja ruotsii.. enkä mä tykkää puhuu kumpaakaan..

irkkaatko?

älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

En oikeastaan. Hyvin harvoin.

Boikotoitko jotain tuotetta, jo boikotoit niin miksi?  
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

tällä hetkellä ( siis ihan hetkellisesti ) boikotoin Fotokellaria. Mun kameran ikkunan ( vai onks se linssin ??? ) ympärillä oleva rengas on puoliksi irronnut ( kun liimaus on pettäny ) ja ne saatanan valokuva-asiantuntijat haluu velottaa multa vittu 70 euroo!!!!! jonku pienen renkaan korjaamiseen....

ja arvatkaa vaan mitä vanhemmat tykkäs kun kerroin.  :P

mutta jos noin yleensä ottaen tuosta boikotoinnista.... mä boikotoin osittain H&M:ää ja kaikkee siellä myytävää roskaa.  ;) ruotsalaiset saa mun puolesta painua hanuriin teinimuotirättikauppoineen. ( keksinpäs pitkän yhdyssanan! )
allekirjoittanut

emmi

noh, tuuli ei ollut laittanut uutta kysymystä joten vastataan nyt sit tohon boikotointiin. eli mä en nyt ainakaan saa päähäni et mä boikotoisin mtn paitsi et ku mä oon semivegaani [haha, oi kun on hiano nimitys :) ] niin oon sen takii että mä en halua syödä niitä elukoita niin onks se boikotoimista? :) jos on niin sit mä boikotoin sitä :)

mä en oo nyt ihan varma mut oon saattanu tätä kysyy jo..
miten meinaat juhlistaa kesäloman alkua?? :)

älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

mä oon mun kameleitten ( kavereitten ) ja ystävien kanssa. tietenkin!

mitäs veikkaat mikä on todistuksen keskiarvo?
( en voi sille mitään jos et enää ole koulussa )  ;)
allekirjoittanut

Lerppa

Jotain 8.0 ja 8.7 välistä luulisin  ::)

Opetetaanko/opetettiinko peruskoulussa (ja lukiossa) jotain, mikä kiinnostaa/kiinnosti Sua? Mitä?
Entä tunnetko/tunsitko itsesi hikeksi?

Nerokkaita kysymyksiä x)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.