Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

punainen

Siis aineina olen tykänny hirveästi uskonnosta,historiasta ja kuvaamataiteesta.Ne kiinostaa mua ja tottakai asiaan vaikuttaa suuresti näiden aineisen opettajat jotka minulla on maailman parhaat :)niin terveisii vaan heille!Mua kiinnostaa yleensä sellaset "ihmisiä koskettavat"aineet eli mun mielestä joku matikka ja kielet toisarvosii, vaikka tietty tärkeitä ehkä työelämässä.

En ole hikke,mut mielestäni olen kuitenki hoitanu kouluni hyvin ja vastuullisesti.KA jotain vähän päälle 8.Mut vielä seiskaluokalla olin hikke ja stressasin koulusta aiva himona joka näin jälkeenpäin ajateltuna oli aika turhaa,viel siinä vaiheess..

haluatko naimisiin joskus?Jos,niin millaset olis sun unelmahäät?(jos et haluu koskaan naimisiin niin miks et?)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

sellaset aika isot..... tai pienet... en mä sitä osaa sanoo ;) vielä..................

no kysytään sit et millaset HAUTAJAISET haluaisit ;)
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Mä oon visioinut mun hautajaiset ihan loppuun asti monta kertaa. en nyt jaksa kirjottaa...

Millaset hautajaiset on kauniit?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

TuuLi koulun koneella

( hei jee mun kuva näkyy koulun koneella! )

sellaset mustat varmaan... sit jotain nättejä kukkasia. hihii!

kysytään sitten vaikka......... kumpi on IHQmpi  ;D Orlando Bloom ( Orliii!!!! ) vai Brad Pitt?

emmi

no brad pitt tietenkin!!  :D hehe, meijän koulussakin on yks brad pitt ja sekin on kyl aikas... ;)

rulettaako Rölli?  :D

älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Tottakai! :D Rölli on paras. Itekkin näytän hieman rölliltä, kun tukka on ihan sekasin ja pörröttää joka suuntaan.

Mikä levy- ja tai biisi kuvaa sinua parhaiten tällä hetkellä?

Lerppa

Placebo - The Bitter End

Mielipide näistä...
Placebo
Tool
Weezer
Nine Inch Nails
Kotipelto
Stratovarius
Nightwish
Tehosekoitin
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Placebo-> tyhmä ei tiedä
Tool  -> tyhmä ei edelleenkään tiedä
Weezer -> tuo taitaa lukea jossain tonin paidassa?
Nine Inch Nails -> mulla on aukko sivistyksessä
Kotipelto -> voihan kun vanha ei tiedä tuommosia
Stratovarius -> kyllä sitä jostain radiosta kuuntelee
Nightwish -> mukavaa kun tulee korkeelta ja kovaa
Tehosekoitin -> niillä on suomen parhaimpia ja suomen huonoimpia biisejä ;)

SAMA
allekirjoittanut

emmi

Placebo- nimen oon joskus kuullut mutta musiikista en osaa sanoo mtn.
Tool  - ei mtn tietoo.
Weezer - oon kyllä joskus kuullut musiikkiakin, mut öö se yks biisi minkä oon kuullut niin on ihan hyvä, jos se nyt on edes weezerin biisi  :D
Nine Inch Nails - en tietoo.
Kotipelto - tutulta kuulostaa nimi..
Stratovarius - ihan hyviä biisejä.
Nightwish - ihan hyvä bändi kyllä kuuntelee.
Tehosekoitin - mahtava bändi, tosi hyviä biisejä!

tekeekö rakkaus sokeaksi?

älä tunnusta jos sattuu

punainen

Kyllä, kun järkeväkin ihminen rakastuu kyllä mä luulen et siinä se järki jää ataka-alalle.Ja mähän tuun aivan sokeaksi kun rakastun tai ees ihastun,ja useinhan on niin että vastarakkautta on turha odottaa ja tulee tehtyy ittensä niin naurunalaiseksi lopulta kun yrittää ihan turhaan... :'(

Jos ei oteta lastenlauluja mukaan niin mikä oli eka bändi/artisti johon tykästyit ja mikä ensimmäinen levysi/kasetti?

Lerppa

Ihan pienenä kuuntelin Vangelista isän vanhoilta lp:iltä. Sen jälkeen tuli Offspring (joskus ekalla), kuuntelin Offspringiä salaa kun en uskaltanut myöntää kellekkään että kuuntelin pahaa musiikkia, lainasin kirjastosta levyjä ja kuuntelin kun muut ei ollu kotona :D
Sitten Offspring jäi vähemmälle pariks kolmeks vuodeks. Suunnilleen viidennellä luokalla ostin Abban Cold -levyn, se oli mun eka levy siis :)
Eka kunnon tykästyminen tais olla vasta Apulanta, sitä ennen kuuntelin aika hajanaisesti lähes kaikkea...

Kerroppas naiseuden hyvät ja huonot puolet sekä mieheyden hyvät ja huonot :P (kyllä järki pelaa kun tälläsiä kyselen..)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Tästä vois tulla vaikka kuinka pitkä mut laitampa jotain esimerkkejä,eli naiseuden huonoja puolii:tasa-arvo ei toteudu miesten ja naisten suhteen varmaan missään niinkuin sen kuuluisi,naisilla enemmän ulkonäköpaineita,ne ahh niin  ihanat päivät kerran kuussa,nainen voidaan raiskata,ja mitä ny olen seurannu kotitalouksia ne työt kotona menee kyllä 90% naisille,ärsyttää tää neitsyt/huora jaotus...niitä kyllä löytyy, hyvii puolii:on paljon hyväksytympää jos nainen pukeutuu miesten vaatteisiin kuin jos mies pukeutuisi naisen vaatteisiin ja meikkaisi sitä ei katottais hyvällä,sama kans varmaan et lesbous ei oo niin tabu välttämättä kuin homous...Oikeesti mä en keksi enempää...Vaikka naiseudesta ei liikaa hyvii puolii löydy mä rakastan silti olla nainen ja nainenhan saa valitta kun miehil on asiat aina paremmin yhteiskunnassa :)

no sitten kuinkas feministi olet? 8tai sovinisti mut eipä tänne paljo pojat ole vastailleet...)

Wirtabiuha

Mä olen aika feministi, siis en mikään äärifeministi joka polttaa rintsikkansa mutta olen kuitenkin. Varmaan joku 8... ja olen mä kuitenkin jonkun tason sovinistikin ;D semmosta 7 varmaan siltä saralta... Kun kuitenkin hengaan nykyään enemmän jätkien seurassa niin se nyt on taas sitä... Mutta kyllä mä niitä aina moralisoin sovinismistä... :D ja hauskaa on..

Lempiväri?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Arvaa... ;)sen lisäks myös musta,vihreä,pinkki ja violetti.

Mitä musalajii/ tyylii ,vai mitä ikinä nyt onkaan,et voi sietää?

jouhu

Mie en voi sietää coutria, jazzia ja muita tuon tapasii... En voi käsittää kuinka tuommoisesta pystyy nauttimaan. Enkä hirveesti tykkää myöskään sellasesta öyrmöyristä, josta ei saa mitään selvää.

Kuka on muumeista paras?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.