Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

Lerppa

*Wirtikselle*
Niin että tosiaan Handelle olen menossa ja vahvarit vein tänään. Mitä ilmeisemmin se Sulle jo selviskin :) vai...? Ja tiistaina myöskin, samoin lauantaina.
*/Wirtikselle*

Nyt alkaa kysymykset jo mennä vähän... helvetti sentään 8)

Tota, mä en kyl nyt taida vastata tohon, arvailkaahan itse :P
Laitan tän seuraavalle  :-*
eli
Lainaa
Kenen Apulannan uroon päästäisit ekana peittos alle?(Oli pakko kysyy...)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

no ei oo kyllä kovin vaikee varmaan arvata ;)
Tonin tietenkin ;)

jos vaikka joku apulanna pojista olis kiinnostunu susta niin mitä tekisit??
[tiedän laatu kyssäri :) ]
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Kävisin kimppuun! ;D

Naurettavin/huonoin bändi/artisti joka tällä hetkellä on pinnalla?Niin ja miksi?

hande^

no nää idolsit ja gimmel. syy on yksinkertasesti se et ne on nii tekoja...

Wirtikselle ja Lerpalle: Ettekö siis oo huomen tulos meille?

Sama kysymys seuraavalle?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Silti_Onnellinen

oon aika samoilla linjoilla.... Hanna Pakarinen  :P ja muut idolsit, Kana, Gimmel, Jonna  ::) hyvin epätoivoista meininkiä. en halua tuomita, mutta en vaan voi sille mitään, et vaikka kuinka yrittäis heitä ymmärtää, niin ei ýmmärrä. Vedetään vessan pöntöstä alas!  :)

Osotatko mieltä 20.3?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

[tuuli]

mitäköhän sillonki on...... ::) MUUT voi VASTATA tähän MYÖS kun mä oon vähän tollo

mutta kysäisen silti jotain hauskaa

~~~> ootko katsonu miljonääri jussia? kommentteja.....

allekirjoittanut

Lerppa

En tie minäkään mikä mielenosoitus tuo on... terrori-tekoa vastaanko?

Nojoo, oon mä Jussia joskus vilkassu. Eikä kyl yhtään kiinnosta, viel huonompi kun noi muut paritus ohjelmat mitä tv:ssä pyörii... (MÄ en kato niitä, vaan äiti kattoo, siks tien :P )

*välikomm.*
Huomasitteko että foorumilla on nyt 500 jäsentä :)
Pitäskö pitää ihan kekkerit :D
*/välikomm.*

Montako julistetta löytyy seinältä?
Mikä bändi esiintyy useimmissa?
(tää kysymys on ollut jo n. 3 kertaa...  mutta ei kai se haittaa...)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

16 julistetta on yhteensä seinällä... 15 apulannan ja 1 51koodia...
pieni välikysymys:
mitä vastaan on mielenosotus 30.3. ja mis? kertokaatte te viisaat ihmiset, jotka tiedätte...!

sit toi julistekysymys seuraavalle?

salza01

oon tainnu jo vastata tähän mutta tällä hetkellä seinältäni löytyy vain 7 julistetta ja kaikki on apulannan. :) [en oo kerenny laittaa muita takasi tapetoinnin jälkeen]

minkä
*leffan [vhs/dvd]
*cd:n
*lehden
ostit viimeksi?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Enpä muista oonko ostanu yhtään leffaa ite. ::) Kaikki on maksettu vanhempien pussista. ;D
Minkäköhän cd:n oon viimeks ostanu...mhh... Ai, niin se oli se joku riistetyt bändin. Aika paska levy.
Viimeisin lehti minkä ostin on muistaakseni fani. :-[ Siinä oli semmonen hauskan näkönen apulanta juliste, niin ihan sen takia vaan ostin. Olikohan siitä ihan joku jutskakin?

Mitä teet, jos/kun näet ihailemasi henkilön elävänä?

Silti_Onnellinen

20.3 mielenosoitus Irakin sotaa ja miehitystä vastaan, alkaa klo15 Rautatientorilta Helsingistä ja Tampereella samoihin aikoihin..en tiedä mistä.

Jos näen ihailemani henkilön, niin mun naamalla on kokoajan idioottimainen virnistys, enkä voi sille mitään..  ;D
Jos on kyse vaikka suuresta esikuvasta, niin silloin saatan kiljua ja hyppiä ja tehdä kaikkea eläimellistä  ;)

kevät tulee, kevät tulee, eiks ookin ihanaa? ihaninta keväässä?  :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

[tuuli]

kevät tulee kevät tulee; ei ole ihanaa! kaikki ihana valkoinen lumi kasaantuu tienpenkkoihin semmoseks ruskeen harmaaks paskaks, jokainen jalkakäytävä lainehtii, samoin autotien on valtameren peitossa, aina kun kävelet niin lahkeet on puoleen sääreen asti ihan tummana ... ja mitähän vielä...! kevät on pelkkää paskaa!!!

mut kaikkein ihanin asia keväässä on mun synttäri, joka on muutes huomenna. ( 17.03 ) ja muistaakseni myös emmi täältä foorumista oli syntynyt samanapäivänä joten PALJON ONNEA hänelle.  :) toivottavasti muistin oikein.  

omistatko metronomin?
allekirjoittanut

punainen

Omistan ja käytinpä jopa tänään.

Etukäteisonnittelut kaikille synttärisankareille vaan! :) Tääl on näköjään paljo fisuja, siis horoskoopiltaan. Mä en meinaan tunne yhtäkään fisua itseni lisäksi. OK, onnittelen viel' itteäniki! ;D

Suurimpia uhrauksiasi Apulannan eteen?

hande^

no en kyl paljo uhraile mitään, mut... ankkarockis mul oli tosi paha olo ku venasin siin samas mestas lavan eturivis 4 tuntii ennen apista ja en saanu juomist ja meinas pyörtyy.. onneks oli kivoi järjestysmiehii, ketkä anto pari vesipulloo...

mikä bändi/artisti oli ensimmäinen ihailusi kohde?

TuuLi.............

Spice Girls,  ;D

ootko kattonu Pekka Töpöhäntä elokuvan?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.