Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

Noidanmetsästäjä

Aivan oikein, Lerppa 8)

-Juustohöylää alkuviikosta
-Sukkahousuja........hmmmmh.....jaa-a ;D ;D
-Punaista paitaa keskiviikkona
-Kuulakärkikynää eilen
-Puukkoa eilen

Aiotko katsoa olympialaisista mitään?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Wirtabiuha

ajattelin ratsastusta katsella. Tosin Piia Pantsuahan emme näe radalla.. sääli. Mutta sitä tulee varmaan kyyläiltyä.

Minkä värinen hammasharjasi on? ja miksi mun shampoossa on vihreitä ''kuulia'', joista niiden räjähtäessä tulee sinistä mömmöä?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

hammasharjani on punainen. ja tuota en kyllä tiiä mitä ne vihreet räjähtävät mömmökuulat shampoossasi ovat  :D

mikä on martyyri?
-tunnustan, olen vajaa.  ;D

älä tunnusta jos sattuu

Noidanmetsästäjä

Marttyyri on jotakuinkin uskonsa vuoksi/puolesta kuollut.

Apulannan paras video?

Helva

Hmmm.. Hankala.. Ne on kaikki niin hyviä, mutta pidän kyllä hyvin hyvin paljon Käännä se pois-videosta.. Ja sopii hyvin tähän syksyyn tunnelmaltaan..

Onko tatuointeja tai lävistyksiä? Jos niin millaisia ja missä?

jouhu

Ei oo tatuointeja, mutta oon miettiny jos joskus ottais jonkun pikkusen jonnekkin. Mutta lävistyksiä löytyy korvista ja aion ehkä ottaa jopa lähitulevaisuudessa kulmalävistyksen.

Mikä on maailman paras levy?

Noidanmetsästäjä

Ilmeisesti kaikille aika vaikee kysymys.. Mietin kaikkia maailman parhaita levyjä ja keksin niin monta tasaisesti loistavaa, mutta kuitenkin niin erilaista vaihtoehtoa, että päätin vastata sen kaikkein rakkaimman: Plastik.

Tehdäänkö Suomessa kovin hyviä elokuvia?

Minä rakastan suomalaisia leffoja! Ne kertovat elämästä jollain tapaa rehellisesti ja romantisoimatta turhaan, suomalaisille ominaisella tavalla. Hyviä esimerkkejä Bad Luck Love, Häjyt ja Pahat Pojat. Minä en oikein kauheasti diggaa näistä Hollywood-rainoista kun ne on joka ikinen kerta niin ennalta-arvattavia ja kliseitä täynnä.

Tehdäänkö Hollywoodissa hyviä leffoja? Mikä on paras leffa jonka olet nähnyt?

hendu

Mä diggaan joistain hollywood action leffoista aika paljonkin!! Mun parhaat leffat on: Memento, Pitkä kuuma kesä, basic, tears of sun(??) Yleensä kaikki sekavat, mistä ei saa mitään tolkkua ;)!!

Temosen pomppubasso

hendu

Niin ja tätä piti jatkaa ;D ;D!!!
´
Laitetaan sama!!! ;)
Temosen pomppubasso

Vilkku

Kyllä paras elokuva on Requiem for a Dream [suom. Unelmien sielunmessu]. Suomalaisiakin on kyllä hirveesti hyviä, tykkään paljon kotimaisista.

Mikä on toinen nimesi ?
[ -You should see my scars- ]

Noidanmetsästäjä

Samuel.

Onko Kaksoishuiput mielestäsi aliarvostettu kappale? Mitä muuta mieltä olet kyseisestä veisusta?

hendu

Elikkä mun mielestä kaksoishuiput ei ole aliarvostettu ja biisi ei kuulu henkilökohtasiin suosikkeihini. Mut ei kaksoishuiput kyllä ole lähellekkään huonoimpia apiksen biisejä! Näin.

Tekeekö raha onneliseksi??
Temosen pomppubasso

handeliini

Raha ei yksin tee onnelliseksi, mutta se saattaa edesauttaa onnellisuutta, jos saa tarvittavan toimeentulon. ;)

Mikä on fiilis?

Wirtabiuha

Itseasiassa hyvä. Tai siis semmonen tavallinen olo. Ei mitään erikoista. Yhtä pettynyt joihinkin ihmisiin kun aina ennenkin, yhtä ilonen jostain ihmisistä. Mut koulussa oli äärettömän hauskaa tänään. Tuolla sataa, negatiivista kun pitäisi mennä tänään ratsastamaan pari hevosta. Niillä taitaa olla tänään vapaa päivä. ;)

Mitä mieltä metronomista? Mulle se aiheuttaa suunnattomat hermopaineet...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.