Mun sydän on punainen

Aloittaja punainen, heinäkuu 12, 2004, 04:51:17

« edellinen - seuraava »

hande^

Tuo on kyllä ihan totta, ko. Mutta vois ne jätkät tehä sen jättämisen vähän kivemmalla tavalla...

Miun kulta on ircistä ja ei olla tavattu. Se lähti maanantaina (4 päivää sitten) inttiin. Siitä ei sen enempään. ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

LainaaOn sitä itsekin monesti tullut mietittyä, että miksi ihminen jota todella rakastaa, kohtelee huonosti, satuttaa ja vaikka miten siitä yrittäisi puhua ja saada loppumaan niin sama vaan jatkuu.  :-/  Ei kannata kuitenkaan sekottaa ihastumista rakastumiseen. Tytöt ainakin tuntuu niin helposti luulevan kaikkea pientäkin ihastusta rakkaudeksi, vaikka itsehän sen jokainen määrittelee mitä rakkaus itselle merkitsee.. mutta silti. Ei jokaista söpöä poikaa, jota kohtaan tuntee vetoa, kannata heti ensimmäisenä pitää "elämänsä rakkautena." Ihastua saa mutta takertua ei, se ajaa ihmiset tiehensä ja saa miehetkin näyttämään muka niin ilkeiltä ja pahoilta. Ei heti kannata alkaa rakkauttaan vannomaan kun pikkusen sattuu jostakin tykkäämään

Niinkuin toi mun mummini sisko mulle sillon opetti olisi niin paljon helpompaa olla rakastumatta kehenkään varsinkaan niihin vääriin tyyppeihin, mutta minkäs teet kun sydän haluu rakastaa.Ja just toi toisen tunteiden vähättely satuttaa.Mä olen tyyppi joka rakastuu herkästi ja nimenomaan rakastuu,kyllä minä ihastuksen osaan tunnistaa, ja olisikin niin helppoa jos rakastumiset olis jääny ihastuksen tasolle.Joskus pienenä aattelin miten ihanaa olisi saada kokea rakastuminen,mutta paskat vielä,ei se oo muuta ku sydämen asettamista hirttosilmukkaan.Tässä ihmettelenkin mikä tarkoitus on rakastumisella?jotkut varmaan löytää sillä sopivan lisääntymiskumpanin ja onnen,mutta mulla ilmeisesti ainakaan rakkaus ei oo siihen tarkoitukseen. ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hande^

Kyllä sie,rakas punainen, vielä löydät oman kultasi, ja saat häneltä enemmän rakkautta kuin osaatkaan odottaa. Sinä oot sen ansainnu. Kärsivällisyys ja hyvä sydän palkitaan loppujen lopuks. ;)

punainen

Toivotaan näin!En mä uskoa oo ajatellukaan heittäväni,mutta on aina helpompaa kun joku muukin uskoo :-* niin että mennään sitte ainakin yhdessä ojaan ;D no ei !

jouhu

Mikäs siinä...Ojassa saattais olla kivaakin.. ;D
Noniin, mutta sitähän aina sanotaan, että se oma kulta tulee vastaan sillon, kun sitä vähiten odottaa.
En sitten tiedä pitääkö se paikkansa.  ::)

puska

Minun on nyt pakko purkaa sydäntäni:)
Oman kultani tapasin jotain kuukausi sitten. Siis...jotain sanoin kuvaamatonta. Mikään ihastuminen ei ole ollut mitään tämän rinnalla. Eilen illalla istuskeltiin sylikkäin ja huokailtiin. Se on vain jotain niin *huokaisu* ihmeellistä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

On totta, että kullan tapaa, kun sitä vähiten odottaa. ;) Ja se ihastuminen on tosissaanki jotain sanoin kuvaamatonta. Voiku vois vielä nähdä tämän kyseisen henkilön, mutta ku se retku lähti inttiin... :(

salzaaa

minäkin taisin eilen löytää ihmisen, jonka kans voisin kokeilla et toimiiko.. :) saapa nähdä..toivottavasti ei tuu taas kovin suurta pettymystä..

mirka

Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

jouhu

Mistä te oiekin löydätte tämmösii elämänne ihmisiä?  :o

puska

LainaaOn totta, että kullan tapaa, kun sitä vähiten odottaa. ;) Ja se ihastuminen on tosissaanki jotain sanoin kuvaamatonta. Voiku vois vielä nähdä tämän kyseisen henkilön, mutta ku se retku lähti inttiin... :(

Mäkin nyt jo suren sitä kuinka se saamarin ihanuus<3 lähtee tammikuussa armeijaan. Se tulee olemaan tuskaa.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

mirka

Armeija on kyllä kökkö juttu, tosi moni mun kaveri meni vähän aika sitte inttiin ja sitte osa lähtee tammikuussa :(
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

puska

LainaaMistä te oiekin löydätte tämmösii elämänne ihmisiä?  :o

Tuohon ei voi vastata. Se elämän ihminen vain tulee.. Ja pysyy:). En vaan oo vielä koskaan ollut näin onnellinen. Elämä on ihkuuuuu:D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

kaikkee voi aina saada.Mul on kuitenkin muut asiat liiankin hyvin paitsi rakkausasiat.Ihana turvallinen perhe,ihania ystäviä,katto päänpäällä ja rahaa kaikkeen tarvittavaan,ja toistaiseksi ihan terveenä oon saanu olla.ehkä mä tapaan sen rakkauteni joskus mummona niin on ainakin jotain tavoiteltavaa ::) muuten on typerää miksi ihminen ei voi olla onnellinen siitä mitä on saanut,vaan aina pitää valittaa siitä mitä puuttuu ja puilata sillä muukin elämä :P

hande^

Lainaa

En vaan oo vielä koskaan ollut näin onnellinen. Elämä on ihkuuuuu:D

Onneks olkoon, puska-rakas! :) Nyt mäki oon tosi onnellinen, ku tiedän, että mun kulta tulee lomillansa käymään meillä asti. Matkustaa sellaset 600km. ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.