Megazone

Aloittaja Wirtabiuha, marraskuu 02, 2004, 08:34:41

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Eli me taas Noidanmetsästäjän kanssa kelattiin että...
  Voitaisi mennä tuonne Megazoneen pelaamaan lantanettiläisten kesken, siinä on vaan taas se ikävä puoli että se on helsingissä... Eli mitäs mieltä olisitte? http://www.megazone.fi on nettiosote käykää katselemassa mikä on juttu ja kertokaa kiinnostaisiko.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Been there, seen it. Aika ylihypetetty paikka, jossa lähinnä tulee silmät kipiäksi. Ja kallis! Menkää vaikka teatteriin tai elokuviin, saatte enemmän vastinetta rahannelle. :)

puska

Voisiko tämmöisen miitin järkestää myös vaikka ensi kesänä, niin minäkin voisin päästä:)?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punkku

Mä ny voin tulla megazoneen Wirtsun kaa muutenkin!Aika kallis se kyllä on ja vaik oliskin paljon osanottajia megazone on tylsää jos on liikaa porukkaa.

Meeting olis kyllä kiva! Mutta me tosiaan taidetaan olla aika kaukana toisistamme ::) Kesä olis ka ainoo mahdollinen ja tietty Apulannan keikat :)

jouhu

Kuulostaa jännältä ja lähtisin oikein mielelläni! :) Mutta toi kuulostaa aika vaikeelta. ::) Ja tietenkin tässä on nyt tämä, että jotkut (kuten minä) eivät asu ihan helsingissä tai sen läheisyydessä. Olis kyllä mahtavaa, jos jonkun tollasen vois kehittää vaikka kesäks. Kun koulussa on nytten pikkasta tressiä, eikä siksi jaksa lähtee viikonloppuna mihinkään. Olis muutenkin mukava nähä teitä ihan livenä.

emmi

Kyllä toi munkin mielestä vaikuttaa ihan jännältä. Et oishan se ihan kiva jos joskus tommosen systeemin järjestäis.
älä tunnusta jos sattuu

piupau_muovia

vautsi,vähän jännä..jeah..agentti piupau kuittaa..varokaa, ne hyökkäävät..aaarrrgghh!minuun osui!jeah, kuulostaa kivalle..

jouhu

;D
Kun luin tuo, puskan, koulun koneella, niin piristi kummasti päivää. :) Oli muuten ihan väsy päivä.

Wirtabiuha

Mutta sitähän voi tehdä molemmat, mennä teatteriin ja megazoneen. Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantansseja...(joojoo, vanha juttu...) Mutta voidaanhan toki järjestää jotain myös ensi kesänä. Mutta musta tota vois kattella nytkin, tai kun oon varmaankin menossa kavereiden kanssa kuiteskin sinne ni miksei jos napostelee ajatus yhtään lähtisi mukaan. Punkku, lerppa, hande (toivon että lähtee en oo kuullu mitään tyttelistä) ja Noidanmetsästäjä ainakin tulee. Ja Minä, Iiris Suuri.
  Ja herra Se Jätkä jos elät jossain täällä päin ni roudaa itsesi paikalle, mä voin vaikka maksaa sun puolesta, mutta mä haluan nähdä minkä näkönen ihminen pitää mua niin banaalina ettei ole mitään kommentoitavaa.
  Et sellast---
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Olen ujo, hiljainen ja älykäs Helsingissä asustava Jätkä, enkä perusta riemuisasti kiljuvista tyttölaumoista, vaikka Wirtabiuha anteliaasti olisikin valmis maksamaan puolestani. Tykkään hiippailla varjoissa ja huokailla kadotettua valoa. Rakastan syysiltoja kodin lämmössä, poissa nykyajan hapatukselta ja lyhytjänteiseltä elämäntyyliltä. Ilman sen kummempia hypetyksiä tai state-of-mindeja, haluan elämältä onnellisuutta, jota ei tavoita materiaalisilla arvoilla. Kuitenkin olen materialisti. Tykkään myös paradokseista ja haluaisin olla sisilisko.

Olisipa kamera. Keksisin jotain luovaa.  ;D

jouhu

Miulta taitaa jäädä väliin tällä kertaa.  :-/  HELVETTI!
Ehdotan, että ehkäpä raahaudun esim. helsinkiin ens kesänä, niin vois todellakin järjestää jotain pikkusta sillonkin. Ei tarviis olla mitään leffassa tms. ihmeempää. Ja, jos tuun niin haluun, perkele, nähä ainakin joitain teistä! ;) Mutta ei tietenkään mikään pakko...

hendu

narks narks.... Kuullostaa hyvältä ;D!!! Mut eiks tota tre:lläkin oo megazone (...en siis ajattele yhtään omaa parasta)?? Vai oisko enään... en muista!! Mut mää oon mukana ja mun mielestä ehkä parempi ajankohta on kesä!!
Temosen pomppubasso

jouhu

Mikä tai missä on tre? Tyhmä, kun olen...

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.