ELÄMÄ ON KOHTA RAITEILLAAN

Aloittaja , tammikuu 22, 2002, 01:29:25

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Täällä on aika lailla sama fiilis, Katja. Koetetaan jaksaa huomiseen, ehkä aurinko nousee taas. *halirutistus*
[ -You should see my scars- ]

KatjaR

Vilkku. Jaksetaanhan me varmasti?

Pakko. Pakko olla ilonen ja hyvä. Miksi?

Minä haluan kultaset housut ja alistaa muita. En jaksa.

Vilkku

Kyllä me jaksetaan. Pidetään toisiamme pystyssä... Olen interaktiivinen tukipilari. Kuuntelen kyllä jos puhua haluat.. Älä ikinä luovuta, lupaatko ?

Vilkku

Ja kuuntelemisesta puheenollen Häirikölle kiitos, että oot jaksanu kuunnella mun juttuja vaikka ei sullakaan aina ihan helppoa siellä ole...

En vaan voi sille mitään. Mitä väärää rakastamisessa on ? Kulta tuli äsken eteisessä vastaan, oli saanu inssinsä tänään läpi. Mitä minä tein kun se meni yläkertaan ? Vajosin polvilleni eteisen lattialle ja painoin pääni sen takkia vasten. Ihanampaa tuoksua ei olemassa ole.

Yritän olla aurinko ja lämmittää myös muita... Mutta mitä tehdä silloin kun ei jaksa lämmittää edes itseään ? Kiitos teille, rakkaat ystävät, kun jaksatte olla pieniä aurinkoja elämässäni. Minustakin tulee vielä tähti.

"Wings are growing on her."

KatjaR

jaksetaan me. minä pidän sinua pystyssä.

rakastaminen on vaikeaa. vaikeampaa ku vihaaminen. nyt mie huomaan sen itekki. virheet on helpompi löytää ku ne helmet.

lähen taas olemaan ihana/iloinen/pirteä/kaikkienpaskakaksnaamanenkusipääkaverijokaainakuunteleeeikäikinäitevalita.
Ei ole helppoa. Olla roolinsa vanki.

Vilkku

"Wirtasen kusipääroolit saavat tärkeän päivityksen Kuutamolla -elokuvasta" Anteeksi mitä ? Itse tuossa äsken elokuvan näin. Toni oli elokuvaohjaaja. Seisoi siinä ja kätteli ihmisiä. Toinen lehti väitti miekkosen yrittävän pääosan esittäjää lipevästi iskeä baarissa. Toni oli edelleen elokuvaohjaaja ja kätteli ihmisiä. Ööh. Ja sillä oli perkele viikset. VIIKSET ?!

Siinä elokuvan puolivälissä totesin, että jos saisin elää elämäni uudelleen, en enää tapaisi rakastettuani. Ei musta olisi siihen kipuun enää uudestaan. Mutta kun sen olen tavannut, olen tavallaan kiitollinen. Mulla on paljon kavereita jotka on vuositolkulla seurustellu, eikä niiden suhteissa ole päätä eikä häntää. Joku voisi sanoa, että mistäs minä sen tiedän, mutta näenhän minä. Oon kiitollinen, että mulle on annettu tilaisuus kokea jotain kliseemäisesti elämää suurempaa.

Kotimatkalla satoi lunta, Hallaa soi ja lujaa. Ja minä itkin. Pari päivää sitten kysyin ensirakkaudeltani tekstiviestinä haluaisiko tämä tuntea minua enää jos saisi elää elämänsä uudelleen. Sanoin, että minusta on ollut vain haittaa ja huolta. "Rakkautta ja kauniita unia. I'll always love you in some way", hän vastasi. "Tietäisitpä miten paljon sua rakastan", kirjoitin. "Kauniita unia." hän vastasi.

Tiedättekö, mikä on kauneinta, mitä mulle on ikinä sanottu ? Sen sanoi juuri tuo äsken mainittu ensirakkauteni jostain lapsuudenajoilta, niiltä ajoilta kun se vielä asui meidän naapurissa.

Minkä takia minä en osaa rakastua oikeisiin ihmisiin ?

"I'm not the one to tell you how precious you are because I'm not the luckiest guy in the world."

KatjaRock

pahamieli jatkuu. täälläkin.

kouluki painaa päälle. menen just ruotin preliminääriin. en ole lukenu ku kuulin, että meijän luokkalaisen tytön isä kuoli eilen auto-onnettomuudessa ja äitikin pahasti loukkaantu.

Ja minä valitan pienistä asioista. Ihminen on turha.

Vilkku, oliko toi kritiikki tms. siis tarkoptettu Tonille vai Toni¨'elokuvatonille'? Ehm, aivot vielä aamuterässä  :-/

nu måste jag gå.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Se taisi olla kenelle tahansa jonka idea viikset olivat :) No juu, mun mielipidehän se vain on, mutta mun mielestä Toni näyttää paremmalle ilman viiksiä. Vai olikohan sillä vielä kuvauksien aikaan käynnissä se viiksienkasvatuskisa Wallun kanssa ? Mitenköhän siinäkin ikinä kävi...

KatjaRock

Tonille sopii kyllä paremmin viiksetön imago. Mutta sillä oli joskus sellanen PARTA ;D niin se sopi hyvin. Tosi hyvin.

Tein prelin. Oli kivvaa.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Voikohan katolta pudota vahingossa ?

juGe

Oon miettiny iha samaa... kyl varmaan kunhan on vaan tarpeeks korkea talo.

KatjaRock

Voi. Minä ainaki putosin kerran. Jalkapöytä murtu. Sanoin äitille ja isälle että juoksin mettässä kantoon. Idiootti minä.  8)
Time goes on, I wont.

Vilkku

Viides kerros riittää mainiosti. Meidän talossa ei kyllä ole kuin kaksi.

Väsyttää.

:'(

Haluaako joku tulla mukaan ?

KatjaRock

tulisin mukaan enemmän kuin mielelläni.  :-[ mutta olen  päättäny pysyä hengissä.  :-*
Time goes on, I wont.

Vilkku

"Send me an angel to love - I'm afraid I'll never get to heaven."

...ja jollekin täällä synttärionnittelut melkein kuukauden myöhässä...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.