Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

jouhu.

Juu, olen käynyt pari kertaa. Mukava kaupunki. :)

Missä kävit viimeksi?

Koulussa.

Onko nämä vastaukset tosiaan niin mielenkiintoisia?

puska

Jos suoraan sanotaan, niin minusta ei todellakaan:D. Se itse vastaileminen kait tässä sitä hauskinta on.

Mitä söit viimeksi? (huono, en keksi muuta)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Noidanmetsästäjä

Havaijin tipumix.

Milloin olit viimeksi päihtynyt? Vai oletko koskaan ollut?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

En ole; en käytä päihteitä.

Entä sinä?
*katseet tiivistyvät*

Lerppa

( Tää on tämmöstä mukavaa ajanhukkaa... Toisaalta joihinkin kysymyksiin on ihan mukava lueskella ihmisten vastauksia. )

Taisi olla pari/kolme viikkoa sitten, eli harvinaisen äskettäin...

Millon maalasit viimeksi? (-Mitä maalsit ja millä?)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

kai joku aika sitten öljyväreillä sellasta maalausta. Tai sitten koulussa jollain.. enoo varma kumpi oli viimeks :D

Mitä haluaisit nyt kovasti?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

kuule vaikka mitä ja kovasti!ei sitä koskaan lakkaa haluamasta vaikka oliskin jo kaikkee koska kellään ei oo koskaan kaikkee..

Kenen julkun näit viimeksi ja missä?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Niinkun livenä? Tais olla kuule... ilosaarirokissa se viimenen esiintyjä, mutta ei sitä kai lasketa, koska olin muitten lantapäitten kaa tuolla...jossain. Eli toisinsanoen apulanta iloraarirokissa. Ei, hetkinen! Nightwish! Nightwihs on viimeisin minkä olen nähnyt. Jos sitä nyt voi sanoa yhdeksi henkilöksi? ;)

Oletko laittanut suuhusi jotain epäillyttävää? Ja miksi se loppujenlopuksi paljastui?

[tuuli]

en muista, mut mun äippä pisteli yhesti kovakuoriaisen ku luuli sitä rusinaks.

mitä sinulle tulee mieleen sanasta musiikinteoria?
allekirjoittanut

emmi

mulle tulee mieleen siit kaikkii noit nuottijuttui :)

kuinka usein tiuskit jollekkin tietylle ihmiselle?
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

En muista olisinko koskaan tiuskinut kellekään....  ??? En kai.
Hmm.. Tai ehkä jos joku tulee herättämään mut viikonloppuna turhan takia aikasin, niin tulee muristua..

Oletko katsonut Sillä Silmällä -ohjelmaa? Mitä mieltä moisesta?

Wirtabiuha

Musta se on ihan hauska, mutta ole syvästi järkyttynyt että ohjelmalle puuhataan suomalaista vastinetta *öök*

Mutta, miksi 15 - vuotiaiden oletetaan osaavan käyttäytyä kuin aikuiset mutta kuitenkaan kyseiset kersat eivät saa sanoa mielipidettään ''aikusten'' asioista?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Käytöstavat - "aikuismainen" käyttäytyminen
Mielipide - tunnepitoinen ilmaus ymmärtämättömältä ihmiseltä, jonka kannattaisi ennemmin olla se kuunteleva osapuoli.

Eikö lapsia yleensä toruta huonosta käyttäytymisestä JA pyydetä olemaan hiljaa? En oikein tajunnut pointtiasi.

Tajusiko seuraava?

Lerppa

No mie ainakin oletan Wirtiksen tarkoittavan sitä, että aikuiset vaativat 15-vuotiaalta aikuismaista käytöstä ja ajattelua, mutta silti ei kuunnella jos 15-vuotiaalla sattuu olemaan jostain "aikuisten asiasta" täysin pätevä mielipide hyvin perustein.
Tälläinen tilanne voi ilmetä vaikka oppilaskunnan ja opettaja -tai johtokunnan välisissä keskusteluissa...
Aikuiset vois ehkä toisinaan olla hitusen avokatseisempia. (eihän tämäkään kaikkia koske, mutta liian monta kuitenkin)

Vastata en kyllä tuohon kumminkaan osaa. Aikuiset ilmeisesti aliarvioivat nuoria, mutta miksi? Lienee niillä ennakkoluuloja. Ehkä suurin osa nuorten esittämistä mielipiteistä ovat olleet aikuisten mielestä turhia, joten eivät viitsi enää edes kuunnella, vaikka voisi olla mahdollisuus poikkeuksellekin. En tie. :P

Millä keikalla olit viimeksi?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.