Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Lainaatarinan kuuluisi olla uskottava

Miksi?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Se Jätkä... Minä komppaan sinua TÄYSIN tässä asiassa!
Tuo oli niin hyvin sanottu että en osaa edes lisätä mitään, veit kaikki sanat suustani.. Tai ne ajatukset päästäni mitä en olisi noin hienosti osannut tekstiksi muotoilla:D

Sen verran kuitenkin voin lisätä että... Minä yksinkertaisesti vaan ällöän kaikkea fantasiaa.. Niitä Örkkejä ja ritareita. Jotenkin menee vaan yli hilseen.

Mutta pitäisköhän tähän jonkun tästä aiheesta pikkuhiljaa poisvievän kysymyksen kehiin..
Bändi, jonka keikalle sinun on vielä pakkoe eläessäsi päästä?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

No niitä on monta :)
Apulanta nyt tietenkin.. Sitten yksi bändi josta kukaan ei luultavasti täällä tiedä (sanokaa hep jos tiedätte), sellainen kun Kille Kuuleri. Ne heittää vikan keikkansa helmikuussa, pitäis keksiä keino päästä sisään, sinne kun on ikäraja kait 18..  ::)
No sitten.. Essentia.. Lovex.. T.A.P..
No siinä ehkä tärkeimmät  ;)

Seuraava? (pääni on näin tyhjä-->                                    )
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Hep! (et kyllä arvaa keneltä oon siitä kuullut xP)

Mie tahon Rhapsodyn keikalle! - Ne kun ei yhtään liian usein Suomessa käy...  :-/
Stratovariuksen olisin halunnut myös vielä nähdä ihan vaan legenda syistä, mutta se nyt on vähän myöhästä enää.

Haittaako bussilakko liikkumistas? - Entä haittaako sitten jos VR:kin lakkoutuu? :D

emmi

HEP! [en laura varmaan oo sun kautta kuullu tosta  :P ]

no tota eikös toi bussilakko oo vaan tuol hesassa niin että ei haittaa, mut jos se tulee tänne hämeeseenkin niin sitten haittaa koska joudun kulkee joka päivä linkulla kouluun ja kotiin.
sitten jos vr menee lakkoon niin ei se kyllä haittaa koska mä kuitenkin aika harvoin junalla kuljen ja sekin on yleensä tampereelle tai hesaan.

olisko kiva että talvi olis tämmönen kun se nyt on, vähän pakkasta ja lunta noi vähän kun sitä nyt on maassa?
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Olis. Tosin tota lunta pitäs olla hitusen enemmän, ettei kasvusto ja pikkueläimet kuole. ;)
Nyt tää näyttää kyllä vähän siltä että toi lumi sulaa loskaksi ja sen jälkeen tulee koppurakeli... :/

Jos joku suht varakas kysyy mitä tahdot jouluna, niin mitä vastaat?
( Joo, tämä joulhöpinä tarttui jo minuunkin. Perskele. )

Wirtabiuha

kas kun tulit kysneeksi :D Uuden vahvarin nemolleni ystäväksi.

Oletko lukenut Nelson Mandelan ajatuksen rohkeuden pelosta? Mitä mieltä olet?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

niin siis mikä?!  :D Mä en oo ees kuullut tollaisesta kirjailijasta tai mikä lie nyt onkaan enkä kyllä edes tollasesta kirjasta. :)

plaah. En nyt keksi millään uutta kysymystä.
Tiiätkö mitään juoma pelejä? siis semmoisia missä juodaan alkoholia  :P
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Kas kun sitäkin tulitte kysyneeksi. Tähän tarvitaan vähintään kolme osallistujaa, sitten kaikille hankitaan 200g kalapuikkoja, aletaan syödä. Kiskastaan tequila shotti huiviin aina kymmenen kalapuikon välien. Se voittaa joka ei laattaa.

Aiottekos kokeilla edellä mainittua?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

allekirjoittanut

Wirtabiuha

On!

Oletko lähiaikoina
a, tehnyt lumienkelin
b, tehnyt lumiukon
c, Ollut lumisotaa
d, juonut kaakaota?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

adalmiina

a,b,c,d:en

mitä kirjaa ei kannata lukea?

emmi

LainaaKas kun sitäkin tulitte kysyneeksi. Tähän tarvitaan vähintään kolme osallistujaa, sitten kaikille hankitaan 200g kalapuikkoja, aletaan syödä. Kiskastaan tequila shotti huiviin aina kymmenen kalapuikon välien. Se voittaa joka ei laattaa.

Ei voi muuta sanoa kun että yök!!  :D
Liittyy taas aiheeseen mutta mää tiiän kyl yhen hyvän juoma pelin jossa tulee kyllä niin nopeeta känniin että.
 :P en kyl nyt jaksa sitä selittää miten se menee, ehkä joskus jos joku innokas haluaa tietää ;P

Ää ja miks mulle tulee koko ajan kirja/ lukemis kysymyksiä.  >:(
En osaa nyt vastaa tähän.
Seuraava lukutoukka voi sit vaik vastaa tähän :)
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

Hm.. Niitä on monia, mut en taida muistaa yhdenkään nimeä (miks niitä nimiä opettelee jos kirja on kerran huono :D)
Hei, yhen nimi tais olla Uljas uusi maailma :D Se sijottuu tulevaisuuteen.. En ees jaksanu lukee sitä kokonaan ku oli nii huono kirja :D

Öh.. Mitä pidät Negativesta? (toivottavasti tätä ei oo kysytty..)

[Emmi ja Lerppa, ette kai te nyt minulta tuosta ole kuulleet.  ;D]
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Wirtis

En tykkää.

Oletko joogaa kokeillut? Pääsetkö Lotus - asentoon? ja osaatko tehdä ukemin?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.