Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

ei! ville valo on taitava ja hauska tyyppi! tosin jokaiseen meihin mahtuu pieni kusipää...

osaatko pythagoran lauseen?  ;)
allekirjoittanut

a²+b²=c²

Muuttujat ovat suorakulmaisen kolmion sivuja. Tämähän opetettiin jo yläasteella. (btw. nätti kuva [tuuli])

Tunnetko yleisen suhteellisuusteorian?

[tuuli]

nonni! näissä matemaattisissa asioissa voimme aina luottaa se jätkään.  ;)
en tiedä yleistä suhteellisuusteoriaa, olen vasta yläasteella..

onko hiihtäminen kivaa?

(thänks..)
allekirjoittanut

puska

Ei! Minulla on sellaiset kliseiset traumat ala-asteelta, että suksia en jalkoihini laita kuin pakon edestä! Sinäänsä sääli, että huonot koulukokemukset pilaavat ehkä mukavankin lajin mielessäni...

Entäpäs tupakointi? Poltatko itse, tupakoimattomat ravintolat..? Pitäisikö tupakka kieltää kokonaan vai antaa jokaisen sauhutella niin paljon kuin tykkää?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

adalmiina

en polta.eikä tarvis muidenkaan polttaa ihan oman terveytensä takia..keuhkosyöpäpotilaiden sairaalapaikoille voisi olla parempaakin käyttöä ja tupakanviljelysmailla voitais kasvattaa ruokaa.ravintoloista vois tehä kokonaan savuttomia,menkööt pihalle
jos on ihan pakko sauhutella.mutta mikään ei tietenkään oo niin yksinkertaista,kun ihminen on kerran löytäny tupakan sitä on vaikea saada siitä erilleen.
miks amerikkalaiset,varsinki räppärit,tekee niin paljon niin ällöttäviä perseen heilutus musavideoita?

[tuuli]

varmaanki se johtuu siitä, kun rap on sellasta rytmikästä musaa, johon sopii hyvin erilaiset tanssikuviot... ( oh my ) ja sitte että nuorilla miehillä olis enemmän silmänruokaa niin sinne laitetaan niitä nuoria kauniita perseitä.

mikä sinusta tulee isona? eli siis mihin aijot itsesi opiskella?
allekirjoittanut

Lavenna

Apua apua. Älä kysy! Yhteishaku lähestyy ja mulla ei ole mitään tietoa menenkö edes lukioon vai ammattikouluun. Liikunnanopettajan ura kiinnostaa kuitenkin. Et ehkä sit vaikka se. :)

Pistetäänkö kurkut voileivän päälle kinkun/juuston alle vai päälle?
(Sekavaako?)  :D

[tuuli]

kurkut meetvurstin päälle luonnollisesti!

lempi virsi?
allekirjoittanut

emmi

lempi virsi? - Ei mikään!

Ismo alanko. Sano mielipiteesi?
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

sillä on irstas lauluääni!  ;D

jep jep.. sama kysymys seuraavalle..
allekirjoittanut

puska

Alanko osaa käyttää hyvin ääntään. Osaa tehdä hyviä biisejä. Sanoitukset osuvat monesti syvälle sydämeen. Kunnioitan miestä, livenä kun vielä näkisi niin aijaijai:).

Oletko Elvis-fani?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

En luojani sentään! En ole koskaan ymmärtänyt tota Elvis-juttua..Mikä ihmeen kuningas?Miten niin elää? Minusta ainakin ihan tavallinen pulliainen keskivertobiiseineen..

Eka bändi jota fanitit?Tai joku tyyppi...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

Pikku nassikkana kuuntelin Frööbelin palikoita mut ei se mitään fanittamista ollut. Ja Lenigrad Cow boyssia.  ;D ( Oh my ) Ja luonnollisesti Celin Dionin ''my heart will go on'', tuttavallisemmin Titanic, oli aivan ihana laulu.

Minkä mallinen kännykkä?
allekirjoittanut

Minulla ei ole eikä tule olemaan kännykkää.

Oletko mielestäsi rikas?

punainen

En ole, mutta jos mä jotain oikeesti tartten niin kyllä mä sen yleensä saan kun vanhemmat maksaa..

Se Jätkä sä narraat.Jos mun Mummilla joka ei tajua mitään tekniikasta, on kännykkä, niin sullakin täytyy olla.No ihan kunnioitettavaa jos pärjää ilman.

Paras musavideo? (Apulannan musavideot ei käy vastaukseksi)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.