Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

Ihmistä... tai apinaa Darwinin mukaan. Toisinaan huomaan itsessäni eläimellisiä piirteitä.

Mikä on paras kirja jonka olet lukenut?

blind_eye

Taru Sormusten Herrasta. Ehdottomasti! :)

Seuraava keikka minne olet menossa..?
Jos et ole menossa minnekään, niin mitä teet itsenäisyyspäivänä? (saa tuohon vastata vaikka olis keikka tiedossa.. :) )
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Varmaan meen kattoon Tonia Glorias.. ::) Itsenäisyyspäivään ei oo vielä mitään suunnitelmia, ehkä kotona telkkaria katellessa,kun en tänä vuonna päässyt perinteisiin itsarikarkeloihimme :(

Minkälainen vastakkaisen sukupuolen pukeutuminen  on mielestäsi tyylikästä tai seksikästä?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Mie pidän tyylikkäästä pukeutumisesta. ( Oli se sitten frakki, tumma kauluspaita tai 1600-luvun juhlapuku. ) Muodikasta suorastaan inhoan..

Seuraava?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Siististi pukeutunut mies on kyllä vetävä..niinkuin kauluspaita,puku, suorat housut..ai ai...ja persoonallinen ote pukeutumiseen huomaataan kyllä aina,varsinkin kun miehet on yleensä sillä puolella vähän arempia. js trendipellet ei kyllä vetoa yhtään eikä ne xl-housujen roikottajat :P

Eka ajatuksesi kun näit teeveessä tai luit Apulannan haastiksen ekaa kertaa elämässäsi?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

hmmm.. enpäs edes muista. mutta sillon kun ekankerran kuuulin apulantaa ala-asteella jolloin en vielä ymmärtänyt kunnon musiikin päälle ;) niin sanoin että toi on ihan hirveetä, eihän toi ees oo mitään musiikkia  ;D
no, nyt asiat on todellakin toisin! :)

Miten meinaat ottaa uudenvuoden vastaan?
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

perinteisesti perheen parissa, kattellaan raketteja ( mä pelkään niitä ) ja syödään. kyllä mä varmaan kamujenki kanssa jotain voisin hommata....

mielipide rotta-/kaniagilitystä?
allekirjoittanut

piupau_muovia

HAHAHAHAA... mahtaakohan ne tykätä siitä? emmä tiedä, sana kuullosti hauskalle kun en eka tajunnu , mistä on kyse.. jos elukka ja omistaja tykkää, niin mikäs siinä..

miltä näyttää kaunis ihminen? (älä vastaa, että sellainen joka kantaa itsensä kokonaisuutena hyvin)

[tuuli]

just siltä miltä MÄ tossa profiili kuvassa.  ;)

sama...
allekirjoittanut

[tuuli]

äh, samakai mun on keksiä uusi kysymys koska kaikkihan ovat sitä mieltä että MINÄ olen täydellinen esimerkki kauniista ihmisestä. eikö totta.  ;)

mielestäsi merkillisin soitin?

allekirjoittanut

adalmiina

pyykinkuivausteline on aika merkillinen  :)
omistatko joulukalenteria?

[tuuli]

olisin halunnut itselleni partiolaisten joulukalenterin sillä ei joulua ilman partion joulukalenteria... mutta.. nyt minulla ei ole sitä. no mutta ONNEksi mulla on meijän äitin tekemä pussikalenteri.

talosi syttyy palamaan; minkä pelastat ensimmäisenä ( oman nahkasi lisäksi ) ?
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Nemon, siis bassoni.

Assosisaatio leikkiä jälleen...
 mitä tulee mieleen...:
Nappi
Väri
Kuopio
Stämminki
Vapaus?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Nappi - hissi
Väri - pokeri
Kuopio - (ei mitään)
Stämminki - (ei mitään)
Vapaus - taivas

Vaikea sanoa. Olen tottunut käsittelemään asiat asioina ilman sen suurempia substantiiviyhteyksiä.

Mitä yleensä teet internetissä ollessasi, paitsi kommentoit apulanta.netin juttuja?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.