Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

adalmiina

vaikka kuinka yritin miettiä,en keksiny...tänään on ollut harvinaisen ei-veetumainen päivä  :D metallican paras kappale?(nothing else mattersia ei lasketa)

[tuuli]

nothing else matters EI ole metallican paras biisi. master of puppets vai mikä onkaan, se on paras. niistä mitä mä oon kuullu.

sama...
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Whiskey in the jar :D varmaan oikein kirjtetettu tuo tuoppi varsinkin..

Viisi ekana mieleen pölähtänyttä boordilaista ja mielipiteet niistä!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

No mä en laske Wirtabiuhaa, Lerppaa enkä Handea koska ovat jo sen verran tuttuja jo ihan livenä...

puska,Se Jätkä on ihastunu puskaan...Toisinaan tosi hyviä juttuja mutta joskus hyvin huumorintajutonta kommenttia (ei pidä ottaa loukkauksena!)

KatjaRock tykkää naikkareista ja opiskelee sosiaalipsykologiaa...mun kaa aika eri mieltä monista asioista..

jouhu, ahkerin kävijä tänä vuonna...vaikuttaa sympaattiselta ja mukavalta...ei häpeile myöntää jos putosi kärryiltä, ei ole koskaan haastamassa riitaa mistään..

Se Jätkä, uskaltautunut tulemaan esille enemmän viime aikoina ja provosointi on jotenkin jäänyt vähemmälle...Älykkö jonka kirjoituksia, pakko myöntää, oottaa aina innolla...

vik, ei ole käyny vähään aikaan mutta hän oli eka tyyppi johon kiinnitin huomiota kun boardilla ensi kertaa vierailin...mielenkiintoinen ahdistunut persoona...

Ei mulla erityisempää mielipidettä ole kenestäkään jota en oo tavannu, mutta kaikki foorumin kävijät ovat fiksuja lapsia joiden seuraan ei ole koskaan vielä pinna mennyt  :)

Seuraavalle sama, (mutta otetaan pois nää viisi mun jo mainitsemaani henkilöä)

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

LainaaNo mä en laske Wirtabiuhaa, KatjaRock tykkää naikkareista ja opiskelee sosiaalipsykologiaa...mun kaa aika eri mieltä monista asioista..

Heh (: Ollaan hei erimieltä mutta ei kai se ole vakavaa tai eka asia joka minusta tulee mieleen (:
Time goes on, I wont.

punkku

Foorumi on ainoo mitä tiedän monista ja muutamien kirjoitusten perusteella ei oikein pysty tekemään mitään mielikuvaa kenestäkään tai ainakaan se ei olisi oikeudenmukaista...

Seuraava vastatkoon jo esittämääni kysymykseeni...

puska

Lainaapuska,Se Jätkä on ihastunu puskaan...Toisinaan tosi hyviä juttuja mutta joskus hyvin huumorintajutonta kommenttia (ei pidä ottaa loukkauksena!)

Hoh, pakko heittää tähän kommenttia. Mun huumorintaju on toisinaan kyllä aika niukkaa, ehkä se johtuu siitä että yritän esittää aikuisempaa kuin oikeasti olenkaan  :D ;)
Ja Se Jätkä muistaa sitten että minä olen varattu, että ei kannata pettyä jos pakit tulee :D:D (vitsi vitsi)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

ok, mä nyt sit vastaan tähän... ja näitä ei sitte myöskään kannata ottaa minään loukkauksena.

wirtabiuha = semmone hulvaton persoona, mutta paikotellen aika negatiivinen.... ja sä soitat ainaki bassoo!

punainen = sanavalmis absolutisti. hyvä punainen!

lerppa = osaat ainaki soittaa kitaraa ja bassoa.  :D oletan että oot semmone musiikkihörhö... :D

hendu = hahhahhaa....  ;) ehkä mä nyt en hauku sua kaikkien näiden ihmisten edessä. no ei vaineskaan, miks mä nyt sua haukkuisin. -> olet sellainen sinisilmäinen positiivinen hömelö.

pöh... en keksi viidestä....

paras kpl heinola10:ltä? entäs sitten se vähiten paras?
allekirjoittanut

jouhu

Mikäköhän se olisi? ::) Ruhtinaat...mikä se biisi on timanttien jälkeen? Ei muista nimee... :-[ Vai oliko se just toi ruhtinaat... Se "ei saa katsoo helvettii, koska se katsoo takaisin..." viisu ehdottomasti myös!! Kirveltäjät, tunnit... Ja kai pitänee sanoo myös noi hittiviisut, eli reunalla ja viivakoodit. Viivakoodit sai miut innostuu pikkasen apulantaan... "mä annan kaiken ja enemmän" kohta kiehtoi minnuu kauheesti. Ehkä se kaksoishuiput ei niin hirveesti innosta minnuu. Hyvin kaunis viisu, mutta ei hirveen läheinen..

Mikä tulee ensimmäisenä mieleen, kun sanon MUNA?

puska

Noh, ensimmäisenä yleensä tulisi totta kai mieleen jokin poikien jalkojen välissä oleva kiva juttu... Mutta tällä hetkellä se on Arto Muna & Millennium, koska kuuntelen juuri täällä heidän Tähtiyötään. Arto saa aina kylmät väreet kulkemaan selässäni. Ja tämän bändin ansioista olen saanut vastauksen kysymykseen, kumpi oli ensin muna vai kana. Kana oli ennen Lasse Erjamoa!!!!

No, jatketaanpas Lassen merkeissä. Mitä mieltä olet bändistä Deadbabys? Vai oletko kuullutkaan?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

en ole kuullutkaan tollaisesta.

Koska sinulla alkaa joululoma? ja mitä meinasit tehdä lomalla?
älä tunnusta jos sattuu

Deadbabys... kuulostaa ihan joltain punk-bändiltä. :P
En diggaa, en. Onhan Apulannallakin punkbiisejä, mutta heillä on yleensä niissä kappaleissa jokin tarina kerrottavana. Rakastan piilomerkityksiä.

Mistäs sinä punainen tuon jutun vedit? ;D
En minä ole Puskaan ihastunut. Heitän netissä aina tällaisia vaimojuttuja hetken mielijohteesta, mutten yleensä tarkoita niillä mitään sen vakavampaa. Roolien ottaminen on vain niin hauskaa, että menee joskus yli. Olen jakomielinen, tiedän.

Mitä mieltä kappaleesta:
Sarah Brightman - Hijo De La Luna ? (kannattaa hakea DC++ tms.)

Wirtabiuha

Jostain syystä ahdistava. En tykkää.

Oletko nähnyt Kiasmassa teoksen 'Burim-juhla'? Mitä mieltä olet?
 Ja minäkö negatiivinen :D Pelottavaa.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

shift äs ee väli shift jii ää tee koo ää tab ee ii alt gr kaksi oo äl ee piste cee oo äm tab.

Ja vastaus: Hyvä neiti virtapiuha, en ole käynyt nykytaidemuseo Kiasmassa katsomassa Burim -näyttelyä. Paikan suhteellisen vähäisestä suosiosta ja tämän palstan vielä vähäisemmästä osanotosta johtuen et varmaan tule positiivista vastausta näkemään vähään aikaan. Tällaiset asiat unohdetaan heti ja sinua katsotaan omituisella silmällä, kuten friikkiä katsotaan yleensäkin omituisella silmällä.

Tässä X-Periencen Neverending Dreamia kuunnellessa tuli mieleen toisaalta yleisen pahat ajatukset jotka sateisena perjantai-iltana yksin huoneessa istuessa tulee, mutta toisaalta se apaattisuus jolla ihmiset suhtautuvat kaikkeen. Tuntuu kuin kaikkia kiinnostasi vain se oma onni ja omat saavutukset. Nämä ovat niitä hetkiä jolloin tekisi mieli pyytää anteeksi kaikilta niiltä hyviltä ihmisiltä jotka olen pettänyt.

Mikä kysymys? Ugh. Miksi näitä kysymyksiä kysytään neuroosin vallassa ja tuo [tuuli]-heppukin... monta kertaa päivässä! Pitäisi perustaa Se Jätkän auttamistukijaturvatässämaailmassa kysymysketju jonne ajattelevat ja ahdistuneet viisaat ihmiset voisivat tulla kirjoittamaan mietteitään. Eikä viisaaksi katsota mitään kympin elämäntapa-openlellikkiä vaan heille nauretaan isoon ääneen ja ohjataan demin sivulle. Sitten keskustelisimme keskenään filosofisista asioista ja ihmettelisimme ihmisten tavatonta pinnallisuutta, siis minä ja mielikuvitusystäväni Vinski.

Taustalla soisi panhuilu ja rauhallinen pianonsoitto. Sulkisimme koko ulkomaailman pois ja keskittyisimme hetkeen. Olisimme osa yhtä kokonaisuutta. Luovan aistillinen tunnelma välittyisi kaikkialle ja harmaa saisi kirkkaamman sävyn. Tulisimme tietoiseksi uusista näkökulmista.

Reluctant question:
Mitä haluaisit tietää?

Lerppa

Haluaisin tietää miksi on olemassaoloa. Kuka loi olemassaolon ja kuka loi olemassaolon luojan. Vai loiko olemassaolo itsensä?

Mitä seuraava ei olisi koskaan halunnut tietää?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.