Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Miten Ellun faija laulo Muumi - biisin tahdissa nussiessaan naistaan. (mä olen miettinyt että täytyy jätkässä olla jotain vikaa jos se saa, kun näkee oman kersansa kattomassa muumeja, kuulee sen vitun laulun ja laulaa itse mukana...) Ikävä kyllä tiedän, enkä enää koskaan koskaan koskaan katso muumeja.

Pidätkö Sinä Muumeista? - joko suomenruotsalaisista tai niistä hemuleista.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hendu

Lainaaok, mä nyt sit vastaan tähän... ja näitä ei sitte myöskään kannata ottaa minään loukkauksena.

hendu = hahhahhaa....  ;) ehkä mä nyt en hauku sua kaikkien näiden ihmisten edessä. no ei vaineskaan, miks mä nyt sua haukkuisin. -> olet sellainen sinisilmäinen positiivinen hömelö.
´

Välikom*

Hah hah haa! Onpa hauskaa!! Kylläpäs naurattaa! ;D ;)

Välikom*

Joo jatketaan Wirtiksen kyssärillä!
Temosen pomppubasso

emmi

tykkään muumeista :D onneks en oo saanu mitään tollasii traumoja muumeista  :P tykkään niistä siis kai suomalaisruotsalaismuumeista, eli siis nykyisistä muumeista, uudemmannäkösistä muumeista, jos nyt tajuutte. en edes tiiä mitkä on hemulimuumit  :D

Oletko jo harkinnut koska muutat pois kotoa vai asutko jo kenties omassa kämpässä?
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Mä oon miettinyt sitä aika paljon. Asun vielä mustilla enkä mä usko että muutan lukion aikana poies. Kun pidän kuitenkin mun perheestä sen verran paljon että niiden kanssa on kiva elää, vaikka toisaalta pohdin että vois lähteä ihan vaan siksi että kaikki on toistaseksi hyvin.
 Sama...?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

muutan sit kun lähden opiskelemaan. ( lukioo lukuun ottamatta ) eli siis oletettavasti 19 vuotiaana.

pöh... sama..
allekirjoittanut

Olen harkinnut. Saa nyt nähdä miten nuo opiskelupaikat ja muut järjestyy. Asunnotkin on niin jumalattoman kalliita pääkaupunkiseudulla. Töitä ei saa ilman koulutusta, töissäkäynti viivyttää turhaan opiskelua. Toisaalta en seurustele eikä minulla ole yhtään kaveria. Sitäpaitsi äiskän pullat on niin hyviä! Eli taidan jäädä kotia ;D

(Tuuli kultaseni, miksi sinulla on noin kaunis allekirjoitus?)

Kysymys:
Innostaako dance- tai teknomusiikki?

[tuuli]

Lainaa(Tuuli kultaseni, miksi sinulla on noin kaunis allekirjoitus?)

koska mä oon rakastunu tohon biisiin. -> aknestikin ''joskus kauan sitten''.

EI KIINNOSTA. Ei kumpikaan. ei todellakaan! ei ikinä! mä inhoon tommosta musiikkia! ei kestä kuunnella..!

Paras AKKM:n biisi?

allekirjoittanut

jouhu

Niitä on monia... Mutta ainakin 0010, 002, 004... Oikeestaan kaikki,  mutta tuossa nyt on nuo mitkä tuli ekana mieleen...

Missä vika?

[tuuli]

minussa!

mitä sitten jos sielun menettää?
allekirjoittanut

(retorinen kysymys)

Oletko onnellinen?

Wirtabiuha

Mä olen onnellinen niin kauan kun kelaan vaan omaa pientä elämääni, mutta kun miettii joidenkin muiden elämää ni olen niiden puolesta onneton.

Kun en ole suorittanut kasi- ja seiskaluokan uskontoa ni joudun korvaamaan sen esseillä, yksi essee aiheista oli 'Mitä on hyvä elämä? Voiko ihminen pitää elämänsä tavoitteena onnea?' Auta! silleen lyhyesti ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lainaa
Kun en ole suorittanut kasi- ja seiskaluokan uskontoa ni joudun korvaamaan sen esseillä, yksi essee aiheista oli 'Mitä on hyvä elämä? Voiko ihminen pitää elämänsä tavoitteena onnea?' Auta! silleen lyhyesti ;)

- Olet siis ysillä nyt? Eli no philosophy... =/

Voisit aloittaa kertomalla sellaisista asioista, jotka tekevät elämästä onnellisen. Riippuu haluatko keskittyä esseessä onnellisuuteen yksilön vai yhteiskunnan tasolta, Raamatusta otettu sopiva lainaus voi nostaa esseesi uskottavuutta heti numerolla :).

Erään filosofian näkemyksen mukaan kaikki ihmisen toiminta johtaa lopulta onnellisuuden tavoittelemiseen. Raha, terveys, hyvä työpaikka ja muut ovat vain keinoja päästä lähemmäksi onnellisempaa elämää. Onnellisuus siis muodostuu eri osa-alueista. Muista pohdiskella asiaa eri näkökulmista.

Wirtabiuha

Mä en usko että raamattu lainaukset nostaa numeroa, kun suoritan ton elämänkatsomus tietona. ja toinen aihe oli 'onko eutanasia eli kuoleman jouduttaminen mielestäsi oikeutettua?' Siinäkin mua saa auttaa... :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

mä voisin sanoo oman mielipiteeni asiasta.
niitähän on ainaki kaks eri tapaa ''johtaa ihminen kuolemaan''.  
-> vakavasti sairas ihminen lepää hengityskoneessa, ja johdot otetaan irti.  
-> pistetään myrkkyruiskeella

ja oliks se just kristinusko vai luterilaisuus vai mikä, joka ei hyväksyny tätä jälkimmäistä.. no joka tapauksessa, en hyväksy mäkään. toi eka on siinä rajoilla. jos se ihminen kerran kärsii ja on lähes varmaa että se sammuu jossain vaiheessa, niin ehkä parempi päästää se kärsimyksestä. mutta toisaalta, onko ihmisellä oikeus määrätä oma elinaikansa? hmm.. tässäpä kysymys...

juu mä laitan saman...
allekirjoittanut

adalmiina

mun mielestä ihmisellä ei oo oikeutta määrätä oman elämän eikä toisen ihmisen elämän pituutta...jokainen kuolee aikanaan.vaan pitkälle kehittynyt lääketiede on tuonut ongelman kun ihmistä voidaan pitää "elossa" kaikenlaisten letkujen avulla vaikka kuinka kauan.tätä eutanasia ongelmaa ei olisi jos ihminen kuolisi luonnolisesti..
mä en vois päättää lähimmäiseni elämän katkaisemisesta...
mitäs seuraava aattelee?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.