Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Ihmettelisin että mitä helvettiä hyö täällä ja pyytäisin sisään sumpille. :P

Miten sie vietät joulua tänä vuonna? - entä uuttavuotta?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

jouluna mennään käymään mummolla. siellä auotaan lahojoja ja syödään, sitten illalla kotona vaan ollaan.
Uutena vuotena aion ehkä olla vaihteeks ihan vaan kotona, viime uusvuos kun meni ihan perseelleen.  :-X

Mitenkäs seuraava uuden vuoden vaihteen viettää? :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[tuuli]

joulu kotona. iskän vanhemmat tuli eilen ja ne on meillä loppiaiseen saakka. tänään sain sit kuulla et mun serkku tulee kans, jee!!!  :D
ja sit uutena vuotena mennään mun kummeille. jipii! eli ei mitään perinteistä poikkeavaa. vois kai sitä kamujenki kanssa jotai juhlistaa..

mitä james bond leffoja olet nähnyt?
allekirjoittanut

Lerppa

Kaikki! ;D
Olin miltei fanaattinen niihin 13-vuotiaana. Kattelin niitä aina kon ehin. ;D Parhaat on tullut katsottua varmaan viitisen kertaa... :P

Mielipidelistoja taas. ;)
-Finntroll?
-Internet ja sen maailmanlaajuisen kaatumisen mahdollisuus?
-Sipe Santapukki?
-Itsetehdyt epäkäytännölliset lahjat?
-Tarja Turunen? ( Nightwishin laulaja )
-Suomen kaksikielisyys?
-Koulujen musiikinopetus?

[tuuli]

-Finntroll?
---> ??

---> just jooo.. en usko et kaatuu, koska isot miehet sano tv:ssä että se kuulemma tullaan pitämään pystyssä hinnalla millä hyvänsä, sillä joidenkin työ on kiinni siitä.

-Sipe Santapukki?
---> ihana, hyvä rumpali, soittaa yhdessä ihan helvetin hyvässä suomalaisessa bändissä, josta mä tykkään tosi paljon!

---> parempi jättää tekemättä. ;) no ei vaineskaan, antamisen ilohan on se tärkein. mä nimittäin ite harrastan noita.

---> parhaita suomalaisia nais-laulajia!

-Suomen kaksikielisyys?
---> antaa olla, kun en mä sitä voi poistaa..

---> hyvä on, olispa sitä enemmän!  :-*

SAMA
allekirjoittanut

puska

-Finntroll?
Ei oikein minun makuuni... Yhden biisin perusteella.

Mahollista on kyllä kaatuminen. Kehitimme tälle jo teorian. Ainut mitä jää jäljelle on Goatse (o)

-Sipe Santapukki?
Ihanat kasvon piirteet. Kohtelias ja leppoisa kaveri. Hyvä rumpali, ainakin jos ajattelee että ihan itse opetellut soittamaan.

Just parasta!

Erittäis kaunis nainen. Ai rispekt!

-Suomen kaksikielisyys?
Pyllystä.

Hyvä asia. Meidän koululla tosin paskoja kursseja..

Kuunteletko aina koneella ollessasi musiikkia?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

En mä aina, yleensä kyl.

Tiedätkö mikä on Steiner-koulu?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

kyllä mä tiiän. Tai siis mulle on se selitetty kerran mut mä en sitä just nyt saa päähäni millanen se oli mutta kuitenkintiiän  :P
*miettii vielä*
ööm, olikohan se joku semmonen koulu et siin on ala-aste,yläaste ja lukio samassa. eli siis kun tavallisesti ainakintäälä meillä päin ala-asteelta siirrytään yläasteelle toiseen kouluun ja sitten joskus yäasteelta lukioon tai ammattikouluun..ääh. sanon nyt että en osaa selittää eli en tarkalleen muista millanen koulu se oli.!  :)

seuraava voikin sitten selittää millanen koulu se on jos osaa?
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

siis haluutko selvityksen pedagogiikasta vai vaan tuosta.. No annetaan vaan äsken mainitusta. Siis joo, -mä oon steinerissä...- ni meil on siis kaikki nuo kolme lukio, ylä- ja ala-aste siinä, meille tulee kyllä paljon porukkaa yläasteelle ja lukioon mutta yleensä ne jotka alottaa ekalla on siellä lukion loppuun asti.

viisi positiivista asiaa luokattomassa lukiossa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

1. Oppilaat eivät ole sidottuja valitsemalleen opetushaaralle
2. Sosiaalinen kanssakäyminen eri ihmisten kanssa lisääntyy (mahdollisesti)

... Ei se muoto ole tärkeää. Aivan niinkuin ei ole myöskään tärkeää, millainen oppikirja tai keittiö kunkin koulussa on. Yleensä lahjattomat opiskelijat syyttävät ulkoisia tekijöitä, vaikka syy on omassa laiskuudessa.

Opetushaaran valinta voi olla järkevä juttu, koska siten pääsee nopeammin juuri sille alalle mille haluaa ja toisaalta resursseja säästyy, kun oppilaat eivät ota jokaisesta aineesta vähää. Sellainen "2 fysiikkaa, 2 bilsaa, 2 uskontoa, 2 kuvista" ei ole mikään opetussuunnitelma.

Sosiaalinen kanssakäyminen my ass. Jos olet seurallinen, olet seurallinen minkälaisessa oppilaitoksessa tahansa.

Sama kysymys.

punainen

Samat hyvät puolet kuin Se Jätkä luetteli...Tottakai kaikkien opiskelijoiden on saatava valita niitä aineita ja kursseja joita haluaa ja vaihtaa nopeasti suunnitelmiaan kesken lukionkin jolloin luokaton lukio on kai parempi systeemi. Samoin tuo että joudut/ saat mahdollisuuden tutustua kaikkiin koulusi ihmisiin. Olemalla sidoksissa johonkin yhteen luokkaan koko lukion ajan olisi mulle kauheeta koska olen aika epäsosiaalinen henkilö ja tartten "pakotusta" sosiaalisuuten. Yläasteella olin meidän luokassa aika ulkopuolinen ja olisi kamalaa jos sama olis jatkunu vielä lukiossa.

Kuinka paljon on mennyt rahaa lahjoihin?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Ei mennyt kuin 45 euroa, vähällä pääsin tänä vuonna:).

Missä näet itsesi 20 vuoden kuluttua?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Oon sillon 26.. Hmh. No toivon mukaan osaan soittaa sillon paremmin. Asun Hakiksessa tai Kalliossa kaksiossa yksikseni ja teen projektitöitä kuvauksen saralla.
Mutta luultavasti asun Leppävaaran uudella alueella nyhjäsessä yksiössä ja olen työtön sossupummi. :P

Sama.

Wirtis

Juuh, mä olen sillon 25, eli valmistunu just otaniemestä poliisi koulusta, Espoon poliisiin oon päässy, haen väivaltajaokseen,  ja vietän köyhää sinkkuelämää tapiolassa/lystiksessä. Meillä on Lerpan kanssa vieläkin bändi, jammaillaan omaksi iloksemme ja mietitään miksei meistä tullutkaan mitään suurta.
                              tai
Mä siivoan 6e:n tuntipalkalla ja mulla on kolme lasta eikä miestä. oon ylirasittunut ja katkera.

Sama seuraavaalle.

[tuuli]

KYSYMYS OLI MUUTEN missä näet itsesi 20 VUODEN kuluttua eikä 10 VUODEN kuluttua. --> elleivät lerppa ja wirtis ole 6 ja 5 vuotiaita.  ;) joten mä nyt vastaan tuohon alkuperäiseen kysymykseen, eli missä näen itseni 20 vuoden kuluttua.

Mä oon silloin 35 vuotias. Mulla on 3 lasta ja elän AVOliitossa rakkaani kanssa. Sit meillä on tietty tuli terä avo porsche pihalla, koiria ja kaimaani!  :D Oon ammatiltani muotisuunnittelija ja mulla on menestyvä yritys josta TE KAIKKI ostatte omat vaatteenne.  ;) Juu... suurin piirtein noin se menee.

Tai sit mä oon Suomen lumilautailu maajoukkueen valmentaja.  ;) Mut mulla on silti se porsche!

juu laitetaan sama...
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.