Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Jotain lepposta. Sen tähden onkin Ramonesta soimassa, mutta kohta lienee vaihtuu Ayreoniin. :)

Mistä sie saat joulutunnelman? ja tuliko joulu liian nopeasti tai yllättäen tänä vuonna?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

entiiä, minusta ei tunnu yhtään että on joulu. Ehkä se vasta sitten kun aattona on kuusi ja kaikki ja mennään mummolle ni tulee se joulutunnelma.. :>
ei kai se liian nopeesti tullu, tai en mie ees huomannu että se tuli se joulu. eioo yhtään semmonen olo että 'jejeejee ylihuomenna joulu iiks!' :)

Oletkos sie sellainen että 'jeejeeiiks joulujoulu!' ? ;D
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Pienenä olin, mutta tässä parina viime vuotena vuosi on juossut niin nopeesti, että kaikki on tullu yllättäen.. Huono sinänsä. :-/ Meinaan se joulun odotuskin ja tunnelman kerääminen on hävinnyt siinä mukana... Kyllä sitä tunnelmaa tulee sitten kun mummolle mennään ja ihan mukavaa on, muttei enään yhtään samalla tavalla kun skidimpänä..
Nytkään ei edes mitään joulukoristeita ole, kun tuntuu turhalta laittaa niitä lokakuussa. ( Oon henkisesti siinä lokakuun tienoilla vasta. )

Mielipitees animesta ja mangasta?

[tuuli]

LainaaMistä Apulannan videosta sitten pidät vähiten  :P

tuohon ei minusta ole vastannut kukaan, ja koska en noita lerpan bändejä ( ? oletan että ne on bändejä ? ) tunne, niin vastaampa tähän.
vähiten pidän ''ei yhtään todistajaa'' videosta, joka ei musta videona sopinut oikein siihen biisiin, on muute loistava laulu! ;) ois saanu olla vielä räväkämpi.. pienoinen pettymys kun katsoin sen äsken ensimmäisen kerran.

*muokkaus-->
nyt kun tota samaa videoa olen katsonut useamman kerran ja kuunnellut herrojen omia kommentteja, niin SEHÄN ON LOISTAVA! aivan ihana video! joten ehkä se kehnoin apulannan video on sittenkin.. viivakoodit.. se on jotenki tylsä...
<--muokkaus päättyy*
seuraava voi vastat noihin LERPAN kysymyksiin...
allekirjoittanut

Animet ja mangat. Tykkää kyllä. Kovalevyllä on "Onegai"-sarjan pätkät, Trigunit, Serial Experiments Lainit, muutama Stand-Alone Complex, Noir ja Ah! My Goddess....

Pitäisi joskus katsoa nuokin läpi. Vie aivan älyttömästi tilaa vain nuo sarjat, kun kerran on katsonut läpi. Hamstraan myös suomalaisia elokuvia ja mp3:sia.

Seuraavalle sama, eli diggaatko animesta?

Wirtis

En erikoisesti, kyllä sitä katsoo mutta ei mitän ihmeellistä tuu aiheesta mieleen..

Syötkö...:
Sikaa
kalkkunaa
Salaattia
hevosen lihaa?

[tuuli]

no todellaki! vittuun semmoset kasvissyöjät!  ;)
okei ei iha... tapansa kullaki..

paras jouluruoka?

allekirjoittanut

Lerppa

mustapiste

En tykkää kauheesti joluruuista. Mut syön joulusin yleensä kalaa. Se siis paras. :>

Kuka teidän perheestä koristelee joulukuusen?
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

me lapset!

mozart, bach, beethoven vai sibelius?  :D
allekirjoittanut

emmi

hmm. aika vaikee sanoo. ei just nyt tuu mieleen mitään sävellyksiä joita oisin ehkä sattumoisin joskus vahingossa kuullut jossain noilta tyypeiltä. Mut sanotaan vaikka sibelius kun se on syntyny hämeenlinnassa ja mä oon tehny siitä ala-asteella esitelmän  :D  :D

aijotko tehdä uuden vuoden lupauksen?
älä tunnusta jos sattuu

mustapiste

Mä en oikeestaan vielä tiedä teenkö...  ::) Vois kai sitä jonkinlaisen tehä. X__x

Sama.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

jaa en koskaan mieti mitään tuommosia.. ei ole mitään suurta luvattavaa.

maamme laulu vai finlandia hymni?
allekirjoittanut

Finlandia-hymni ehdottomasti. Maamme ei oikein kuvaa suomalaisuutta niin hyvin.

Sama kysymys.

Lerppa

Finlandia hymni on kappaleena paljon upeampi, mutta Maamme Laulu kuvaa suomalaisia hyvin, koska se biisihän on alunperin saksalainen juomalaulu... :P

Kirjoita seitsemän sananainen lause ruotsiksi. ( Ideat hukassa. ;D )

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.