Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

emmi[ei voi kirjautua]

kauniit ja rohkeat ja päivien viemää! yök yök yök!

koska olet ollut viimeksi innoissasi ja mistä aiheesta?

[tuuli]

siitä ku sain joululahjaks rahaa ja päätin et nyt mä ostan kaikki loput apulannan levyt mitä multa puuttuu!  :D

millo sua viimeks vitutti ja miks?
allekirjoittanut

punainen

No oma saamattomuuteni loman aikana :PNiin ja äsken näin äidin paketoimassa häälahjaksi serkulleen mun sille antamaani joululahjaa! >:( Voiko törkeempä olla.Oon kyllä itsekin ollut joskus hieman tyytymätön joihinkin sukulaisiltani saamiin lahjoihin mutta kyllä mä nyt sen verran kunnioitan lahjan antajaa etten lähe kierrättämään niitä eteenpäin...

Valvomisennätyksesi?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

yli koko vuorokauden! luokkaretkellä, päästiin laivaan vasta joskus jälkeen keskiyön, ja samana aamuna olisi ollut aamiainen niin aikaisin, ettei siinä ehtinyt nukahtaa. toinen kerta oli yhes laiva näyttelyssä missä meijän lippukunnan laivat oli esillä. sielläkää ei nukuttu oikeestaan yhtään.  ;)

kuluneen vuoden paras suomalainen leffa?
allekirjoittanut

emmi

se on vissiin se helmiä ja sikoja.

paras muisto kuluneelta vuodelta?
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

paras muisto...... riparilla oli aika nihkeetä porukkaa ja muutenki paska meininki, mut kyllä mä silti sanon, et ripari melkei ois yks kuluneen vuoden kohokohtia.. molskis näyttelys oli kans kivaa!! ja kaikki reissut mitä on tullu tehtyä.

välikommentti..
::) tää on paras!!!  ::)

laitetaampa sama..
allekirjoittanut

puska

Taas näitä rakastuneen ihmisen lässytysmuistoja, mutta koittakaa kestää:D

Paras oli ehdottomasti se... Kun istuimme nykyisen poikaystäväni kanssa 4 tuntia puistossa keskellä yötä, loppukesästä (silloin emme olleet vielä yhdessä). Katselimme kuuta ja söimme sipsejä:D. Yksinkertaisen ihanaa.

Kamalin muisto kuluneelta vuodelta (tylsä, ei keksi muuta :P)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Nyt tänä vuonna ei kai mitään kauheen kauheeta ole tapahtunut, mutta toissakesänä ripari oli sellanen johon en menis uudestaan. (vaikka uskovainen olenkin) Porukka oli sen verran kauhee. Puolivuotta sitäkin sitten piti kärsii.

Mitä et haluaisi muistaa mutta muistat kuitenkin?  :P

emmi

sellaisia juttuja jotka liittyy yhteen poikaan..

en nyt keksi muuta ni seuraavalle sama
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Ne on joitain tekemisiä, mitä häpeää edelleen. Niitä tahtois mennä selittelemään joillekin ihmisille että miksi näin, mutta eipä sitä voi ellei ne itse kysy. ;D
Joten mielellään ei muistais moisten tapahtuneen...

Mitä haluaisit muistaa?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

monia asioita jostain kauempaa menneisyydestä ;D.
Miulla kunon ihan tosi huono muisti niin en muista paljoo mitään :<

Uitko talvella järvessä, siis avantouitko/uitko avannossa? :D
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

En.

Lempileffani innoittaman mikä on lempi kuolemansyntisi? Tai mitä noista harjoitat useimmiten?Muistin virkistämiseksi ne ovat ahneus,ylpeys,mässäily, laiskuus,haureus,kateus ja viha..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Haureus on sanana saakelin hieno. Son miun lempisynti, mutta eniten harjoitan varmaan laiskuutta. :P

Sama.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Helva

Mässsäily, mässäily!!! Sitä varsinkin näin joulun aikaan tulee harrastettua..  ;)

Sama vielä seuraavalle...

adalmiina

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.